Kakskymppiset yrittäjät 2011

Kaarnikalle onnea paljon plussan johdosta <3 Onpa meitä monta loppukiertolaista nyt, plussataanhan kaikki:) Outoa tosiaan ku itelle voi oottaa tätiä/plussaa jo kp31-32 :O ihanaa kun nyt on puolet lyhyempi kierto ku aikasemmin!

Jonkun asteista epätoivoa taas ilmassa.. vaikka olenkin aidosti onnellinen että läheiseni saavat lapsia, tuntuu että nyt niitä on jo jokapuolella. Ja kyllä, kyllä se tuntuu välillä niin pahalle vaikka se väärin on ajateltukkin, koksa tiedän esim yhdestä ystävästä minkä takia heille tulee vauva joka kolmas vuosi, on ihan itse myöntänyt että vois pyöräyttää vauvan nii sais olla 3vuotta kotona.. vaikka toki hän välittää lapsistaan muutenkin, mutta joskus vaan tekisi mieli sanoa jotain. Kiitos taas kun sain höyryjä päästellä, plussaa myt kaikille :)
 
Annie: Haha joo! :D Ja hei, jostain syystä mulle on tullut tuonne yk3 vaikka onkin yk2. :confused:

Anlii: Vähän sama fiilis itsellä... : / Tai siis meillä on melkein 3kk ikäinen kummipoika joka ihan maailman ihanin, mutta aina kun vietän aikaa hänen kanssa haluan vaan kahta kauheammin omaa. :heart:

Pamsku: Mun mielestä voit kertoa sille terkarille teidän yrityksestä jos ehkäisy ym. tulee puheeksi. Jos siis susta siltä tuntuu. :)

Hei apua! Nyt oon taas ihan hämääntynyt. Siis eilen tuossa illalla tuli vähän pupuiltua ja sitten sen päätteeksi huomattiin että taas multa tulee verta. Ja mulla on siis ihan taipumusta tähän, että haavoja tulee melko helposti. No verta tuli aika paljon joten laitoin pienen tampoonin. No, normaalisti verenvuoto sitten tyrehtyy yön aikana tuon tampoonin ansiosta, mutta nyt kun kävin vessassa ja poistin sen niin verta tuli vieläkin ja oli tullutkin aika paljon yön aikana.

Nyt sitten mietinkin että onko mitenkään mahdollista että täti olisikin saapunut jo nyt??? Pillereiden kanssa aina kun tyhjennys alkoi mulla oli maha ja selkä ekan päivän kipeenä, niin että piti ottaa särkylääkettä, mutta nyt ilman pillereitä ei ollut eli en sitten voi siitäkään mitään päätellä. :headwall: Täytyy seurata tilannetta...
 
Grill: Voihan olla mahdollista, että kierto temppuilee jotenkin :/ Mulla oli ehkäsynä käytössä laastarit, ja ekan kerran kun pidin kaks kiertoa putkeen niin meni ihan sekasin koko kierto! Nyt ollut kyllä ilman laastareita ihmeen tasainen heti alusta asti (mitä nyt hiukan lyhyt, mutta.. ei kai se kuitenkaan liian lyhyt voi olla..?) Ja tosiaan mitään menkkakipuja ei täälläkään ole ollu nyt.. Hankaloittaa kyllä tätä jännitystä, kun täti voi yllättää koska vaan :(

ON: Apua.. :D mun tekis mieli tehdä jo testi! Saattais se kyllä jo näyttää herkällä testillä jotain, mutta ehkä yritän nyt odottaa kiltisti loppuviikkoon! Perjantaina olis pikkujoulut tiedossa, niin sopivasti saa sitten ehkä tietää ollaanko vesilinjalla (voisin kyllä olla vaikka täti tulisikin, ei toi alkoholi oikein oo maistunu enää pitkiin aikoihin..) Ei siis tosiaan minkäänlaisia tuntemuksia, kun ei se täti kerro tulostaan etukäteen ja sitten taas maha mulla on herkkä vähän väliä kaikesta.. :$
 
Heissan! Liityn mukaan keskusteluun. Olen 23 ja mieheni 26v. Minun tarinani: Lopetin ehkäsypillereiden syömisen elokuussa, koska kummallakin ollut vauvakuumetta jo jonkun aikaa. Tyhjennysvuoto tuli normisti, mut sen jälkeen ei oo menkkoja sit sen koommin näkynyt :/ Raskaustestejä on tehty, kaikki vahvasti negoja. Perjantaina aika lääkärille, saas nähdä mitä tuleman pitää. Pillereitä söin yhtäjaksoisesti n.9 vuotta. Ennen pillereiden aloittamista, oma kierto oli aina aikalailla tasainen. Enpä taida siis enää koskaan aloittaa e-pillereiden napsimista uudestaan, tapahtui mitä tahansa. Tällä hetkellä KP 83 menossa, että silleeh :D
 
Tervetuloa pikkumyy1! :wave: Ja onnea lääkärikäynnille!

ON: Kyllä toi vuoto nyt näyttäis jotain tyrehtymisen merkkejä, mutta enpä vielä osaa varmaksi sanoa... Perskele kun on vaikeeta! :D Mut joo kiitos pampulainen kommentistasi! :)
 
KÄÄK!

Siis tänään me päätettiin et mennään naimisiin heinäkuussa 2013. :D Mä olen aivan onnesta sykkyrällä, vaikka siis ollaanhan me oltu jo 9kk kihloissa ja päätettiin aikoja sitten et parin vuoden päästä mennään naimisiin, mutta silti! :D

Mä olen semmonen stressi-pertti eli siis mun täytyy aina kaikki suunnitella hyvissä ajoin ja miettiä vaihtoehdot valmiiksi. Ja tää tuli viel ton miehen puolelta tää suora ehdotus heinäkuu 2013. :D Juteltiin jotain sormuksista ja eka se sano et mä en aio sun kans olla niin kauheen kauaa kihloissa ku tahdon sut naimisiin mun kanssa!

Miten voikaan ihminen olla näin rakkaus fiiliksillä vaikka näinhän sen pitikin mennä! :)

ON: Mulla outoa vuotoa ollu useemman päivän, vaikka ei kyllä pitäs enää olla mitää.

Tervetuloa uusille! :) Ja onnea plussanneille ja meille lopuille puhalletaan plussatuulia! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 22.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1.........kp84/??.................23v.........yk1.............1.lapsi
Pamsku.............kp43/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp42/28................20v..........yk2............1.lapsi
mamiia...............kp35/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp32/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp32/36................23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 21-30


Johanna88.........kp30/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp26/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp24/25-27.............24v........yk5............1.lapsi
Anlii..................kp23/30-73.............22v........yk3............1.lapsi
Destello.............kp23/30-32-33........23v........yk6.............1.lapsi
minea_..............kp23/??..................21v........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Grill...................kp20/35.................21v........yk2...............1.lapsi
ttty..................kp20/26-36............26v........yk8................1.lapsi
Mesikämmen:......kp20/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp19/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis............kp18/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24............kp15/27-28............25v........yk7...............1.lapsi
neonroze..........kp13/27.................22v........yk8...............1.lapsi
Sunflower11......kp11/24-35............23v........yk12..............3.lapsi

Kp 1-10


Amalia89............kp10/??..................21v.........yk5............1.lapsi
Iippari................kp7/26-28............19v.........yk6.............1.lapsi
nellinu................kp5/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Iippari Onnea, Onnea! Joko alkoi häiden suunnittelu? :)

Grill Hei, voikohan se olla kiinnittymisvuotoa?! ;) En tiiä, miten runsasta kiinnittymisvuoto yleensä on, mut noilla päivillä se vois kai olla mahdollista..

pikkumyy1 Tervetuloa mukaan!:flower: Ja tsemppiä lääkäriin! Oon kuullu muiltakin, et pillerit on tehnyt säännöllisestä kierrosta epäsäännöllisen (jopa niin, ettei menkkoja kuulu edes vuoteen), mut toivottavasti sulla alkaa sit kierrot tasottuun.
Lisäsin sut muuten listaan, ni tarkistahan, et tietosi ovat oikein. :)

Anlii Plussatuulia! Tuo on kyllä niin epäreilua minustakin, et jotkut noin vaan pyöräyttää lapsia kun siltä tuntuu tai jopa niin, ettei lapsia edes kaivattais, ja ite joutuu kuukaudesta toiseen pettymään. :(
 
Onnea iippari! =) Ihanaa! :heart:

Annie: Ei muuten käynyt mielessäkään että se vois olla kiinnittymisvuotoa... Olen vaan uskotellut itselle että se kierto on toi 35 päivää. :D Mutta joo, kaipa sekin on yks mahdollisuus koska nyt se vuoto on loppunut. :confused: Mutta siis JOS se nyt olis ollut sitä, niin koska kuuluis testata? Viikon päästä? Kahden? Oon taas ihan perillä. :D

Mites siellä loppukierrossa olevilla menee? :eek:
 
Iipparille onnea! :)

Me oltiin kotikaupungissa viikonloppu ja kaikki kyseli kavereista että oonko raskaana ku mentiin kihloihin... olin ihan että no en oo, miks vaan sen takia kihloihin mentäis? :D outoa...

Vieläki jatkuu mahassa vihlovat kivut ja välillä nivusestaki vihloo :eek:
 
Nana09
Moi! Haluaisin kans tulla kuumeilemaan joukkoonne :) Meillä on ennestään reilu vuoden vanha tyttö syntynyt 08/10. Ehkäisy on jätetty pois 3 kk sitten ja tää kierto olis yk2, päivät 12/28-33. Niin ja ikää mulla on 21v. Ehkäisynä oli yhdistelmäpillerit ja en tiedä onko niitten jälkeen kuukautiset vieläkään normaalit, vuotoa tulee ehkä yhtenä päivänä tosi vähän. Mutta toivottavasti se ei vaikeuta/vaikuta raskaaksi tulemiseen. :) Lueskelen vähä taaksepäin että opin tuntemaan teidät paremmin! :) Meille kaikille paljon onnea yritykseen!

Nana09
 
Nana09
Mun on pitäny palata jo työelämään vaikka mun "vauva" on tosiaan vasta 15kk. Mies on opiskelija niin ei niillä rahoilla paljoo kotona olla. Iltavuoroa odotelles :p
Asumisesta ja parisuhteesta, Asutaan etelä-pohojammaalla ja kihloissa ollaan miehen kanssa. Alettiin seurustelemaan 6,5 vuotta sitten (mä olin silloin 14v, mies 15.) ja kihlauduttiin 2009. Naimisiin haluttais molempien mennä mutta pitäis pystyä ensin säästämäön ku haluan isot hienot häät :) Eli varmaan sit vasta kymmenen vuoden päästä.. :p

Meidän kavereilla ei oo kellään vielä lapsia, varmaan ei ees ajatuksissa joten aika yksin tällästen asioiden kanssa saa mähkiä mutta onneksi on tälläsiä foorumeita =)
 
Tervetuloa Nana ja pikkumyy :flower:

Eilen tehty raskaustesti josta erotti vain viivanpaikan, mutta tein sit aamulla uuden ja olen siitä erottavinani jopa väriä. Mies ei siinä näe mitään. Yritin ottaa kuvaa, mutta saan sen viivan selvemmin näkyviin kääntelemällä ja kuvista sitä ei huomaa. Illalla tai huomenna uutta testiä kehiin.

Minea: Mullakin on jatkunut jo 3 pv mahakivut. Oon yrittänyt särkylääkettä mutta ei auta ollenkaan. Tuntuu enemmän tuolla kohdun paikkeilla, mutta on toispuoleinen. Toissailtana jo kuvittelin, että mulla ois umppari menos, mutta ei nuo yltynyt tuosta ollenkaan. Mutta inhottavasti polttelee koko ajan. : /
 
Moi!
Täällä mä nyt sit oon taas, vaikka menkkojen portin alkavan vasta viikon päästä aikasintaan! Ne alko ihan puskista sunnuntaina! Eli Mulle voi päivittää kp3/28-40 ja yk 8...:( nyt just ku oon ajatellut et se kierto on sen n. 40 pvää ni nyt sit oliki joku 27/28!! mitähän hemmettiä tää mun kroppa taas temppuilee... Alotin kyl viime kierrossa vitamore total -tabletit, et tiedä sit johtuko niistä...

Just varattiin jouluks etelänreissu kaheks viikoks ja laskeskelin et mul ei sit oo menkkoja siellä ku menee sen pitkän kierron mukaan, mut nyt sit on tietty.:( sanoin miehekkeelle, et pare olis sit saada se vauva nyt alulle ettei tulis niit menkkoja!:D

Huh, anteeksi omanapailu... Oon kyl lukenu kaikki tekstit! Onnea kihlautuneelle ja hääpäivän päättäneelle, ja plussaonnea kaikille!!<3
 
jaanel, mul on kans toispuoleinen, kipu tuntuu alhaalla oikeella eikä lääkkeet auta! Luulin kans umppariks, mut se oireilee max 2pvää yleensä... Ja tää on jatkunu jo yli viikon... :D mieli tekis testata! yks aamu oli niin huono olo et en voinu ees syödä mitään, vaikka aina oon aamulla syönyt reilusti..
 
minea_: UUUUUUUU :heart: saatko siitä kuvaa tänne??

Grill:
tää loppukiertolainen ei oo havainnu ollenkaa menkkamaisia oireita. Ällötystä on ilmassa; tänäänkin koulussa jouduin poistumaan luokasta, kun jonku keitokset etoi niin..
Rauhassa ollaan ja odotellaan. Päätin, että testaan silloin vasta, jos kierto ylittyy 50 päivän.....


Ja tervetuloo uusille! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!! :)

minea_ jänskää!! En kyllä osaa auttaa, kun ei kokemusta ole noista haamuista, mutta mulle on aina sanottu, että jos viiva on samanvärinen kun kontrolliviiva, niin on plussa. Oli se sitten haalea/ohut. Mutta tosiaan tää on vaan kuulopuheita. Toivotaan kuitenkin parasta! :)

Oon taas jälleen ahkerasti seurannu teidän juttuja taustalta, mutta kännyllä en oo jaksanu alkaa rustaileen viestejä.. Tää kuu on menny hurjaa vauhtia, joten tähän asti oon pystyny pitään lupaukseni ja oon ollu stressaamatta. Tosin eipä se paljon auta, kun on ollu niin kiirusta, että makuuhuoneen puolellakin on ollu suht hiljasta. Veikkaisin, et ovis on muutamia päiviä tästä päivästä johonkin suuntaan tästä falskauksesta päätellen :eek: En oo kyllä kauheesti perehtyny noihin juttuihin, et ovikseen nähden koska on millaistakin vuotoa ym.. Eipä oo kuitenkaan tullu sitä hyödynnettyä jos se nyt olis ollutkin.. Ajateltiin, että ens vuoden alusta sitten aletaan yrittämällä yrittään, eli siis otetaan ovistestit käyttöön ainakin alkuun ja mietitään sit lisää jos ei vieläkään tärppää vaikka ajoitus menis yksiin.
Mulla on loppuvuosi aina yhtä härdelliä, töissä kiireisin aika vuodesta, joten en varmaan ihan päivittäin ehdi käymään, älkää silti unohtako mua! :)

Mä tein eilen ex tempore päätöksen ja päätin myydä autoni :D Perjantaina se sit haetaan, mitähän mä sitten teen... Hmh, joskus vois miettiä kaks kertaa ennen kun tekee päätöksiä. Noh, eiköhän me pärjätä yhdelläkin autolla, kun toi miekkonen kuitenkin haetaan töihin joka aamu ja iltapäivällä tuodaan takasin. En mä nykyään kulje muualle kun töihin ja kotiin, pari kertaa viikossa tallille ja vakuutusmaksua + dieselveroa puskee joka kuukausi, niin tää voi ehkä olla ihan hyväkin päätös!? :)
 
en tiiä saanko kuvaa, tuo viiva on niin ohut mutta erottuu kyllä... :D voisko olla? en voi uskoa! Luokkakaveri yllytti testaamaan jo, koska sillä takana kaks raskautta joista molemmat näkyivät plussana jo paljon ennen menkkojen alkupäivää... :D mut jotenki vaan vaikee uskoo että nytkö jo...
 
nemppis, kiitos tsempistä :) toivotaan nyt... teen sitte tässä joku aamu aamupissasta,nyt oli ihan iltapäiväpissa :D itkin melkee silmät päästäni ja kohta lähetään miehekkeen kans lätkäpeliin jossa aion kertoa sille :D kerron kyllä jo matkalla ku haetaan sormuksetkin :D ihan kiva kihlajaislahja! vielä näkyy haamu testissä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
minea_: Oi :heart: Toivotaan parasta! Kyllähän se herkällä testillä voi jo näkyäkin, aika yksilöllistä vissiin sekin. :)

Mun tekis niin mieli testata kans jo, mutta jos vielä HUOMISEN jaksaisi odotella! Jännä kun en millään kierrolla varmaan edes pääse tuohon huipun joukoksi kun toi kierto tosiaan on lyhyt. :D Eli huomenna pitäisi täti tulla. Ikävää jos se kesken harjoittelupäivän tupsahtaa.. :|

Paljon surullisempi aihe on tällä hetkellä toi Kouvolassa surmatut kaksi lasta :( Toinen ei vielä edes puolta vuottakaan! :'( Samalla kun etsiskelin tarkempaa tietoa tosta, niin löyty viime vuodelta kamala uutinen (Kahdeksan vauvaansa surmannut nainen ei halunnut käyttää ehkäisyä | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi). Ihan älyttömän surullista (ja epäreilua!). Mulla tulee ihan kylmät väreet kun näitä lukee :O
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 23.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1.........kp85/??.................23v.........yk1.............1.lapsi
Pamsku.............kp44/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp43/28................20v..........yk2............1.lapsi
mamiia...............kp36/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp33/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp33/36................23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 21-30


KaisaKaisanen.....kp27/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp25/25-27.............24v........yk5............1.lapsi
Anlii..................kp24/30-73.............22v........yk3............1.lapsi
Destello.............kp24/30-32-33........23v........yk6.............1.lapsi
minea_..............kp24/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill...................kp21/35.................21v........yk2...............1.lapsi
ttty..................kp21/26-36............26v........yk8................1.lapsi
Mesikämmen:......kp21/??.................21v........yk6...............1.lapsi

Kp 11->20


fairytonia...........kp20/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis............kp19/32-34............20v........yk5................1.lapsi
Annie24............kp16/27-28............25v........yk7................1.lapsi
neonroze..........kp14/27.................22v........yk8................1.lapsi
Nana09............kp13/28-33............21v.........yk2................2.lapsi
Sunflower11......kp12/24-35............23v........yk12...............3.lapsi
Amalia89............kp11/??..................21v.........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp8/26-28............19v.........yk6.............1.lapsi
nellinu................kp6/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88..........kp4/28-40.............23v........yk8.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä