Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
minea Sielä joku kyytiläinen ilmaisee tyytymättömyyttään juoksuaskelien tärähtelyistä ;)

ON: Mä oon niin kipee, että tärisen. Selkä on ihan romuna, plus että oksettaa, heikottaa ja kaikkea siltä väliltä. Mut vietiin monta jätesäkillistä vaatteita, muovia (ostin uudet sohvat talvella, ne muovit lähti vasta nyt hyötykäyttöasemalle tuolta parvekkeelta.. :D), mattoja, neljä tietokonetta ja sängyt paikalliselle hyötykäyttöasemalle. Samalla kipattiin sukulaiselta kyytiin parempi sänky. Mun sängyt (2*80cm) on ollu mulla 7v asti niin oli jo aikakin vaihtaa "uusiin". Kierrätys kunniaan :) Nyt olis vuorossa sitten lattioiden kolmas pesukerta tälle päivälle, ja roskien imurointi mitä tuli kengistä. Hyäähh, mä en jaksais millään |O
 
Destello, tuskin :D en kyllä ala elätteleen toiveita et näin helposti sinne ois joku saatu alulle kun muutki joutuu yrittää kauan :D ootpas ollu ahkera! Mulla oli tänään vapaapäivä niin siivosin kans koko kämpän,meillä tuo lattianpesu on ihan elintärkeetä ku on niin tahmasta tuon pennun takia :D
 
Destello
minea Nooo, mulla on vuoden ikäinen eroahdistuksesta hieman oireileva koira, joten kyllä täälläkin tuo tahmaisuus on ihan arkipäivää. Valitettavasti, seuraavalla lääkärikäynnillä mangun koiralle clomicalmin reseptin, kun muut keinot on jo kokeiltu ja todettu toimimattomiksi. Ja älä nyt, kuitenki se tärppää heti ekalla kerralla ku on varutunut siihen että yritystä tulee oleen kuukausitolkulla ;)

nellinu :hug:
 
minea: Toi kosinta olis meidän taloudessa jo luokiteltu romanttiseksi. :D Ihana! :heart: Ja mikäs sen parempaa jos joku pikkuinen olis tarttunut viel kaiken lisäksi mukaan kyytiin. ;)

sunflower: No kuule jos tolta mun mieheltä ei ala puolen vuoden (no ehkä 3kk) sisällä kuulua kosintaa, niin kyllä varmaan tämäkin tyttö kosii sitten sitä! :LOL:

Jaanel: No mulla menee varmaan ensimmäiset jouluverhot ikkunaan nyt viikonloppuna. Ajattelin pestä, vielä pesemättä olevat, keittiön ja olohuoneen ikkunat ja olen päättänyt että sitten vasta saan vaihtaa vehrot. :D Ja en ajatellut sitten parin viikon päästä niitä vaihtaa uudestaan eli jouluiset saa mennä ikkunaan jo nyt. ;)

Oliko sulla Pamsku nyt yk 1 menossa? Se on tuolla toisella sivulla ja en millään muista. Nimittäin mulla kävi niin ekassa kierrossa et olin tuntevinani oviksen joskus kp 13 kohdalla ja kosteutta riitti aika lailla koko kierron ja kierto venyi tonne 35 kiertopäivään... : / Mut ei se tietty tarkoita sitä et sulla kävis niin. =)

Destello (ja minea) onkin ollut ahkera tänään. Mistäs mulle saatais tota tarmoa huomiseks? :D

Ja vielä pahoittelut nellinu! :hug: Ja tsemppiä!
 
Grill, hahhah no joo kyllä tuo oli ihan tarpeeks romanttista :D ei sentään tarvinnu kiristää niinku mun jotku tutut on tehny :D nojoo varsinki nyt iltaa kohden mahaa vihloo niin paljo että oon turvautunu särkylääkkeisiin... luulin et umppari puhkee :D ja äsken juoksin koiran kans niin oikeen repi oikeelta puolelta...
 
Hihiiii, Nyt on ihan pakko...
Kaipa tämän voi jo tässä vaiheessa julkistaa...
Me odotetaan! Jonkin verran on tullut jo haalittua tavaraakin suurta päivää odotellessa, jotain on jo sentään ennestäänkin, vaikka osasta on jo ehditty luopuakin. Sitten kaikki on taas niin erilaista hetken aikaa. Monelle tulee varmaan yllätyksenä tämä tieto, mutta niin sitä mielipiteet välillä muuttuu ;)

Kyllä, tämä on nyt virallista. Me odotetaan joulua, joka on viiden viikon päästä. ?

Heh heh, tulipas kiva päivitys facebookiin kiertoon :D Pientä jäynää ;)
 
Grill: Joo, eka yk menossa. Eikä se sinällään vielä harmita, jos ne menkat vähän venyykin (kunhan vaan parin kk sisällä tulis!!) :D Sais vaan pienoisen masuun! :)

pampulainen: huomasin tuon tilapäivityksen kaverilla, joka just viikko sitten synnytti pojan. :D Piti hetki miettiä; kunnes luin eteenpäin...

Voi kääk, kun tuo mies on ärsyttänyt tänään. Mäkätin sille siitä, että kun se ei "koskaan" mitään täällä kotona tee. Ja olis minustakin ihana vaan maata sohvalla/nököttää koneella, kun joku pesee pyykkiä, tekee ruokaa ja imuroi samaan aikaan.. Ja kysyin, että aikooko se jatkossakin tehdä noin; sitten, kun vauva tulee? No, ottipa onneks neuvosta vaarin ja vei sentään petivaatteet ulos tuulettumaan/kastumaan ja vei koirat lenkille... Huoh noita miehiä. On ne silti rakkaita :heart: Olin minäkin kyllä törkee mäkättäessäni.
Oonko tän asian kanssa yksin??
 
Destello
Pamsku Ei, et todellakaan ole. Terveisiä vaan omanapaisen sohvaperunan vaimoke. Mä saan huutaa viikon kurkku suorana ennenku mies tajuaa esim tiskata. Oma-aloitteista siivous/koiran lenkitys/pyykkäys/ruuanlaitto (okei, se osaa tehä mikrossa puuroa, no thanks..) tai mitään muutakaan villitystä ei vielä tähän mennessä ole ollut havaittavissa :attn:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PLAUANTAI 19.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp40/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp39/28................20v..........yk2............1.lapsi
mamiia...............kp32/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 21-30


PisaraSadetta......kp29/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp29/36................23v.........yk2.............2.lapsi
Johanna88..........kp27/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen......kp23/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp21/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii...................kp20/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp20/30-32-33........23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp20/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill....................kp17/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp17/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp17/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp16/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp15/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24..............kp12/27-28............25v........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp10/27................22v........yk8............1.lapsi
Sunflower11........kp8/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi
Amalia89.............kp7/??................21v.........yk5............1.lapsi
Iippari................kp4/26-28...........19v.........yk6.............1.lapsi
nellinu................kp2/26-28............23v........yk4.............2.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Pamsku Et todellakaan oo ainoa!:mad:

pampulainen Meni eka täydestä tuo sun vitsi..:LOL:

nellinu Pahoittelut ja voimia!:hug:

Destello Mulla ne laskurit on aikalailla oikeessa, kun on säännöllinen kierto, mut eihän ne tosiaan kaikilla toimi. Ehkä sulla tosiaan oli jo ovis ja menkat alkaa (jos ne edes alkaa) aikaisemmin..??
 
Menin melkeen halpaan pampulaisen viestistä! :D

Nyt on käyty koiran kans koirapuistossa heittämässä palloa. Ootellaan että ukko pääsee töistä ja sit lähdetään hössötyksen keskellä kotipaikkakunnalle :D tulee olemaan kauheeta tuosta kihlauksesta johtuen... :D
 
Destello ja minea_: Täällä myös yksi pessimisti!! :D

nellinu: Pahoittelut menkoista. Kyllä se plussa vielä tulee! :hug:

Pamsku: Meillä se on mies joka mäkättää siivouksesta yms.. En kyllä ymmärrä miksi ku kuitenkin mä pesen pyykkiä, pyyhin pölyjä ja moppaan. Mies sitten hoitaa tiskit ja imuroinnin. Se monesti mäkättää tiskeistä, vaikka se on sen homma hoitaa ne.. Ei noita miehiä ymmärrä. :D
 
Destello
Annie En kyllä tiedä, voi olla että se laskuri vois olla sittenkin oikealla suunnalla. Koko viikon nimittäin oon ollu ihan turvonnu ja yllättäen tänään hanat aukes kosteuden puolesta ihan täysin. Ilmeisesti siis pitkää kiertoa odotellessa vaihteeksi, kun kroppa ei oikein näytä tietävän että mitä meinaa :/ En vaan ennen oo hoksannu tommosta turvotusta ku olo on niin tukala ettei saa ees nukuttua :D
 
Pamsku: Meillä kans tuo mies nököttää koneella, pelaa jotain peliään (mikä ärsyttää sitte mua vielä enemmän kun se raivoaa välillä mikin kautta muille pelaajille!). Joskus teen niin, että pistän radion huutamaan kotiteatterista ja alan tiskaamaan, tuleepahan itelle ainakin parempi mieli :D Justiisa tiskailin osan tiskeistä kun oli melkein viikon vuori kertynyt!! Samassa rytäkässä hajotin yhden lasin kun oli niin ahdasta puuhata :( Lensi hienossa kaaressa muiden lasien päälle kun olin ojentamassa kuivaushyllylle!

Ei vaan yksinkertasesti jaksa vaivata päätä tiskauksella tai siivouksella viikolla, tuntuu että päivä loppuu kesken ku harjottelusta pääsee. Muu aika meneekin sit melkein kouluhommiin, ei oo oikein palkkatöitäkään kerinny ottamaan :/
 
Haha, kyllä meni mullakin ihan läpi tuo sun teksti pampulainen! :LOL:

Annie: En haluu olla pilkun nussia, mut oot keksiny uuden päivän: Plauantai. :D

Pamsku (ja muut): Meillä kyllä tuo mies tekee paljon kaikkea ja on vaan tosi vähän paikoillaan, mutta sitten se yleensä tekee jotain melko turhan päiväistä tai jotain minkä vois hyvin tehdä joskus myöhemmin ja jotain tärkeämpää sillä hetkellä. :D Ja meillä taas minä hoidan hyvin pää sääntöisesti kaikki sisätyöt ja mies nuo ulkotyöt, eli sinänsä niistä ei tule mitään kränää. Ja sitten on aina iloinen yllätys jos mies onkin pistänyt tiskikoneen päälle sillä aikaa kun olen ollut koulussa tms. :D
 
Kiitos kaikille tervetuliaistoivotuksista ja neuvoista.

Destello, minea_ ja Mesikämmen: Olen aina ollut sitä mieltä, että pessimisti ei pety ja elämään tulee yllättäviä ilonaiheita kun ei ne asiat aina päin persettä mene. Täällä siis yksi pessimisti ilmoittautuu joukkoonne. :wave:

minea_ (ja muut) Minealle paljon onnea :flower: Me mentiin kihloihin kesän lopulla ja samalla päätettiin hääpäivä. Meillä juttu meni niin, että keskusteltiin aiheesta ja mies halus kihloihin keväällä 2012 ja naimisiin syksyllä. Mä olin sitä mieltä että kihloihin syksyllä 2011 ja naimisiin keväällä. Jotenkin siinä keskustelun lomassa mies vaan kysyi, että mennäänkö hakee niitä sormuksia huomenna. Että niin romanttista meillä. Tosin ei romanttisuus ole kyllä meidän kummankaan juttu.

pampulainenHieno päivitys. En taida itse laittaa, mä saan jo muutenkin ihan tarpeeksi kyselyjä siitä milloin aletaan lisääntymään :stick:. Jäynistä puheenollen yks kaveri muutti sukunimensä avopuolisonsa sukunimeksi aprillipäivänä. Se sai paljon viestejä ja puhelinsoittoja että MITÄÄ ootteks te menny naimisiin?

Pamsku Meillä ei hirveesti siivota. Jossain vaiheessa jompaakumpaa alkaa ahdistaa ja sit pistetään haisemaan. Itse inhoan imuroimista joten meillä se on miehen homma. Mää sit hoidan kaikki muut siivoukset.

Mä keskustelin miehen kanssa tästä ehkäisyjutusta ja kerroin mitä olitte suositelleet :D. Päädyttiin sitten verestämään muistoja millaiselta se kondomi tuntuu. Joo mä en itse tykänny siitä sitten ollenkaan. Tarttee vielä miettiä enemmän.

Eilen illalla, istuin tässä tietokoneella, enkä kuullut mitä mies mulle sanoi eikä se suostunut sitä selventämään. Kuulin mutinaa, että ahaa kyllä hän tietää miten mun kanssa pitää kommunikoida. Näin kuinka se avas uuden ketjun palstan mitäs nyt osioon. Joo keskusteltiin sit tooosi "henkeviä" palstan kautta. Aiheutettiin ainakin joillekin lauantai-illan viihdykettä :LOL:
 
Kiiruna: Minä sain vedota migreeniin silloin, kun lopetin pillerit. Nainen osaa juonitella... :D (vaikka siis oikeastihan mulla on migreeniä todella usein, pillerit vaan tuntu vielä lisäävän kohtauksia.)
Mies halus sitte käyttää kumia (vaikkei se todellakaan ole meidän juttu... ei ees mitkään extra ohuet). Niimpä koko ehkäisy sitten vaan jäi.
Ja siis minkä keskustelun?? Vieläkö se siellä on?? :D

Valitin miehelle silloin tuosta siivoomisesta.. No tänään töissä ollessani mies oli yllättäen siivonnut kämpän lattiasta kattoon. Mutta sitten koira tuli ja oksensi kolmelle matolle.. :( Kävi niiin sääliksi miestä - sekä koiraa..
No, tulin töistä ja huomasin, että mies oli siivonnut, mutta häipynyt jonnekin. Yritin soittaa - ei vastaa. Monen yrityksen jälkeen tuli viesti "kaljalla". Ei lainkaan miehekkeen tapaista. No pienessä hiprakassahan se tuli sitten takasi kotiin... Hän oli niin suuttunut koiralle siitä, että piti just sillo oksentaa puhtaille matoille. Yritin sitten selittää, että ei se koira sille mitään mahda jos oksettaa ja pahoillaanhan se koirakin on. No loppu hyvin kaikki hyvin.. :) Kumpa tuo siivous"into" ei lopahtanut tuohon...

Mulla on keskiviikkona koulun terveydenhoitajan tarkastus. Oon siis opiskelemassa laborantiksi ammattikoulussa ja luokallani on ikähaarukka 15-44. Saatiin lappunen täytettäväksi kotiin; kysymyksiä siis laidasta laitaan: myös ehkäisystä. Kuinkakohan kovan slaagin terkkari saa, kun kerron, että aiotaan lasta. Vai kerronko sille ollenkaa?

Puhuttiin miehekkeen kanssa tänään Espanjaan muutosta.. Haluttais asua siellä vaikka vuosi; silloin, kun lapsi vielä nuori - ennen kouluikää. Tultais sitten Suomeen takasin. Kyllä juu; katsottiin tänään fuengirolaa telkkarista. :D

ON: hassu olo ollut koko päivän. Märkä olo jatkuu edelleen... Taitaapa olla vaan kierto venynyt näin pitkäksi, että ovis vasta nyt. Peitto siis heilumaan. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 21.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp42/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp41/28................20v..........yk2............1.lapsi
mamiia...............kp34/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp31/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp31/36................23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 21-30


Johanna88.........kp29/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp25/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp23/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi
Anlii...................kp22/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp22/30-32-33........23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp22/??..................21v........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Grill...................kp19/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty..................kp19/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp19/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp18/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis............kp17/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24............kp14/27-28............25v........yk7...............1.lapsi
neonroze..........kp12/27.................22v........yk8...............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11........kp10/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi
Amalia89.............kp9/??................21v.........yk5............1.lapsi
Iippari................kp6/26-28...........19v.........yk6.............1.lapsi
nellinu................kp4/26-28............23v........yk4.............2.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Grill :LOL: Tänään taitaakin sitten olla Smaanantai...:D

Destello Joo, ihan hyvin kyllä saattaa turvotus liittyä ovikseen, kokemusta on. Toivottavasti saatte kuitenkin hyödynnettyä sen.

Mikä on muuten tilanne Johannalla? Sun kierto on näköjään lopuillaan...;)
 

Yhteistyössä