Kakskymppiset yrittäjät 2011

Vooi! Paljon onnea Jaanel ja pampulainen! :heart:

Ja minea, älä vielä toivoa menetä! :hug:

Mesikämmen: Toivottavasti se tärppi teillekin tulis! :popcorn:

Ja oli tuolla toisella sivulla jotain vielä kun piti kommentoida, mutta taaskaan en muista... :confused:

ON: Täällä pitäis laskurien mukaan olla ovis näinä päivinä, voi olla tottakin tosta kosteustasapainosta päätellen. :D Asiaa vaikeuttaa se, että meillä on tänä viikonloppuna pienet pikkujoulut (ollaan vuokrattu paljut tohon pihalle koko viikonlopuks ja muutamia kavereita sitten tulee tänne viettää aikaa) ja porukkahan sitten yöpyy varmaan aika tehokkaasti meillä, niin voi vaatia vähän mielikuvitusta että missä (ja milloin) sitä pääsee (pystyy) pupuilemaan. :D

Eilen illalla tehtiin talletus ja toiveissa olis et tänään viel ehdittäis heti kun mies tulee töistä. Mutta se voi jäädä toiveeksi, sillä hänen yksi kaveri on tulossa meille suoraan töistä ja pääsee samaan aikaan kun tuo miehekkeeni... : /

edit.

Niin ja äipälle tsempit uuteen kiertoon! :hug:
 
Onnea sinullekin Pampulainen! :heart: :flower:

Ihanaa ku jopa kaks plussas näin peräkkäin :)

Kiitos kaikille tsempistä, yritän olla toivomatta liikoja mutta kyllä sitä putoo korkeelta,valitettavasti :( on tosiaan kiertopäivät vasta 26 eikä pituudesta tietoa, joten en luovuta vielä :D Tiedän Mesikämmen miltä tuntuu! Tsemppiä kaikille <3

Nyt kuitenki alkoi jo viikonloppu, tosi kivaa vaikka ei mitään erikoisia suunnitelmia olekaan. Onkos kellään mitään kivaa tiedossa?

Toivoisin niin paljon että tulis plussaa, hävettää ku piti niin innoissaan jo sinne neuvolaanki soitella... :ashamed:
 
Niin ja Mesikämmen, noista oireista vielä! Eikö oo outoa ku yhtäkkiä tulee tommosia? Ei mulla normaalisti oo oikeestaan ikinä maha tai selkäsärkyjä muutaku sillon ku on menkat... ja sitte sitä luulee että kuvittelee vaan mut viime yönäki heräsin siihen ku nivusta jomotti ihan sikana :O
Ja tosiaan en oo pitkään aikaan pystyny syömään enää aamupalaa, varmaan pariin viikkoon vaikka oon vannoutunut aamupalan ystävä :D
Tänään kokeilen jos meni maitorahka ja marjat alas, tekee kaikkee terveellistäkin mieli :D Mut muuten sitte päivän mittaan on koko ajan nälkä, koulussaki saatan ostaa joku 2-3 sämpylää!
 
Jes ihanaa, paljon onnea pampulainen ja Jaanel :heart:

Meikämmen Meilläkin häät ens keväänä. En ole aloittanut stessaamista mutta siskoni (kaaso) stressaa sitten meidän molempien puolesta. Soittaa viikoittain, että joko olet tehnyt sitä tai tätä ja suunnittelee kuulemma kovaa vauhtia jo polttareitakin :LOL:
 
Hahaa jes! Mies ottikin puolipekkasen kun töissä oli niin hiljaista ja tuli kotiin puolen päivän aikaan. :D ;)

minea: No välillä sitä tulee innostuttua vähän turhaan niin itse kukin. :) Itse kun luulin että viime kierrosta tuli plussa, mutta sit selviskin et se oli vaan jotain kerääntynyttä väriä... :ashamed: Mutta taas paljon viisaampana! Niin ja meillä tosiaan nyt viikonloppuna on pienimuotoiset pikkujoulut, jeejee! =)
 
Tänään tein malttamattomana sen toisen testin, samanlainen hailakka viiva tuli. Ei sitä vielä oikein usko todeksi, täytyy ens viikolla tehdä vielä uus testi jos tulis vahvempi. Etovaa oloa ollu kyllä koko päivän, mutta voi olla jotain psykosomaattistakin nyt kun oon testit tehny :D

Meillä tosiaan pikkujoulut tänään, pakko kaverille kertoa (vaikka hölöttää varmaan koko kaupungille), mutta vois ihmetellä jos en jois ja päätin olla kuskina muille :xmas:
 
Annie24 Kiitos! Joo tiedot näyttävät olevan ihan oikein :)
Ja kiitos muillekkin, ketkä toivottivat tervetulleeksi :)

Nyt on lekurissa käyty. Lääkäri teki sen gynekologisen tutkimuksen ja sanoi, että sen pohjalta kaikki näyttää hyvältä. Laittoi lähetteen verikokeisiin, missä otetaan kilpirauhas ym arvot. Multa ne otettiin kyllä tossa joku aika sitten työterveystarkastuksessa ja siellä olivat ihan kunnossa, mutta lääkäri haluaa poissulkea tietty kaikki tollaset. Sitten jos kokeiden tuloksissa ei oo mitään hämminkii, ni ei muuta kun odottelemaan. Paras lääke on kuulemma yrittää vaan olla ajattelematta koko asiaa :)
Ja se tuli ihan yllätyksenä mulle, ku lääkäri sano, että raskaaksi voi tulla, vaikka ei olisi menkkoja vielä tullut.
Ei muuta kun yrittelemään ja koittaa olla miettimättä sen kummemmin asiaa :) (mikäli vaan malttaa :p )
Nyt onneks päivät muutenki ihan täynnä ohjelmaa, ku joudun väliaikasesti kulkemaan pidempää työmatkaa, niin että olen 11h päivässä pois kotoolta ( työpäivä+ matkat). Niin sen ajan mitä sitten ehtii kotona olee, ni tekee ne pakolliset hommat ja sit melkein nukkuu :D Että ei pitäis hirveesti ainakaa ehtii miettii :)
Pelkään vaan, että sitten jos/ kun ne menkat sieltä sitten joskus tulee, niin onko ne kivuliaat ja runsaat, kun ei oo näin pitkään aikaan tullu :O .
Ja vielä jos ne alkaa silleen, että oon töissä, kun on tota työmatkaa ihan kivasti. Ei vissiin muuta kun särkylääkkeet mukana ja heti jos alkaa tulla kipuja niin lääkettä naamaan :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista :)

Itse aloin epäillä outojen mahakipujen jälkeen raskautta. Ja olin aika varma jo siitä ennen positiivista tulosta. Tuntuu hassualta, että tommosen voi tietää vaikken ikinä ole ollut raskaana. Tänään oli viiva hieman vahvistunut, mutta kait se on pakko se ihan vahva viiva saaha mielenrauhan takia, joten käytän nuo loputki testit pois tuolta. :)

Pampulainen : Mulla taas on koko ajan alavatsassa/kohdussa semmosia outoja kipuja, välillä poltantaa ja vihlontaa, vähä kuin kuukautisoireet mutta lievemmät ja vähä erilaisen tuntuset. Mutta tosiaan itseäkin on etonu, tuntuu että närästää kurkussa koko ajan ja se aiheuttaa etovaa oloa. : /

Paljon plussatuulia kaikille. :flower:
 
minea_: Uu, siitä se lähtee! :heart: ja Jaanelille ja pampulaiselle myös onnittelut! :heart:

Pikkumyy: Hyvä, että lääkäri poissulkee kaikki mahdolliset, nyt peitto heilumaan ja onnea yritykseen! :)

ON: Täällä iei edelleenkään minkäänlaisia oireita.... Alavatsanippailua on edelleen, mutta sekin rauhoittunut.
Eilen pupuilun jälkeen mies kysyi, että onko mulla menkat, kun "sisus" tuntui jotenki erilaiselta.... :D Kuulemma samalta tuntuu silloin, kun mulla menkat lopuillaan. Ja kyllä minäkin huomasin sen, että "paikat oli ns. herkkänä", kun mies painautui oikein syvälle ja välillä tuli sellasia menkkamaisia vihlaisuja selkään sekä alavatsaan..
Käytiin anopilla keskivikkona ja huomasin, että se epäilee kyllä jotakin! Se iski siiderit ja kermaliköörit pöytään ja sanoi, että "nyt ryypätään".. Ei lainkaan anopin tapaista! :D Minulla oli ollut koko päivän mieletön päänsärky ja kieltäydyttiin miehekkeen kanssa; anoppi sai siis itselleen lisää epäilyksiä.. :LOL:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 25.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp88/??.................23v.........yk1.............1.lapsi
Pamsku..............kp47/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
mamiia...............kp39/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp36/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi

Kp 21-30


Anlii..................kp27/30-73.............22v........yk3...........1.lapsi
Destello.............kp27/30-32-33........23v........yk6...........1.lapsi
minea_..............kp27/??..................21v........yk1...........1.lapsi
Grill...................kp24/35.................21v........yk2............1.lapsi
ttty..................kp24/26-36............26v........yk8............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp24/??..................21v........yk6............1.lapsi
fairytonia...........kp23/??.................20v........yk1.............1.lapsi
Nemppis............kp22/32-34............20v........yk5.............1.lapsi

Kp 11->20


Annie24...........kp19/27-28...........25v........yk7................1.lapsi
neonroze.........kp17/27................22v........yk8................1.lapsi
Nana09...........kp16/28-33............21v........yk2................2.lapsi
Sunflower11....kp15/24-35............23v........yk12..............3.lapsi
Amalia89.........kp14/??.................21v........yk5................1.lapsi
Iippari............kp11/26-28............19v.........yk6................1.lapsi

Kp 1-10


nellinu................kp9/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88..........kp7/28-40............23v.........yk8.............1.lapsi
äippä-88.............kp2/34-36............23v.........yk3.............2.lapsi
KaisaKaisanen....kp3/27-31.............23v........yk6...........1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
minea_ varovaiset onnittelut.
Mun mielestä se oli niin et ohut reuna ei tarkota (välttämättä) mitään vaan et viivan pitää olla paksu kuten se toinenkin viiva.

Onpas täs aikaa taas et "pääsee" odottamaan menkkoja. 10päivästä -> mun tuurilla alkaa itsenäisyyspäivänä, ni jäis taas 24pvän mittaiseksi kierto. No, toivon toki ettei ala, ollenkaan :D ja saatais jouluylläri<3
 
Heippa!

Ei tuottanut täällä "yrityksen unohtaminen" tulosta. Liityn siis takaisin joukkoonne, ja nyt kp 3/27-31 yk 6. Masentavaahan tämä on, mutta ei auta kuin lähteä positiivisella mielellä uuteen yritykseen. Outoa, kun kiertopäivät ovat menneet yrityksen aikana tasaisesti näin: heinäkuu 31, elokuu 30, syyskuu 29, lokakuu 28, marraskuu 27. Tarkoittaaks toi jotain vai pelkkää sattumaa :D ? Odotanko seuraavasta kierrosta 26 päivän mittaista ;) Onko kellään muuten tietoa, vaikuttavatko tulehdukset raskautumiseen? Itse olen ollut nyt koko yrityksen ajan tulehduskierteessä (virtsatietulehduksia ja viisaudenhammas), mutta nyt kun on hammaskin poistettu, niin ei pitäisi olla siitä haittaa enää. Jostain luin joskus, että ientulehdukset voivat vaikuttaa raskautumiseen, mutta en muista mikä tutkimus se oli, enkä aina niihin luotakaan, jos jonkun yksittäisen tekstin luen aiheesta.

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
Paljon onnea Jaanel ja pampulainen:heart::heart: Kovasti tarrasukkia nyt!

Pahoittelut niille jotka ovat uuteen kiertoon joutuneet.

Ja mineallekkin varovainen onnittelu :)

ON: eilen meni viimeinen tero, jotenka jos viime kiertoa on uskominen pitäis hanat aueta huomenna, toivottavasti ei aukea ollenkaan:D ala mahaa polttelee ja pistelee siihen malliiin et täti on tulossa, tai toisaalta nää poltot on kyllä alkanu pari päivää liian aikasin.. :D ja tissit on kipeät, mutta ne oon laskenu ihan menkka oireiksi tai teroista johtuvaksi..

Palataanhan taas keskiviikkona viimeistään, jos sitä malttais olla tekemättä hätiköityjä testailuja! Plussa onnea nyt :)
 
Sunflower, juurikin niin että sen viivan pitää olla samanpaksuinen kontrollin kans! Nyt se oli mut ei ollu vahvistunu... jännä ku niillä herkillä sofie testeillä ei näkyny mitään :eek:

Onneks meidän äiti ei mistään haaveista ole vielä epäillyt, toppuuttelis ihan varmasti ku opiskelut niin pahasti kesken :D
 
Sunflower11
minea_ muista ettei se viiva vahvistu joka päivä :) Kun raskaushormoni tuplaantu muistaakseni jotain 48h välein niin ihan luonnollista et pari päivää voi tulla samanvahvuista viivaa..
 
Sunflower11
Tulehduskipulääkkeet (ibuprofeeni) voi siirtää tai jopa estää ovulaation tapahtumisen.

Eiks sen oviksen huomaa siitä et ku limailu loppuu niin ovis tapahtunut?
Mä en kauheesti jaksa limoja seurailla.
 
Moikka!

elelläänpäs täällä taas jänniä aikoja...:)

minealle viivanvahvistumisia!!+++

pikkumyy: toivottavasti teillä kuitenkin kaikki hyvin eikä mitään kummallista löydy...

sunflower: mä niin toivon, että saatte joulupaketin, sillä sä oot jo ihan liian kauan :)D) täällä puolella palstaillu!!:) mä pistän peukut pystyyn!!

no, nyt tää on jo uudella sivulla, enkä muistanu kattoo, et oliks jollain muilla vielä jännät paikat ku minealla??

niin, ja minea: cb digin ku tekee ni sit ainaki on varma!:)

ON: ai niin, unohdin kertoa, et se rakkauspakkaus oli must tosi jees! siis maultaan! kyllä sen macan sieltä vielä hiukan haistaa, mut huomattavasti parempi maku ku pelkässä macassa!:)

vuoto loppu eilen, JES! päästiin taas vähän petipuuhiinkin!:p kävin vähän ostamassa joulujuttuja ja ostin uudet rintsikatkin, ja mietin pitäiskö sukkanauhaliivit vielä hakea lemmenlomalle messiin... (avokki ei oo koskaan sanonu et lämpeis mistään hepeneistä, mut nyt vihjas, et voishan ne ihan kivoja ollakin)

illalla siivoilin kaikki maholliset testit piiloon kylppärin kaapin perälle pussukoihin ettei sisko epäile mitään ku tulee koiria vahtimaan loman ajaks...:D
 
Nana ja Sunflower Minä en ainakaan limailusta huomaa ovista, sillä mulla tais ovis olla su tai ma ja vieläkin riittää limoja...Ja tosiaan, mulla ne tulee noin 3-5 päivää ennen ovista.


KaisaKaisanen
Pahoittelut menkoista! :( Ootko muuten varma, et nyt on yk 6, kun listassa oli viime kiertona yk4? Minäkin oon lukenu, et suuhygienia vaikuttaa raskautumiseen. Jonkun tutkimuksen mukaan tais olla niin, että hammaslangan käyttö lyhentää yrityksen pituutta parilla kuukaudella.
 
Kiitos onnitteluista :heart: Varovasti koitetaan itsekin iloita, eihän mikään ole vielä varmaa kuitenkaan (miks pitääkin olla tietonen kaikenmaailman komplikaatioista...)

minea_: Minä kerroin äidille, kun ajattelin että ei ole kiva jos jostain muualta kuulee. Ensin ajattelin vähän myöhemmin kertoa, mutta kun sattui semmonen rauhaisa tilaisuus.. Kyllähän tuo vähän huomautti, että eikö sen koulun voisi käydä ensin loppuun. Mutta kerroin perusteluni, että on parempi sitten mennä töihin suoraan syventäviltä kuin että siinä välissä olisi mammatauko. Vähän ehkä sekava fiilis tuosta, mut toisaalta puhutaan kyllä muutenkin aika vähän tämmösistä asioista.. Mutta uskon että iloitsee kun/jos raskaus on pidemmällä ja äidistä tulee mummi (voi kyllä olla outo ajatus tuokin kun on vielä suht nuori, mutta äitini oli 18-19v kun minut sai :D)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä