Kakskymppiset yrittäjät 2011

Onnea nyt vielä plussista :) <3

Tänneppä vois päivitellä kp1/28-73 ja yk4 pyörähti käyntiin.. taidanpa elää hiljais eloa jonkun aikaa.. plussa tuulia kaikille, nyt on hyvin aloitettu tää peräkkäin plussaus nii ei muutaku antaa jatkua vaan :)
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa, vähän hiljaiseloa tullut pidettyä täälläkin päässä. Oon käyny lukemassa teidän viestejä, mut jotenkin on ollut niin masentavaa lukea muiden plussauksista kun niitä tulee "oikeessakin elämässä" joka tuutista (huom! siis vaikka plussanneita olisi kaksi ja listalla vaikka 200 ihmistä niin sitä vaan keskittyy niihin kahteen ja kääntää sen päässään niin et kaikki muut plussaa paitsi minä..tästä kun "oppisi" pois niin oisin onnellinen)..Ei siis ole multa pois jos muut plussaa, mutta kyllä siinä vaan kateuden tunteet väkisinkin nousee esiin..:( Varmaan jokainen joka on niitä kahta viivaa odottanut omalle kohdalle, sanotaan nyt vaikka vähintään pari kuukautta, tietää mistä puhun. Mut jospa tää tästä taas. Varmaan nää ajatukset nyt on pinnassa, kun oon tässä viime päivinä miettiny et jos meillä ois heti tärpänny, niin meillä ois jo muutaman kuukauden ikäinen lapsi..

Tänään aloitettu viimeinen primolut-kuuri, kohta oon sit ihan omillani. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, veikkaanpa et lisää lääkärikäyntejä tiedossa.

Mut tsemppiä nyt joka tapauksessa tänne teille, en tuosta aiemmasta vuodatuksestani huolimatta toivo kenellekään mitään pahaa, päinvastoin =) Kai mä vaan pelkään et mä jään tänne kohta ihan yksin :D
 
Moi pitkästä aikaa! Oon kyllä taustalla lukenu kuulumisia mutta oon vähän yrittänyt jättää yrittämisen taka-alalle ja keskittyy enemmän ens kesän häihin. :)

Viisi päivää sitten (dpo 10) alko kauheet vihlontakivut vatsassa. Ajattelin tietty niiden olevan menkkakipuja. No menkkoja ei vielä dpo13 kuulunut ja eilen heräsin neljältä yöllä huonoon oloon ja mahakipuun. Vessassa tuli ravattua kahden tunnin välein. Tänään sit testasin haamun. <3 en voi uskoa todeksi!! Laittaisin teille kuvan jos vaan osaisin, osaako joku neuvoa? Apuaaaaaaaaaaa jännittää!! Kunpa ne kuukautiset vaan pysyis poissa!! :)
 
Isot onnittelut mineallekin! :heart: Aivan mahtavaa!

Oon täällä käynyt pikaisesti myös viikonloppuna lukaisemassa kaiken, mutta kaks kaveria hengitti heti niskaan jos hävisin koneelle niin en ehtinyt mitään kommentoimaan. :D Ja eilen ehtinyt koneelle. :)

Mutta hienoa että haamuista on tullut "oikeita" plussia ymym. Nyt vain kaikkien maha-asukeille maxi-tarrasukat jalkaan! :heart:

Koska olen palloillut täällä palstalla jo pari kuukautta ennen oikean yrityksen alkua, musta on alkanut tuntua että oltaisiin yritetty jo vaikka kuinka kauan, vaikka se ei ole todellisuus. :D Tyhmää... Nyt yritän odotella että tämä loppu kierto menisi vauhdilla loppua kohti. =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 29.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp91/??.................23v.........yk1.............1.lapsi
Pamsku..............kp50/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp39/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi

Kp 21-30


Grill...................kp27/35.................21v........yk2............1.lapsi
ttty..................kp27/26-36............26v........yk8............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp27/??..................21v........yk6............1.lapsi
fairytonia...........kp26/??.................20v........yk1.............1.lapsi
Nemppis............kp25/32-34............20v........yk5.............1.lapsi
Annie24...........kp22/27-28...........25v........yk7................1.lapsi

Kp 11->20


neonroze.........kp20/27................22v........yk8................1.lapsi
Sunflower11....kp18/24-35............23v........yk12..............3.lapsi
Amalia89.........kp17/??.................21v........yk5................1.lapsi
Iippari............kp14/26-28............19v.........yk6................1.lapsi
nellinu............kp12/26-28............23v.........yk4................2.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp10/28-40......23v.........yk8..............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp6/27-31........23v.........yk6..............1.lapsi
äippä-88............kp5/34-36.........23v.........yk3..............2.lapsi
Anlii..................kp2/28-73..........22v.........yk4..............1.lapsi
Destello.............kp2/29-32..........23v........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
No ohhoh, onnea mamiia! :heart: Siitä kuvasta: itse lisäsin kuvan tuolta "muotoile & esikatsele" napista ja sitten tuohon tekstikentän yläpalkkiin tulee sellainen nappula kuin "liitteet" tai joku vastaava. :D

Ja vielä amalia: Kyllä se plussa sieltä teidänkin kohdalle tulee, mutta ymmärrän tunteesi! :hug:
 
Onnea mamiia ja minea!:flower:

Amalia Et kyllä jää yksin, kun siirryt pian plussanneisiin!;)

Anlii
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!:hug:

Johanna Ei kyllä oo mitään tuntemuksia, mutta epäilen kyllä, ettei taaskaan ole mitään tapahtunut. Aion kyllä syödä macaa jatkossakin, jos sillä kerta saa näin ihanan oireettoman kierron!:heart:
 
Onnea isosti kaikille plussanneille ja haamuileville :heart:
Oikea plussa aalto päällä, toivotaan, että jatkuu!

Amalia89 et ole yksin ajatustesi kanssa, eilen juuri kuulin vauvauutisia läheiseltä ja itkuhan siinä tuli. Ne on ollut yhdessä vasta vähän kauemmin kun mitä me ollaan yritetty vauvaa, se jos mikä tuntuu epäreilulta! Toki oon onnellinen niiden puolesta, mutta aina väkisin ajattelen, miks kaikki muut ennen meitä. Alkaa taas epätoivo nostaan päätään... Ja täälläkin on moni joka yrittänyt paljon kauemmin kun me, joten sori jos tuntuu turhalta valittamiselta, sitä vaan jotenkin luuli, et no kyllä meille nopsaa tärppää kun tosiaan kaikki sisarusten ym läheisten lapset on tärpänny lähes poikkeuksetta ekasta kierrosta....

ON: ei niin yhtään mitään.. Odotellaan ja ihmetellään, aika onneks menee suht nopsaa kun töitä, pikkujouluja ja kaikkee mahdollista ohjelmaa riittää vähän liiankin kanssa. Eli siis makuuhuoneessakin super hiljasta, toivotaan, et ne oletetun oviken aikaan "puoliväkisin pimeessä peiton alla" riittäis tällä kertaa :D (apua, kuulostaa kamalalta, meillä on oikeesti hyvä ja monipuolinen seksielämä).
 
Destello
Onnittelut plussanneille! Teitä on niin monta etten edes muista kaikkia. Upeaa että tästä pinosta on nyt tullu kunnon plussa-aalto! Minäkin myönnän olevani pettynyt itseeni, koska todellisia yrityskuukausia on jo reilusti takana, eikä tärppiä näy eikä kuulu vieläkään.. Toivo alkaa hiipumaan, eikä ajatuksia helpota ollenkaan että ympärillä on vain äitejä, perheitä ja esikoistaan odottavia onnellisia pariskuntia. Surku tuli eilen oikein todella, kun hypistelin kirpparilla vauvanvaatteita ja mietein, et tuleeko mulle koskaan tilaisuutta ostaa tällasia omalle nyytille.

ON: kp2/29-32 YK 7 riittänee kertomaan tunteet. Ainoa positiivinen asia on se, että kerrankin on kirkasta vuotoa eikä yhtään kipuja. Jos tästä nyt jotain positiivista pitää yrittää etsiä.
 
Onnitteluja plussanneilla ja pahoitteluja tädin ja negan yllättämille.. Destellolle varsinkin tsemppejä, älä menetä toivoasi :flower:

Mä päätin pistäytyä taas ketjussa, kun alkaa noi kp:t huidella loppukierrossa ja vaikka meidän piti pitää taukoa ainakin tämä kierto, koska mulla alkaa uusi työ tammikuun alussa ja koeaika on 4kk niin eiköhän me sitten ihan huomaamatta pistelty menemään pedin puolella kaksin verroin enemmän kuin aikaisemmin :LOL: Vissiin jotenkin kun ei pitänyt muka sekstailla niin sitä tekikin sitten mieli tehdä jatkuvasti... Joten katsellaan taas rauhassa, kuinka käy ja mietitään sitten että miten se raskaus salataan 5kk vai salataanko jos se plussa tuleekin..
 
mamiia: ONNITTELUT! ihan selkeehän toi on!!:)

amalia ja nemppis: samojen ajatusten kanssa täälläkin painitaan... tuntuu että kaikki muut saa vauvoja, ja sit hoitaa niitä tavalla, mitä en ollenkaan hyväksy (2vkon ikästä vauvaa yöksi hoitoon jne), ja ottaa aivoon, et kaikenmaailman "huithapelit" onnistuu tahtomattaankin raskautumaan..:( mutta eipä kait tässä auta ku toivoa ja koittaa uskoa siihen faktaan, että 80% (muistaakseni) perusterveistä onnistuu vuoden sisään! meillä on enää tosin 3kk aikaa tohon maagiseen rajapyykkiin, mutta mä aion nyt kyllä raskautua!!:D ja niin tekin kyllä onnistutte!<3

destello: :hug: voi rähmä!!:( ootko miettiny mihkään luonnontroppeihin tutustumista? mulla näyttäis se vitamore total ainakin tehneen jotain tolle kierron pituudelle ku viime kierto oli melkeen 2vko lyhkäsempi (et josko se siihen luteaalivaiheeseen kans jelppis?), ja toivon et nytki pysyis maltillisena...
 
Mulla vähän samat fiilikset kun Destellolla ja Amalialla.. Enkä jaksa kuunnella sellasia että kyllä teilläkin onnistuu-liirumia kun kukaan ei voi sitä oikeesti luvata. Ja kyllä, olen aika katkera kun joillakin tärppää ekastakin yk:sta. Vaikka joo, eihän se ole multa pois, mutta kyllä se tuntuu tässä vaiheessa jo aika kipeeltä. Etenkin kun tosielämässkin niitä vauvauutisia oikeesti satelee... :( Koitan kyllä kovasti olla onnellinen niidenkin puolesta, mutta kyllä se väistämättä sattuu aika kovasti............... Tekis mieli vaan itkeä. Nyt menossa kp 12 ja vuoto senkun lisääntyy, ei siis tässäkään kierrossa oo toiveita tulla raskaaksi. Miten saiski siirrettyä koko vauvatouhun jonnekkin taka-alalle?
 
Destello
Taitaa meillä kaikilla olla hieman pimeän talven aiheuttamia mielialan laskusuhdanteita. Kyllä minä oikeasti olen onnellinen niiden puolesta, joilla tärppää ja jotka vauvaa ovat haaveilleet, se ei multa ole pois kuin sen ajatuksen verran. En ole katkera kenellekkään muulle kuin itselleni näiden ajatusten vuoksi, ja vihainen omalle kropalleni koska se ei pysty siihen, mihin muut pystyvät. Olen aina ajatellut olevani uniikki, ainutlaatuinen niin etten ole samanlainen kuin muut. En ole koskaan kaivannutkaan mitään sellaista, mitä muilla on. Tällä kertaa toivoisin, että voisin olla samanlainen kuin muut, ja onnistua kerrankin. No, olen sitten ainutlaatuinen tällä kykenemättömyydelläni, ja se on vain nieltävä. Kai se aika mullekkin, ja teille muillekin tulee koittamaan ennemmin tai myöhemmin. Plussanneiden ei ole syytä vetää tästä pahaa mieltä itselleen, nämä ovat vain ajatuksia jotka käyvät jokaisen meistä mielessä ennemmin tai myöhemmin. Te olette plussan, raskauden ja siitä syntyvän lapsen ansainneet koska olette jaksaneet uskoa siihen. Ja mahdollisesti myös käydä läpi nämä täällä heränneet negatiiviset tunteet.

Tehdään vaikka niin, että taputetaan itseämme selkään ja ollaan ylpeitä siitä mitä yritetään, eikä lasketa sitä leukaa kohti rintaa ja jatketa kohti uusia pettymyksiä. Nostetaan se sen sijaan ylös, ja katsotaan tulevaisuuteen. Siellä meistä jokaisella on se, mitä eniten toivotaan: Pieni nyytti sylissä, mies vierellä.. Perhe.

:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiruna
Destello Pahoittelut uudesta kierrosta! :hug:

Täälläkin on ollut samoja fiiliksiä kuin muilla! : / Ihan vasta tuli just joku kauhee kateuskohtaus, kun olin kuntosalilla ja siellä oli joku suunnilleen saman ikäinen maha pystyssä tutuilleen hehkuttamassa tilannettaan. Tuli tosi kova ahdistus ja tuntu, ettei voi keskittyä siihen, mitä olin tekemässä. Se helpotti vasta kun mietin, että sekin tyttö on saattanut joutua kauan yrittään. Tuntuu, että minusta tulee kohta kauheen katkera! En kuvitellutkaan, että oikeasti joutuisin kauan yrittämään ja nyt oikeasti jo pelottaa, että joudumme johonkin hoitoihin.. :'(
 
Kiitos kaikille onnittelijoille! En kuitenkaan jotenkin uskalla vielä täysin iloita kun on pieni pelko vielä kuukautisten alkamisesta..

Ja oon niin pahoillani kaikkien teidän puolesta jotka pitkään ootte jo plussaa toivoneet!! Tiedän tunteen koska itsekin 8 kuukautta tätä odotettiin ja olin jo heittää hanskat tiskiin, vaikka tiesinkin että yritys voi kestää helposti vuodenkin. Suuri halaus siis kaikille ketjulaisille!!!

Pikaisia plussatuulia kaikille! En kuitenkaan ihan vielä täältä ole poistumassa, sitten vasta kun plussa on varmistunut!
 
minea: Sen plussaneiden viestiketjun linkin löydät tuosta kp/yk-listan ala reunasta. :)

ttty: Jotain jännäilit siellä että miten salaat mahdollisen raskautumisen 5kk? No opiskelin viime keväänä sopimusoikeutta ja siellä tuli esiin sellainen asia, että edes koeajalla ei saa sopimusta purkaa sairauden tai raskauden (ja oli siinä joku muukin) vuoksi. Eli JOS sulle kävisi niin, että sun raskaus selviäisi pomolle vielä koeajalla ja saisit potkut, voit nostaa siitä oikeusjutun ja vielä todella helpoin perustein. :) Eli eli, älä turhaa stressaa!

Hmm... Masentuneita fiiliksiä tuntuu olevan monilla. : / Itsellä myös, mutta olen vasta niin vähän aikaa yrittänyt, että olisi niin suuri ihme jos se plussa pärähtäisi joten otan asian (ainakin vielä) aika pessimistisesti. Toki kaikkien pitkään yrittäneiden vuoksi harmittaa...

ON: Tänään on ollut kummallisia tuntemuksia mahassa, mitä lie... Testinkin meinasin hätäpäissäni tehdä päivällä, mutta sitten totesin että miksipä niitä turhaan tuhlaamaan.
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta, olette ihania!! <3 Vähän pelkäsin tulla tänne lukemaan uusimmat viestit, kun varmaan ajattelin jotain, et "tänne ei kaivata mitään ainaisia valittajia". Mutta ois pitänyt tuntee teidöt paremmin, et täällä saa puhua myös näistä asioista :)

Ja Destello sulla on kyllä taito kirjoittaa sun viestit aina niin järkevästi, tuntuu et sait tuossa äsken kiteytettyä mun asian paljon selvemmin kun mä itse :D Eli toivon kans et plussanneet eivät ota nokkiinsa, jos myönnän että en hypi onnesta kuullessani muiden vauva-uutisia. Ja tiedän ettei se ole multa pois, mutta sitä on vaan niin pettymyt omaan kroppaansa!

Hei täällä kun on ollut aina erilaisia galluppeja, niin näihin viimeaikaisiin fiiliksiin voisi sopia seuraavanlainen gallup: Jokainen sanoo nyt halutessaan jonkun positiivisen asian, siitä ettei ole vielä plussannut! Mä aloitan; uuden työpaikan ja asunnon lisäksi monet reissut ois jääny tekemättä/kokematta, samoin kuin pikkujoulut mitä nyt on tuloillaan! Ja saunasiideri ja pitkät yöunet :D Ja lisäksi tässä on ehtinyt kasvaa ja tottua ajatukseen vauvasta, muistan miten kädet tärisi kun tein ensimmäistä raskaustestiä, olin ihan paniikissa :D
 

Yhteistyössä