Kakskymppiset yrittäjät 2011

äippä_88 Onkohan tuo epävirallisen kummin "nimeäminen" kuinka yleistä, tiiätkö? Pohdin vaan kun kesällä kaveri pyysi minut epäviralliseksi kummiksi näin jälkikäteen, kun ristiäiset oli olleet joku puoli vuotta sitten.. Meinasi kun muutenkin olen aika paljon heidän ja lapsen kanssa tekemisissä :)
 
pampulainen87 en osaa sanoa kuinka yleistä epävirallisen kummin nimeäminen on. Meillä miehen sisko toimii epävirallisena kummina siitä syystä, että vaikka hän kuuluu kirkkoon, hän ei ole suorittanut rippikoulua, joten siitä syystä häntä ei voinut viralliseksi kummiksi nimetä. Hän on kyllä miettinyt suorittavansa rippikoulun nyt jälkikäteen, ja jos hän niin tekee, niin käsittääkseni hänet voimme myös jälkikäteen lisätä viralliseksi kummiksi :)
 
Pampulainen: Oli muuten hyvä tuo video! =) Ja noista epävirallisten kummien yleisyydestä en niin tiedä, mutta minä tunnen melko monta joilla on/on tulossa näitä "ei kirkkoon kuuluvia" -kummeja. Ja äipän kanssa olen samaa mieltä, että muistaakseni kummin voi lisätä jälkikäteen eli näin ollen sinustakin voisi tulla ihan "oikea" kummi jos siis vaan olet kirkolliset velvollisuudet suorittanut ymym. ;)

Toivotaan nyt kuitenkin sunflower että se täti jättäisi saapumatta vaikka siltä nyt tuntuisikin... Vaikka sinähän kehosi parhaiten tunnet.

fairytonia: Kyllä minäkin voisin teidän kaikkien mukana lähteä plussaamaan, mutta odotellaan nyt että saisin tämän kierron edes kunnolla käyntiin. :D

ON: Miksi sitä kokoaa itselleen lisää pettymisen syitä? Siis ja ihan "tietoisesti" vieläpä. En tajua miksi, mutta jotenkin odotin että tuo jurrikka-mieheni saattaisi jopa kosasta mua tänään kun on tuo korni päivä ja kaikkea, mutta eipä ole kuulunut. Ja siis kun tiedän että tuolla äijälläni ei TODELLAKAAN ole mikään hoppu kihloihin, saatika naimisiin, niin miksi ihmeessä nyt olen jotenkin pettynyt? Ja vaikka tämä päivä 11.11.11 on mun mielestä tosi korni, niin tiedän että mieheni tuskinpa keksii koskaan mitään sen romanttisempaa tai erikoisempaa juttua kosimiseen, niin ehkäpä siksi jotain odotinkin... :headwall: Ja ärsyttää todella että jotenkin kummassa menin toivomaan jotain sellaista vaikka todellisuudessa tiedän että ihan turhaan! :kieh:

Joo anteeksi avautuminen...
 
Hassua että aina kun tänne palaa tauon jälkeen kirjoittelemaan, kuume nousee kohisemalla nollasta sataan! Sitä alkaa taas laskeskella kiertopäiviä ja kaivella testejä kaapin perältä.. Aivan hullua!! :D

Kiva että olette pitäneet listalla vielä hiljaisuudesta huolimatta! Tsemppiä kaikille jännääville, onnea plussanneille ja rohkeutta seuraavaan kiertoon niille, joilla uusi kierto on pyörähtänyt käyntiin. Ja sylikaupalla plussaonnea sinne makuuhuoneen puolelle! ;) Kyyneltenhymy olet ajatuksissa! Kurjaa että joudutte läpikäymään moisen asian. Aika menee nopeasti (sanoo hän, joka ihmettelee suuresti mihin koko syksy on hävinnyt) ja toivottavasti uusi yritys tuo pienen nyytin syliinne..

--------------------------------------------------------------------
ON: Minä olen aivan rättipoikkipuhki. Opiskelustressi puskee päälle aivan täysillä ja elämä ilman sitä rakasta kumppania on ottanut toisinaan koville (3,5kk). Karvavauva on sitonut kotiin ja sen läpikäymä vatsapöpö vaati erityistä huolenpitoa (sekä ahkeraa lattioiden luuttuamista). Miehen opinnot jatkuvat onneksi nyt kotoa käsin, joten luulisi jouluun mennessä helpottavan.. Vauvakuumeen suhteen ollaan siinä pisteessä, ettei meitä oikeastaan edes (tällä hetkellä) niin haittaisi vaikka lasta ei tulisikaan. Meidän on hyvä näin. :kiss: Vuosi yritystä tulee täyteen ihan näillä näppäimillä ja kun aikaa muistelee taaksepäin, se pitää sisällään melkoista vuoristorataa ja tunteiden myllerrystä, intoilua ja pettymyksiä, odotusta,.. Huhhuh! :D Ajattelin että olisin tilannut jo aikaa itselleni jatkotutkimuksiin, mutta tällä hetkellä se ei tunnu niin ajankohtaiselta/ tärkeältä. Tulee jos on tullakseen ja nautitaan elämästä, arjesta ja toisistamme näin vielä niin kauan kuin se on mahdollista (eli jos se vauva sittenkin vielä joskus tulee). Onneksi meillä on vielä aikaa.

Koiranpennusta kyseltiin ja rodultaan meidän "pikkuinen" on valkoinenpaimenkoira. Ihanuutemme alkaa jo kovaa vauhtia nostella korviaan. :heart:

Ihanaa talven odotusta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Grill Itse odotin sormusta yhtenä jouluna, kun oli aikasemmin puhunut että lahja on joka naisen toivomus.. no ei sitä sormusta tai kosintaa tullut, mikä pettymys se oli! Mutta sitte yllättäen kotona yhtenä baari-illan jälkeisenä hetkenä kysy, ei mikään kauhean romanttinen hetki mutta tuli aika yllättäen :)
 
PisaraSadetta: Voih! Aivan ihana tuo teidän pikkuinen! :heart: Kävimme tänään tuolla miehen isän luona ja heillä on ihan pieni chi-chun pentu ja hän oli niiiin ihana! Nukkui vaan mun sylissä koko ajan. :heart: Mut mä tahdon silti englanninbulldogin sitten kun rahat ja elämän tilanne sen sallii. ;)

Jaja, tuosta mun toive-kihlauksesta: Enpä usko sitä kuuluu hetkeen... Tyhmä kun olin niin aloin kaikkea kuvittelemaan. :stick: Ja pampulainen, mulle kelpais ihan sekin että se kysymys (tai jotain vastaavaa) tulisi edes yllättäen! :D Ei tarvitsisi olla edes mitenkään romanttista tms. Huoh... Ja sitten en saa edes ketään kaveria kiinni kun haluaisin puhua... :(
 
Heipparallaa!

Onnea Funnylle plussan johdosta <3
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

ON: vessan kaappia siivotessa käteen tarttui apteekin oma raskaustesti johon tuli sillon se toinenki viiva, nosti taas masennuksen huippuunsa.. tiistaina olisi sinne lääkärille aika...

Hirveen monta galluppia täällä ollu nyt jos jotain ees niistä muistasin:D
Asuminen : pien kerrostalossa asutaan, neliöitä taitaa olla joku 73 jos en väärin muista..
Miehen kanssa tavattiin (joku muukin kertonut nii itekki kehtaa sanoa:D) suomi24:ssa joskus pari vuotta sitten, toisaalta kun ajattelee nii eihän tuossa suomi24:ssa oo mitään hävettävää, onnellisinta aikaa kuitenkin oon sen tapaamisen jälkeen saanu elää <3
Nimi vaihtoehtoja löytyy tytölle muutama ja pojalle nyt ainakin yksi :D
Häistä: mies on luvannu kosia ennen ku oon 32 :D

tsemppiä nyt uuteen kiertoon joutuneille <3 Plussatkaahan! :) minä vetäydyn taasen hieman taka alalle, tuun kyllä ehkäpä kertoileen siitä ekasta lääkäri käynnistä...
 
pampulainen87, minä olen opiskelija... Opiskelen terveydenhoitajaksi ekaa vuotta, kolme jäljellä tän vuoden jälkeen :D että ei oo tota rahaa mulla liikaa, onneks mies on vakitöissä...

pisarasadetta, meillä on valkoisenpaimenkoiran ja kultaisennoutajan sekoitus, näyttää kovasti siltä että korvat nousis pystyyn mutta tarina ei vielä kerro... :D meilläkin ollut pennulla vatsapöpöä kovasti,luuttu heiluu...

Tosi nopeasti syksy mennyt! Ja mukaan mahtuu paljon tunteita. Viimeksi eilenki olin ihan käsittämättömän raivostunut tuohon miehenkuvatukseen, se osaa olla NIIN ärsyttävä! Ja ihan tahallaan... silloin tekee mieli sanoa kaikenlaista mitä sitte myöhemmin katuu... välillä mietin että jaksanko tosiaan tuota katella loppuelämäni mutta sitte taas suurimmaks osaks aikaa se on niin ihana.
 
minea Samalla alalla siis! Mulla tosin jäljellä vuoden verran.. nyt on eka neuvolaharkka menossa ja tää tyttö on hymy korvissa siellä :D Kiinnostavin harjottelu, koska nuo neuvola- ja vauvajutut kiinnostaa muutenkin paljon.

Pahoittelut tädin kyläilystä Sunflower ja neonroze :hug:

Täällä alkaa odottelu... Nyt olen koittanut ottaa rennommin, etten stressaisi liikoja. Kamalan vaikeaa se on. Muutenkin on nyt aika kiireistä tää elämä, jääny liikunnat ym vähemmälle. Vois auttaa tässäkin tilanteessa huomattavasti jos yrittäisi pyhittää osan ajasta liikunnalle, esim. viime vuonna kävin hotjoogassa pari kertaa viikossa ja siellä kyllä mieli lepäsi :heart: Toisaalta nyt auttaa se, että olen päässäni ajatellut tämän niin, että vaikka ei vielä tämän vuoden puolella tärppäisi, niin sittenhän kykenisin luultavasti töihin vielä ensi kesänä. Kuitenkaan silleen en osaa olla, etten laskisi päiviä, koska kuitenkin laskisin niitä pääni sisällä. Nyt mulla on omat "koodimerkinnät" kalenterissa :whistle:
 
Jaksoin jopa lukea kaikki teidän tekstit, mutta kovin laajaan kommentoimiseen mulla ei ole aikaa :)

Häistä meillä siis oli n. 120-130 hengen häät (ja ihan lähipiiriä kaikki ;D ) jotka tuli maksamaan n. 8000e. Enkä oikein tiedä mistä oltaisi voitu edes säästää enää, ei siis ollu mitään ylilyöntejä ;) En nyt niistä sen enempää jaksa puhua...

Vaipoista me käytetään kertiksiä, en o ees kestoja harkinnu kun ei vaan kiinnosta :ashamed:

Tää kierto on menny ihan älynopeesti enkä oo ees ehtiny stressata viel yhtää, saas nähä onko siitä sit hyötyä :) Pupuiltu on jtp, niin sen puolesta pitäis olla, mut toisaalta mitään selvää ovista en oo kyllä tuntenu ja nyt jo kp jotakin yli 20 :D
 
Pampulainen87, onpa kiinnostavaa, sitä odotellessa :) itse en tiedä vielä, mitä haluan tehdä, mutta mielenterveystyö kiinnostaa, samoin teho-osasto ja leikkaussali... että en tiedä sitten haluanko ollenkaan tehdä terveydenhoitajan töitä sitten...
 
Grill: Ootin itekki eilen kosintaa. Oltii sovittu, että käydään meille tärkeässä
paikassa, joka oli suhteen alussa merkittävä paikka, niin mies illalla hoputti mua lähtemään sinne. Kerkesin jo koko matkan ajatella, et joko nyt, mutta ei nii ei. :D Tosin se kotimatkalla kysyki, että et kai luullu et kosin. :) Sitäkö tietää, että toinen aikoo kosia, niin yrittää lukia kaikkia merkkejä. Tosin sanoi, että haluaa, sen päivän olevan meille tärkeä, joku normaalimpi päivä.

Pahoittelut tädistä neonroze ja sunflower11 :hug:

On: Turhauttaa, kun ei voi täti tulla. En ole huomannut ovislimoja, joten
oonkohan ollenkaan ees ovuloinu. Mieli haikeena, kun oon niin varma ettei ole käynyt tärppiä. Eikä vieläkään ole minkäänlaisia oloja, että täti edes olisi saapumassa, joten kierto vaan venyy. : /
 
Jaanel: No "kiva" etten oo ainoo. :D Ja itse kun tempaisin nämä kuvitelmat vielä niiiin tuulesta kun jotain vaan voi temmata! Sulla sentään oli jotain aihetta epäillä.

Sunflowerille pahoittelut! :hug: Kovat yk:t sulla jo... : /

ON: Jatkan vielä tästä eilisestä aiheestani. Olen koko päivän tätä pirun kihlautumista nyt (työn lomassa) ajatellut ja ei mulla ole missään vaiheessa ollut mikään kire kihloihin... Mutta kun aloin ajattelmaan tätä meidän suhdetta "loogisesti", niin jotenkin se olisi sopiva seuraava askel. Tai siis olemme piakkoin jo seurustelleen 7 vuotta ja siitäkin yhdessä ollaan asuttu yli 2 vuotta, eli miksikäs ei?

Mutta pelkäänpä että olen mennyt pelästyttämään tuon miehekkeeni puheillani että "kihlaus on lupaus avioliitosta" ja "perhe on oikea vasta kun ollaan naimisissa". Ja siis todellakin olen oikeasti tätä mieltä asiasta, MUTTA en tarkoita sitä että naimisiin pitäisi heti mennä tai että joku päivä pitäisi sopia yms. Mutta että olisi se tieto että joskus mennään naimisiin... :ashamed: Miten tuotakin sitten hienovaraisesti vihjalisi/puhelisi miehelle...?

JA, meinin sitten katsomaan eBaysta kihlasormuksia (joku kun oli sieltä muistaakseni ostanut edullisen vihkisormuksen?) ja siellä oli vaikka mitä (!) ja todella edullisesti! Ja kun olen aina ajatellut että kihloihin mennään sitten kun on varaa kunnon sormukseen (mä haluan timantteja! edit. ja tällä tarkoitan zirkonia ;)) ja nyt selvis että tuoltahan sen saisi. Voi prkl kun voi ottaa päähän! :headwall:

Joo anteeksi taas! :D Mutta hei oikeesti, nyt kovat plussatuulet lähetän teille kaikille! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mun mies on aika sitoutumiskammonen.. tai oli sillon kun alettiin seurustelemaan. Nyt ollaan 4 vuotta oltu yhdessä ja siitä joku 2 vuotta asusteltu yhden katon alla. Eli vaikka olen itse sitä mieltä että kihloihin mennään siksi, että vähän ajan päästä mennään naimisiin, niin ymmärrän kuitenkin että me mennään omaa tahtia ja hitaammin. Onhan sitä jokut koko elämänsä "vaan" kihloissa. :)

Minua "ärsyttää" jollain tapaa se, että mentiin silloin ostamaan edulliset ohuet kultasormukset, ihan tavalliset. Puolisen vuotta oston jälkeen katselin mainoksia, niin melkein samalla hinnalla olisi saanut jonkun koristellunkin. Mutta ei sitä ole saanut aikaiseksi ostaa uutta, ja oisko se sitten kuitenkin rahan haaskausta? Ja voisko ne vähän liikkeessä ihmetellä kun kaiverrus on vuodelta 09? :p Toisaalta toi sormus unohtuu välillä laittaa takaisin, kun työn puolesta pitää olla pois!
 
Pampulainen: Niin eli teillä mennään vähän samalla tyylillä kuin meillä, eli rauhassa ja kuten sanoit omaa tahtia. Paitsi että minä en oo vielä sitä sormusta saanut! :D No jos sitä ehkä vähän juttelisi asiasta, hienovaraisesti. :)

Harmi kyllä että et ole täysin tyytyväinen omaan sormukseesi, mutta kyllä sinä nyt minun mielestä voisit uudenkin ostaa jos välttämättä haluat. :) Mutta toisaalta taas ajattelen myös, että se on ehkä hiukan rahan tuhlausta... Meillä säästetään (sitten joskus :D) niin että miehelle ei tule sormusta lainkaan. Ja jos vielä netistä sattuisi myös silloin löytymään joku sopiva sormus, niin se tulisi myös edullisemmaksi.

Niin ja mitään oikeita timantteja en halua sormukseeni (zirkonit käy hyvin), sillä olen sellainen sättäri että menisin kuitenkin hukkaamaan sen. :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 11.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp34/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp32/28................20v..........yk2............1.lapsi
Kaarnikka...........kp31/28-30............24v..........yk2............1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89.............kp28/??................21v.........yk4............1.lapsi
Iippari................kp25/26-28...........19v.........yk5.............1.lapsi
mamiia...............kp25/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp22/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp22/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp21/28.................23v........yk3.............2.lapsi

Kp 11->20


Johanna88..........kp20/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen......kp16/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp14/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi
Anlii...................kp13/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp13/32-33.............23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp13/??..................21v........yk1.............1.lapsi

Kp 1-10


Grill....................kp10/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp10/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp10/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp9/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp8/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24..............kp5/27-28............25v........yk7..............1.lapsi
neonroze............kp3/27................22v........yk8............1.lapsi
Sunflower11........kp1/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Tuli noista sormuksista mieleen, että kuuluuko miehelle hommata vihkisormus? Vai riittääkö kihlasormus? Ko mietittiin, että miks turhaan kaksi sormusta miehelle, kun ei pitäisi kumpaaki. Laitetaanko sitte kihlasormukseen myös vihkipäivä vai miten? Kihlasormuksiin on tulossa näillä näkymin puolison nimi ja kihlapäivä, että en tiiä mahtuuko se vihkipäiväkin siihen.

Grill: Täällä on pyörii samanlaiset ajatukset mielessä. Jos on löytynyt se oikea miksi odottaa. Ja tosiaan tympiä tavallansa, kun tietää että on lähiaikoina (kk:den/:sien sisällä) tulossa, ei jaksa/malta odottaa. Mutta mies haluaa tehdä sen omalla tavallansa. Miehet on varmaan epävarmempia avioliiton suhteen, jos pitää sitä lopullisena ja haluaa viettää nuoruutta. Ainakin oma mies tuntuu ajattelevan, että nuoruus on ohi kun pappi on sanonut aamenen. :D Täytyy vaa tyytyä kihlaus ja avioliitto forumeihin, ennenkö on itselle ajankohtaisia. :)
 
Destello
Grill Minä mainostin eBayta. Itse tilasin tällaisen sormuksen, ja myyjän kanssa jutellessani tuli ilmi että näitä on tehty kymmenen, käsin kaikki.
Hae tuotetta "Sterling Silver Wedding Engagement Ring Sz D-Z, N O P Q" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen.

Suosittelen eBayta, sieltä löytää kaiken mitä haluaa. Löysin mm. hääpuvun itselleni pilkkahintaan (UUSI puku. 124e!) ja kengät samoten. Vieläkun sen hääpäivän saisi lyötyä lukkoon ja keksittyä itselle kaasot (en valitettavasti omista kyllin hyviä kavereita muutenkaan, että tohtisin puhua häistä kenellekään...), niin voisi tilatakin puvun kotiin ;)

PS. Suosittelen ko. myyjän kautta tilaamaan jos tykästyy hänen valikoimaansa. Itse maksoin samalla minuutilla ostokseni, ja sormus tuli ihanassa pienessä vaaleanpunaisessa rusetein koristellussa rasiassa kotiin muutaman viikon sisällä, ja lappu mukana "thanks for" blaa blaa blaa. Sormus on ollut kertakaikkisen upea, näyttää uskomattoman hienolta omassa sormessa, ja kaikkien mielestä on kuin nakutettu minulle. Eikä muuten hierrä, tai hankaa, tai tunnu epämiellyttävältä. Päinvastoin, olo on hyvinkin "kalju" ilman sormusta :) Ebayssa on myös ihan kertakaikkisen upeita irlantilaista käsityötä olevia sormuksia, mitä suosittelen lämpimästi katsomaan! Ne salpaa hengityksen pelkällä yksinkertaisella kauneudellaan. Kannattaa valita sormus, mikä oikeasti kuvastaa itseään. Hinnalla en ole pitänyt väliä, koska haluan panostaa vihkisormuksiin enemmän (jotka muuten tulee ulkomailta ihan saletisti), mutta tärkeintä on että sormus kuvastaa omistajaansa, ja suhdetta.

Hae tuotetta "Custom-made Amazing Wedding/prom Dress/Gown All Sizes" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen. Hääpuku, mitä oon kuolannut itselleni. Tuo olisi luultavasti sopivin omalle vartalotyypille, ja yksityiskohdat on yksinkertaisen kauniita. Toinen vaihtoehto on hieman "epänormaalimpi" puku, missä olisi viininpunaista. Sopivaa en ole vielä löytänyt.

Laittakaahan omat ehdotuksenne eBay.fi:stä linkkeinä miten haluaisitte pukeutua, tai miten haluaisitte kaasojenne pukeutuvan? Kenkiä, sormuksia, KAIKKEA! Annetaan toisillemme hyviä vinkkejä makuasioiden suhteen, ja kerrotaanhan omat mielipiteet toistemme ideoista! Hieman piristystä viikonloppuun :)

(+ siihen että meikäläinen on tissuttanut miehekkeen tuoman punaviinipullon ihan yksikseen, ja on autuaallisen tyytyväinen oloonsa vaikka aamulla täytyy töihin.. Diipadaipa, mennää sitte vaikka darrassa :p)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello: Ihan ensimmäiseksi, toi puku on IHANA! :heart: Siis aivan uskomattoman kaunis! Sormuskin on kiva, mutta ei ihan mun tyylinen. ;) Mutta tuolla myyjällä todellakin on muita hienoja somuksia, olen koko ajan katsonut valkokulta-sormusta, mutta nyt taidankin vaihtaa hopeaan. :D

Pidän esim tästä: Hae tuotetta "CZ 51, Cubic Wedding Engrave, Sterling Silver 925 Ring" eBayn kansainvälisestä ostospaikasta, josta löydät kansainvälisiä tarjouksia suosikkituoteluokistasi. Kaikki tuotteet voidaan toimittaa Suomeen.

Jaanel: Tuosta miehen sormuksesta. Mun mielestä miehellä riittää se yksi sormus ja tosiaan omalle miehelleni ei tule yhtään, hän ei vaan halua eikä kyllä ole edes sen tyylinen ihminen jolle sormus sopisi. Ja asiahan sopii mulle, en ala väkisin ketään "merkkaamaan" kuten jotkut tekee. =) Mitä väliä sillä oikeastaan on? Joo vieraat näkee että mies on varattu, mutta mitä sitten? Mitä se sormus ketään estää? :D

Mut nyt pitää jo rientää, että ehtii käydä iskää morjenstaas! =)
 
Destello
Grill Sormus on toki erikoinen, mutta niin on sen kantajakin. Halusin sormuksen mistä voin olla varma ettei kukaan tule sanomaan et "hei mulla on just samanlainen". Se ärsyttää mua ;D

Tuo linkittämäs sormus oli upea :heart: Sen verran vinkkiä voin antaa, että kihlasormukseksi kannattaa ottaa juurikin vaikka hopeinen. Yleensä vihkisormuksiin sitten panostetaan, ja jos kaksi sormusta jää käyttöön niin myös ne kihlat sitten uusitaan vihkisormusten myötä. Silloin kannattaa ottaa hieman laadukkaampaa metallia kuten kultaa (valko/kelta). Hopea on materiaalina itselle mieluinen, vaikkakin vähän pehmeä ja ottaa naarmuja helposti, mutta kyseinen sormus on kestänyt ihmeellisen hyvin käytössä vaikka edullinen sormus onkin :)

Jos miehelle haluaa sormuksen ottaa myös, kannattaa se ottaa teräksestä. Miehillä kun on tapana käyttää käsiään hieman eri tavalla mitä naisten, ja ne ei todellakaan mieti että meneekö sormus pilalle vai ei. Teräs on materiaalina todella kovaa, hylkii kaikenlaista paskaa (terveisiä vaan, miehellä on autopurkaamo...) hyvin eikä naarmuunnu kovin helposti. Meillä miehen sormus näyttää vieläkin uudenkarhealta, vaikka kihlautuminen tapahtui jo syyskuussa ja ukko on renkulaansa pitänyt koko ajan töissäkin.

Jos nämä mun omat kokemukset nyt jotain helpottais :)
 

Yhteistyössä