Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Meille tulee niin pienet häät ettei mitn kaasoja tai muuta tule. Ensinhän meidän piti 11.11 mennä ihan kahdestaan mut siirrettiin ens vuoden puolelle :)

Tämmösen päheen kakun tein täksi päiväksi miehelle :)
 
Häistä taaaaas ;) Oon käsittäny noista miesten vihkisormuksista että osa ottaa ja osa ei. Oma mies ei ikinä käyttäisi kahta sormusta, joten menee pelkällä kihlasormuksellaan joka nyt on sitten myös vihkisormus ;) Ja jos jonkiun mies ei halua sormusta ollenkaan (tai nainen) niin mitä väliä? Sitten ei ota! Pitää tehdä just niinkun itestä tuntuu :) Ja meillä on molemmilla valkokultaisia kaikki sormukset ja tosiaan mies on raksalla töissä ja vaikka käytiin heinäkuussa rodinoimassa sen sormus niin taas on sen näkönen että ei olis koskaan rodinoitu :/ Mut toisaalta ei toi mies kauheesti ihan kiiltävästä sormuksesta pitänytkään :) Omat on pysyny ihan ku uutena! Vaikka en itse todellakaan varo mitä teen ja missä! Mutta tosiaan vihkisormus ei oo ollutkaan kun nelisen kuukautta :) Ja mielipiteet kun kaikilla on niin sanon tässä myös omani, ei tarvi suuttua :) Eli itse en henk. koht ottaisi hopeasormusta just sen hopean kestämättömyyden, tummuukin aika helposti. Ja mulla ainakin kihlasormuksellakin on niin suuri tunnearvo, etten todellakaan olis naimisiin mennessä tahtonu siitä luopua! Kannatan siis sellasta että kerralla ostaa sellasen mitä on valmis kantamaan loppuikänsä :heart:

Uskallatteko kaikki tilata esim. hääpuvun netistä? Entä jos se on ihan kamalannäkönen luonnossa? Tai ei satukkaan omalle kropalle yhtään? Eikö ketään pelota tällänen? :D

..ja muoks ;) Aivan mielettömän upee toi harrika-kakku! Jotkut ne vaan osaa! :)
 
Sunflower11
Destello: Marsipaanilla :) Kuva on ihan maalattu elintarvikeväreillä, ekaa kertaa maalasin joten jälki sen mukaista.. et ei ihan täydellinen, mut harjottelua :)

Ja kiitokset :) kyl mieki oon pienesti tyytyväinen :D

Meil miehelle ostetaan uus sormus.. kihlasormus ei enää sovi vaan pitää sutä kaulassa, sen verran on häl sormet kaventuneet et tippuu pois..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 13.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp35/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp33/28................20v..........yk2............1.lapsi
Kaarnikka...........kp32/28-30............24v..........yk2............1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89.............kp29/??................21v.........yk4............1.lapsi
Iippari................kp26/26-28...........19v.........yk5.............1.lapsi
mamiia...............kp26/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp23/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp23/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp22/28.................23v........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp21/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


KaisaKaisanen......kp17/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp15/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi
Anlii...................kp14/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp14/32-33.............23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp14/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill....................kp11/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp11/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp11/??.................21v........yk6...............1.lapsi

Kp 1-10


fairytonia...........kp10/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp9/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24..............kp6/27-28............25v........yk7..............1.lapsi
neonroze............kp4/27................22v........yk8............1.lapsi
Sunflower11........kp2/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello
nellinu Jos ajattelee että netistä tilaat puvun itselle, maksat siitä korkeintaan 150e Suomeen postitettuna (esim). Suomesta saa ihan perustylsän valkoisen puvun noin 200e (keskimäärin, halvempiakin löytyy varmasti. Tuttavien suusta kuultua lähinnä ja itse vertailtua) käytettynä. Jos haluaa hieman erikoisempaa, saa luvan olla valmis maksamaan siitä sitten enemmän. On totta että netistä tilaamisessa on riskinsä, mutta mittataulukot on keksitty, ja kiitos luojalle niistä ompelijoista, jotka osaavat sitten pukua muokata omiin tarpeisiin ja mittoihin, jos ei olekaan jostain ihan justiinsa :) Lähinnä nojaan tähän helpotukseen ajatellessani netistä puvun tilaamista, koska tiedän että nirsouteni takia puvun löytäminen Suomesta on hyvin, hyvin vaikeaa kohtuullisilla hinnoilla. Tai mistä sitä tietää, toki kotosuomesta sitä ostaa jos löytää omaan budjettiin sopivan ja miellyttävän puvun :)
 
Täällä testattiin tänään PLUSSA :heart:

Eihän tätä tajua vielä... Olen aina ajatellut, että tässä tilanteessa olisin aivan hysteerinen, mutta olen ollut koko päivän aivan rauhallinen. Ehkäpä asia alkaa mennä tajuntaan ekan neuvolakäynnin jälkeen kunhan vain sinne asti päästään.

En ehtinyt täällä kovin kauaa olla saatika paljoa kirjoitella, ja toivon että mahdollisimman moni seuraa pian perässä :) +++ kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sanyo
Kaarnikalle paljon onnea isänpäivä plussasta!! :heart: Toivotaan meille muillekin paljon plussatuulia :)

Elättelin itsekin toiveita ehtiäkseni apteekkiin hakemaan testiä; täti ei ole vielä tänäänkään tullut kylään eikä normimenkkojen tapaisia kipuiluja ole tullut... sitä samaa nippailua kuin viimosen kolme/neljä viikkoa. Plaah. Tänään oli vaan niin kiire päivä, kun piti molempien isit ja papat käydä onnittelemassa.
Jospa sitten huomenna.. Toivon, että haamu olisi vahvistunut ja pysyisi siinä testissä... (ellen sitten nähnyt harhoja silloin viimeeksi testaillessani)...

Maha on niin mahdottoman turvoksissa... Ja vaikka saankin niitä mielettömiä raivareita; oon silti jotenkin tosi rauhallinen.. on tosi levollinen olo.
Perjantaina koulun jälkeen olin niin rättipoikki, että kävin päiväunille klo 15 ja heräsin klo 20; tunnin jaksoin olla hereillä ja sitte takasi nukkumaan. Heräsin lauantai "aamuna" klo 13.30. Ja vielä piti päiväunetkin nukkua.
No oli miten oli; nyt rankan siivouksen jälkeen aion lähtee ilta(/yö)lenkille koirien ja miehekkeen kanssa.. maittaa sitten uni!
Kauniita unia kaikki haaveilijat :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Destello: Kiitos! Ja hyviä neuvoja eli kiitos myös niistä! ;)

Sunflower: Ihan mahtava kakku! Ja kakkuihmisenä voin sanoa, että ei ole ollut varmaan mikään ihan hirmu helppo tehdä tuo...? Tai itse en ole rohjennut vielä edes maalaamaan kakkuja kun en mitenkään taiteellinen ole... :D

nellinu: Olen myös destellon kanssa samalla linjalla tuon mekon tilaamisen kanssa. Eli jos se nyt ei IHAN sopiva olekaan, niin ompelijan palkkaaminen tulee varmasti silti halvemmaksi kuin uuden puvun osto Suomesta. =) No onneksi mun ei vielä "tarvitse" tätä niin kovasti ajatella. ;)

Kaarnikka: Suuren suuret onnittelut! :flower: =)

Nyt pukkaa niin ikävän oloista flunssaa päälle, että taidan mennä sänkyyn ja jatkan täällä aamulla. :)
 
Sunflower11
Onnea kaarnikka :heart:

Grill: no ei se ihan helpoimmasta päästä kyllä. Oikeen siveltimen löytäminen, värisävyt :D Enkä miekää mikää taiteellinen oo, tämmönen tavallinen vaan :LOL:
 
Onnea kaarnikka! <3 ihanaa!

oon ollu tosi väsyny nyt ku oltiin miehekkeen kanssa lauantaina viihteellä... Tänään piti herätä aikasin matikan kokeeseen.

Noista sormuksista, itselle haluaisin valkokultaisen kihlasormuksen ja vihkisormus saa olla myös valkokultaa,että voin käyttää molempia. Mies saa luvan tyytyä yhteen sormukseen :D
 
MOI!

Onnittelut Kaarikalle plussasta!!

ON: mä sain kyl sellasen hermoromahduksen lauantaina ku tajusin, et kyllä se ovis nyt on menny ohi, et oksat pois! sanoin avokille, et "ei tuu vauvaa tästäkään kierrosta", johon tämä, et "mitenniin?". "no ei niit vauvoja valitettavasti pyhästä hengestä sikiä ku ei oo johonki 10pvään ollu seksiä ja oviski meni jo!". Mä ilmotin jättäväni itekin sit vonkaamisen kokonaan ja siirrän vastuun tästä "projektista" täysin avokille, enkä ota mitään macaa enkä käy vyöhyketerapiassa ku ei tunnu toista niin kiinnostavan koko touhu! Turhaan sitä sit itekään yrittää ku toista ei tunnu paljoo kiinnostavan. Sano olevas vaan niin väsynyt ku töissä on rankkaa. Muaki väsyttää, eikä aina jaksais pupuilla, mutta jotenki sitä uskoo et siit vois tulla jotain tulostakin vaikka väsyneenäkin touhuilis... Mä teen itekin niin paljon töitä (siinä rahan toivossa et olis sit varaa ostella vauvalle tarvikkeita, ja maksaa häät+mahdollinen ulkomaanreissu) et kyllä muakin väsyttää! Hitto soikoon! Kyllä lauantaina käytiin pohjalla! Päätinkin, että nyt pidän taukoa palstaltakin, ja katkeroidun yksikseni! Tuun kyl kertoo ku täti tulee ni saan KP:t mahdollisesti katottua... Pahoittelut negistelystä... Plussaonnea kuitenkin teille muille, jotka mahdollisesti saatte sitä seksiäkin!
 
Destello
Kaarnikka Onnea plussasta! :heart:

Johanna Älähän nyt lyö yli :) En tiedä onko mun mielipiteillä tai kokemuksilla mitään väliä, mutta kerron kuitenkin. Meillä on avokin kanssa hyvin, hyvin myrskyisä suhde siitä puolesta että hän on ad/hd, ja itse lukeudun hormonihirviöihin ilman hormoniehkäisyä. Kuten tuossa joku päivä takaperin selitin meidän "kriisistä", näitä ymmärtämättömyyden hetkiä tulee jokaisessa suhteessa, varsinkin silloin kun pinna on kireällä naisella ja mies ei kaikessa yksinkertaisuudessaan vaan voi ymmärtää "miksi". Sitä on turha selittää miehelle, hän ei sitä tuskin kuitenkaan ymmärrä samalla aaltopituudella mitä sinä haluaisit hänen ymmärtävän.

Kyse ei ole varmaankaan siitä etteikö miestäsi kiinnostaisi vauvan yrittäminen, vaan siinä, ettei hän osaa näyttää tunteitaan oikeasti. Miehet on hieman karkeita sen suhteen: miettivät omassa päässään asioita mutta eivät uskalla sanoa niitä ääneen. Jos oikeasti on väsynyt, niin kannattaa pupuilu jättää suosiolla tälle hedelmälliselle aikajaksolle (joka on yleensä viikon verran), ja pupuilla sitten sen viikon aikana vaikka joka toinen päivä. Ei luulisi olevan miehellekään mikään ylitsepääsemätön kompromissi? :) Niin siihen seksiin ei väsy helposti, ja jaksaa sitten huomioida myös toistakin seksin aikana että tunne säilyisi, eikä siitä tulisi hampaat irvessä vääntämistä.

Ymmärrän kyllä täysin reaktiosi, koska mulla on itsellä tällä hetkellä aika lailla samanlainen tilanne. Välillä tuntuu että mies on täysi vatipää joka ei ymmärrä mitään mitä sanon, ja jokainen syvempi miete pitää takoa rautakangella päähän. Sitten ärsyttää, kun itse maksat koko taloudenhoidon laskuineen päivineen, ja pitää siinä vielä yrittää säästää farmariautoon ja mahdollisiin lastentarvikkeisiin. Tiukkaa tekee, sekä rahallisesti että psyykkisesti, mutta.. Mitäpä sitä ei oman tulevan lapsensa eteen kestäisi? Hengittele syvään, anna aikaa itsellesi, hemmottele itseäsi myös usein pienillä itseäsi piristävillä asioilla, ja jos mieheltä haluat jotain, niin sano se suoraan. Et saa jättää itseäsi taka-alalle yrittämisessä, vaan myös sun täytyy tuntea olos hyväks ja terveeks, väsyneenä kun mikään ei onnistu.

:hug:
 
Johanna, eipä mun tarvitse mitään uutta neuvoa kun destello kitetytti asian tosi hyvin! =) Ja mun avokilla on touretten syndrooma eli tässäkin taloudessa melko usein tunteet räiskyy! Mutta joo, ei joka kierto vaan voi aina mennä ihan putkeen... : /
 
no en tiiä onko liikaa vaadittu, että vois pupuilla menkkojen jälkeen enemmän ku 2 kertaa kierrossa? mun mielestä seksi on tärkee osa suhdetta ja auttaa ainakin itseäni jaksamaan arjessa vaikka olis stressiä. en mä nyt oo tässä vaatinu et pitäis monta kertaa päivässä sekstailla! tuntuu vaan, että nyt ku oon ovista paikantanu (enkä siis kerro koska se on, ku en halua paineita miehelle) ni just sillon ku ovis alkaa lähenemään, tulee joku kuiva kausi ja saan vinkumalla vinkua et saisko sitä joskus!eikä meillä siis normaalisti oo mitään riitoja tai mitään, mutta nyt vaan hermostuin ku ei mulla oo oikeesti mitään muuta tässä elämässä tällä hetkellä ku työt ja odotan sitä päivää ku pääsen täältä pois (haluan äitiyslomasta koituvat kustannukset tälle työnantajalleni, syystä). avokki kyllä haluaa lasta ihan yhtä paljon ku mä, mutta ei sit vissiin oo tajunnu et ei niitä kyllä yksin tehdä! no, saa nyt tän loppukierron "säästellä voimiaan" ja kattellaan uusiks sit ens kierrossa... oon vaan ollu sen KM:n jälkeen (edelleen) ihan maassa ja herkkänä...

sit ku ei oo edes sellasia ystäviä ketä kiinnostais kuulla mitä mulle kuuluu (omista asioistaan kyllä avautuvat, ja mä saan sit olla kaikkien henk.koht terapeutti), ni en jaksais enää esittää et "kaikki on hyvin" kun ei ole! onks kellään sellasia "ystäviä"? (niin, ja täällähän mä nyt sit ite purkaudun vaikka piti hiljentyä ku ei oo ketään kaveria ketä kiinnostais) oon kerta toisensa jälkeen pistäny merkille et ykskään mun kavereista ei ees kysy mitä mulle kuuluu, vaan puhuvat vaan omia juttujaan.
 
Destello
Johanna Ehkäpä miehes juurikin ottaa paineita siitä ettei tiedä millon olisi soveliasta sitten pupuilla. Asioista kannattaa aina puhua myös miehen kanssa. Tottakai tämä foorumi, ystävät (ne joilla niitä on) ja muut tällaiset ovat korvaamatonta vertaistukea naiselle itselleen, mutta miehellä sitä ei välttämättä ole. Miehet ei avaudu toisilleen tuollaisista asioista. Mun mielestä teidän kannattais ihan rauhassa puhua molempien mielipiteet ja näkemykset selväksi, ja sopia yhdessä että pupuilette oviksen aikoihin enemmän. Seksielämä kaipaa aina piristystä, kokeilkaa uusia juttua ja kysele onko miehellä jotain asiaa mitä olisi halunnut kokeilla. Toteuttakaa itseänne rohkeasti, ja etsikää uusia ulottuvuuksia toisistanne, vaikka seksiä ei nimellisellä hetkellä olisikaan, mutta pelkästään läheisyys jo tuottaa hyviä tuloksia jos suhteessa tulee hieman heikompi hetki :)

Itse kaks KM:ää kokeneena voin sanoa että se vaikuttaa hyvin pitkään. Me eilen miehen kanssa mietittiin esimerkiks, et meillä olis ensimmäinen isänpäivä. Lapsi olisi noin kuukauden ikäinen. Olisiko se ollut tyttö vai poika? Olisiko se ollut enemmän mun näköinen, vai miehen näköinen? Kysymyksiä, niitä riittää.. KM:ään ei valitettavasti auta muu kuin aika, ja puhuminen omista tunteistaan. On henkinen itsemurha jättää puhumatta siitä asiasta, joten suosittelen että seuraavan kerran kun joku näistä "ystävistäs" alkaa paasaamaan omista rakennekynsistään niin stoppaat homman ja sanot että hei mullakin on asiaa ihan oikeasti, kuuntele.

Ei se ole oikeaa ystävyyttä, jos olet toiselle vain terapeutti joka auttaa purkamaan toisen ongelmia, tai roskakori, johon tungetaan ne omat pettymykset. Ystävyys on tukemista puolin ja toisin, ja sitä että on olkapää mihin itkeä ja nauraa. Me täällä palstalla ollaan niitä virtuaalisia olkapäitä, ja jokainen on täällä samanarvoinen iästä, ulkonäöstä, tai muusta konkreettisesta huolimatta. Tottakai jokainen meistä on yksilö, ja varmasti IRL erilainen persoona mitä netissä, mutta kyllä tänne saa kuitenkin tulla purkaamaan pahaa oloa yhtä lailla kun sitten riemuitsemaan jostain hyvästä tapahtumasta :) Sitä varten me täällä ollaan, vertaistukena. Itseasiassa, mä oon itse tutustunu tämän palstan kautta pariin hyvään tyyppiin, jonka kanssa pidetään yhteyksiä ihan palstan ulkopuolellakin esm. facebookissa. Monesti siitä niin korvaamattomasta vertaistuesta voi tulla jotain oikeaakin. Ystävyyttä nimittäin :)
 
juu, juteltiin kyllä eilen asiat halki (osasta ollaan juteltu jo aiemmin), ja mies kyllä haluaa olla tietämätön oviksesta. Yritin tuossa joku aika sitten kysellä, että olisko mitään erityistoiveita makkarin puolelle, mutta ei kuulemma ole... sanoin, että saa kyllä sanoa, jos jotain olis, mutta ei oo mitään sanonu... kait se on meillä molemmilla vaan niin, että kun stressiä pukkaa (molemmilla aika vastuulliset työt) ni ei jotenki seksikään maistu..:( muistan ku ite opiskelin yliopistolla, olin kolmessa työssä ja kandia piti vääntää ni ei kyllä kauheesti seksit maistunu ku kaiken mahdollisen vapaa-ajan halus vaan nukkua...mä oon just sellanen, et jollei mistään vihjeestä tajua, et nyt vois vähän haluttaa, ni sit mua alkaa nyppimään, ja oon vaan kiukkunen eikä mikään auta!

haha, ja avokki kävi just tässä tuomassa mulle ruokaa, ja sanoin et "kaksplussalaisten mielestä mä lämpeen ihan turhasta" ni se sano, et oon ollu ihan aiheesta rikki. kun siis tosiaan tää vauvaprojekti ei oo ainut asia mikä pännii...

huh, alan vähän jo rauhottua! mut luulen et en nyt tässä kierrossa kuitenkaan täällä kauheesti käy (tai niin mä nyt väitän!) ni saa tän homman pois mielestä hetkeks...
 
Voi että te ootte ihania :heart:
Teidän kirjoittamista teksteistä tulee aina niiiin hyvä mieli. :) (vaikka viestiä ei olis miulle kirjoitettu/tarkoitettu)

Jos ovikseni oli silloin, kun luulin sen olleen (mahanippailua ym), olis raskaustestin tulos nyt luotettava. Mutta toki oon niin pelkuri, etten uskalla sitä tehdä.... Huoh. Tää on niin stressaavaa; vaikka tässä asiassa ei just pitäis stressata!

Miehekkeen kanssa juteltiin tästä vauvan"tekemistestä" alussa. Miehellä tuli silloin pieni ahdistus siitä, että seksi olis vaan pelkkää sitä itseään (tunteellinen mies kyseessä-tiedän! :D).
Mutta onneksi puhuttiin asia heti alussa selväksi, niin nyt ei kummallakaa oo sellaista oloa, että olis "pakko vaan panna". Peitto heiluu muutenkin kuin vaan oviksen aikaan.. :)
Muisteltiin eilen ukon kanssa sitä, että alkuaikoina peitto heilui yhden yön aikana jopa 5 kertaa!! Siis yhdessä yössä!! Kyl sitä on ollu sillon nuorta ja kiimaista :D

Noista häistä: Miten nuo häämekot voi olla noin hiton halpoja tuolla?? 23€?? Oikeesti... Vai oonko niin hiton piiloblondi, etten tajuu. :D Mut ihania silti; niiiiin ihania. Harmi vaan, ettei uskalla mitään mekkoja ostella, ku ei tiiä, miten kroppa muuttuu ja millasen sitten parin vuoden päästä haluaa...
Hae tuotetta "new ivory white wedding dress sz:8.10.12.14.16.18.20.22" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen. tuo mekko on todella kaunis.. ja sinne mahtuis myös vauvavatsakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kummeista: Ekalle lapselle tulee 5 kummia. Kaksi pariskuntaa ja yksi sinkku. :) Muitapa ei olla mietitty, mutta noi on ihan sellaset selkeet.

Grill: Mullakin oli noita pettymyksiä, kun odotin kosintaa.. Sitten ihan täysin yllättäen mies kosi. Olin ihan shokissa. Se on parasta ku kosinta tulee ihan täysin yllätyksenä. Kyllä se sieltä tulee. ;)

neonroze & sunflower: :hug:

Onnea Kaarnikka! :flower:

johanna: :hug:
 
Destello
Johanna Et sä lämpee turhasta, mutta tuntuu että tällä hetkellä sulla nyppii nyt kaikki mahdollinen elämässä, ja purat sen vain yhteen kohteeseen, eli vauvakuumeeseen :) Olin ehkä hieman tökerö lauseissani, mutta hyvää yritän tarkoittaa kuitenkin. On hyvä että ootte pystyny puhumaan asioista, ja vastaisuudessakin se tekis hyvää jatkaa samalla mallilla, kerran sulla ei ole niin hyviä ystäviä että voisit itseäs purkaa sitten heille, jos siltä tuntuu. Oma mies on siinä kohtaa korvaamaton. Jos tuntuu, että tekee mieli purkautua jollekin, niin voithan laittaa vaikka mulle yv:tä, mulla kyllä korvia riittää kuuntelemaan :)

Pamsku Heh, vaikeahan se on olla ressaamatta. Sitä lähtee yritykseen ajatuksella "tjottaillaan nyt vähä aikaa ja sitte yritetään vähä kovemmin jossei tärppää..". Loppupeleissä huomaat että oot lähestulkoon hysteerinen loppukierrossa ja se "tjottailu" oli vain mielikuvitusta :)

Nuo on ihan sikahalpoja, puvut siis. Ja vaikka nyt tällä hetkellä ei olis tarvetta ostaa, niin sen voin vannoa ettei maailmasta hääpuvut lopu kesken siihen mennessä kun te menette naimisiin. Löytyy niitä silloinkin sieltä, oli siihen sitten vaikka se pari vuotta vielä aikaa :)
 
Pamsku: On kyllä kaunis puku! =) Ei ehkä ihan mun tyylinen, mutta tosi nätti silti. :)

Mun tyyli on lähempänä tätä: Hae tuotetta "stock ivory prom dress evening party dress sz 6.8.10-18" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen.

Mesikämmen: Jäin tänään "kiinni" sormusten katselusta. Mies käppäili huoneeseen just kun olin koneella eBayssa. :D No vähän siinä sitten kerroin et voisin jo kihloihin tahtoa, eipä tuo mies oikeen mitään kommentoinut... Ehkä ihan hyvä vaan ja nyt hän ainakin tietää mitä mieltä minä oon. :)

Ja koitahan Johanna jaksella! :hug:
 
Grill: Siitä se lähtee. :D Nyt se pieni herne siellä miehen avoissa pyörii ja käsittelee asiaa. Tuollain hienovaraisesti mäki vihjailin aikoinaan. ;)

ON: Nyt on laitettu elämä risaseksi. Kävin ostaan maca jauhetta, joka oli ihan siedettävää jogurtin seassa. Tein myös elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin, johon tuli haalea viiva. Ei siis vielä ole se oikea aika, mutta vois kai tänään pupuilla ihan muuten vaan. :D
 
Tänne voi päivittää kp2/??, yk 5. Pidetään nyt edelleen nuo kysymysmerkit tuossa, koska se kp2/28-160 näyttää yksinkertaisesti niin oudolta..Eilen tosiaan alkoi (ihan helvetilliset) menkat, ei oo kyllä ikinä ollu noin kovia tuskia :O Noh, jospa tästä taas selvitään. Vähän jo mietin et oisinko tässä kierrossa, siinä puolivälissä juuri ennen viimeisen primolut-kuurin aloittamista, tehnyt elämäni ensimmäisen ovis-testin..hmm..:rolleyes: Ihan mielenkiinnosta siis, alunperinkin olin ajatellut et ne voisi ottaa käyttöön sitten parin kuukauden päästä kun kaikki primo kuurit on syöty, mut kiinnostaisi kyllä tietää et mitä se tässä vaiheessa näyttäs.

Mitähän kaikkea pitikään taas kommentoida, noh ainakin plussanneelle (en muista nimimerkkiä ja on tuolla toisella sivulla) onnittelut ja kaikille muille tsemppiä tasapuolisesti :)

PS. Ette ois alkanu linkittää kuvia noista ihanista hääpuvuista! Sydän oikein pakahtuu kun jää kattomaan erilaisia pukuja, joita ei kuitenkaan saa tositarkoituksella etsiä vielä liian pitkään aikaan :ashamed:
 
Destello
Amalia Aina saa katsoa. Suosittelen tekemään samalla tavalla mitä itse teen: selailen eri kuvastoja tai sivustoja, ja olen tehnyt powerpointilla itselle virtuaalista leikekirjaa asioista mistä pidän. Leikekirjoja on kaksi, toinen niille asioille mitä haluan tulevaan omakotitaloon sisustukseksi yms, ja toinen hääleikekirja. Sitten kun molemmat aiheet on ajankohtaisia, voin alkaa selailemaan leikekirjaa ja muistan taas ne hyvät vinkit, kuvat, ja neuvot mitä oon sinne kopioinut :) Säästää vaivaa sitten myöhemmin. Ja se on kaikenlisäksi mukavaa ajankulua!
 

Yhteistyössä