Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello Kyllä se alas meni jogurtin kanssa, mut en kyllä yksinään sitä viitsi edes maistaa. Rohkeasti vaan kokeilemaan! :D

Pahoittelut, Kyyneltenhymy, ja edelleen tsemppiä!:hug: Siirsin sut hiljentyneisiin, mut tulehan sitten takas, kun pääset taas yrittämään! Äkkiä ne kolmet menkat tulee, ja ainakin minä taidan täällä roikkua vielä sit ens vuonna.
 
TÄÄLLÄ tuli plussa testiin kun malttamattoma menin testaan. täytyy kyllä testailla vielä pari kertaa ennen kuin uskoo silmiään , mutta onhan nuo tissit ollut ihmeellisen kipeenä koko ajan. mä en tie miten päin olisin. oon niin innoisssani jos tää on totta. tänään on kaikenlisäksi esikoiseni synttärit.
 
Kyyneltenhymy :hug: Paljon voimia!

funny87 paaljon onnea! :)

fairytone siis aivan käsittämättömän kamala lääkäri sulla ollut! Eihän noin sais kohdella ketään! Oon ihan pöyristyny, vieläkö tollasia lääkäreitä on olemassa? :eek: Ensinäkin 20-vuotias ei oo mun mielestä mitenkään erikoisen nuori hankkimaan lasta! Alaikäset vielä jotenkin ymmärrän, mut ei heillekään noin sais sanoa! Ihan kamalaa! Mut just tollasten lääkäreiden takia en oikein lääkärillä tykkää käydä, pelkään että joku sanoo ilkeesti tai muuten vaan pitää mua ihan pöpinä :(

Johanna ihan kamala toi sun morsiammes! :D Ihan törkeetä käytöstä, ja vaikka kuinka on se morsian niin kyllä mun mielestä käytöstavat pitää ihmisellä silti olla! Yleensäkään en voi sietää sitä et hääpari juoksuttaa tuttujaan kuin jotain palvelijoita :mad:

Sit noista häistä. Me mentiin nyt tänä kesänä naimisiin, ja jos suoraan puhutaan niin ei miestä kauheesti kiinnostanu yksityiskohdat :D Siis tottakai yhdessä mietittiin hääpaikkaa, bändiä, ketä kutsutaan yms. Meillä oli sellaset 130 hengen häät, aika perinteisiks ite niitä kuvailisin, mut suht rennolla meiningillä mentiin. Viinaa,viinaa,viinaa niin ku joku tossa sano :D Ja oon ollu muutama vuos sitte alkoholittomissa häissä ja voin sanoa että kyllä oli tylsää! :D Ykskään vieras ei jääny häävalssin jälkeen :D Mulla oli muutama kaaso ja miehelllä muutama bestman ja aika vähän heiltä pyydettiin apua. Kutsut askartelin kaasojen kanssa, ja sit hääpukuja käytiin yhdessä kattomassa ja sit seuraava homma oliki juhlapaikan koristelu yhdessä. Hääpäivän halusin kaasoillekin olevan juhla, eikä mikään työpäivä joten biletettiin sit yhdessä. Ja häät onnistu niin paljo paremmin mitä olin ikinä uskaltanu edes toivoa :heart: Ja mitä vaan antaisin et saisin kokea sen saman päivän uudestaan! :')
 
Joo, kiitos myötätunnosta, tuo lääkäri oli aivan kauhea.

En itse ymmärrä, millä oikeudella tuollaisia sanoi.

häistä jo naimisiin menneet, paljonko teidän häät maksoivat? Me ollaan köyhiä opiskelijoita, ja tarkoitus olisi mennä naimisiin ennen vauvan tuloa. Tuo rahallinen ongelma vaan mietityttää.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 9.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


neonroze............kp34/27................22v........yk7............1.lapsi
Pamsku.............kp31/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi

Kp 21-30


Jaanel...............kp29/28................20v..........yk2............1.lapsi
Kaarnikka...........kp28/28-30............24v..........yk2............1.lapsi
Amalia89.............kp25/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp22/24-35...........23v.........yk11...........3.lapsi
Iippari................kp22/26-28...........19v.........yk5.............1.lapsi
mamiia...............kp22/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 11->20


PisaraSadetta......kp19/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp19/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp18/28.................23v........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp17/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen......kp13/28-31.............23v........yk4............1.lapsi
pampulainen87....kp11/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...................kp10/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp10/32-33.............23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp10/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill....................kp7/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp7/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp7/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp6/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp5/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24..............kp2/27-28............25v........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Moikka!
onpas täällä paljon tekstiä!! heti ku on pari päivää pois pelistä ni täällä tapahtuu vaikka mitä!:D
Fairytonia: karsee lääkäri kyllä! Nyt soitat sinne lekurille hiukan palautetta ja sanot että lääkkeet on todellakin turvallisia käyttää!! Täytyy vähän tollasia ääliöitä pelotella (eli antaa palautetta!), et oppivat käytöstapoja!
Kyyneltenhymy: ei oo totta!!:( no, koitat nyt saada olot hyväksi että on hyvä saada vauva sitten alulle!:) täällä sitten nähdään!
Funny: mahtavaa, ONNEA!!:) vielä ihana päiväkin saada plussa testiin!:)
Kiitos myötätunnosta horrorbrideä koskien!:D no, nyt onneks saatiin kuski autolle ja sekä kuski että auto maksaa 100€, ja morsiuspari maksaa sen, koska mä en todellakaan suostu yhtään enempää laittaa rahaa niihin pirskeisiin! Eilen sain jopa viestin, missä morsian kysy et mitä iltapalaa sais olla ku meen tänään niitä kynsiä laittamaan!:D
Häistä: meillä tosiaan häät ens kesänä, ja tulossa n. 65 vierasta. Sormuksen tilasin ja sen meen hakemaan parin vkon päästä (tilasin jo nyt ku kullan hinta on edelleen kuvassa noususuhdanteessa), ja korvikset tilasin kans... Meillä ruoka tulee paikanpäältä, ja koristella ei tarvi juurikaan ku on kartano paikkana.:) puvun ostan sit ku tiedän et minkä kokonen oon siellä häissä!:D haha, ja meillä ei todellakaan tuu mitään Limusiinia, vaan me maalataan sympaattiset polkupyörät millä mennään!:D
On: on taas sellasia limoja, että! Viime kierrossa ei näin paljoa ollukaan, mut nyt ainaki tietää et koska se ovis taas tulee!:)
 
Funny87: Onnea :) :flower:

Meillä on miehen kanssa käden vääntöä, pidetäänkö häät 2013 vai 2014. :) Mutta edelleen sitä kihlasormusta odotellessa, tuoko meni erään riidan tullen lipsauttaa, että on suunnitellut kosintaa, vaikka ennen sitä kiven kovaa intti vastaa. Joten nyt oon vainoharhanen ja kuvittelen, kaikkea sen romanttisia juttuja, et se kosis mua. Voi tätä ihmismieltä! :D Mut joo, meillä tulee väkisillä vähä suuremmat juhlat, jos kutsun kaikki sukulaiset (tädit, sedät, serkut+puolisot ja lapset) vieraita on jo pelkästään mun puolelta 350. Joten karsitaan reilulla kädellä. Ei oikein tiedä millä periaatteella karsii, että ottaako vai tädit ja sedät vai vaan ne lähimmät+ serkuista lähimmät. Haluttaisiin kuitenkin suht.koht. pienet häät, kun vihataan olla huomion keskipisteenä. Ollaan sit mietitty, et jos järjestetään vaan ruokailu, ettei jatkoja tai sit jatkot mut ilman alkoholia. :)

On: Täällä ei mitn tuntemuksia kuukautisten tulosta. Pari pv sitten testattu puhdas nega. Kattelen nyt rauhassa vkl yli, et jos ei ole alkanut niin testailee sitten uudestaan. Ollaan vielä maanantaihin asti anoppilassa, niin en halua siellä testailla. :)
 
Destello
Johanna Sympaattiset pyörät! Kertakaikkisen ihanaa, en oo koskaan kuullu noin hellyttävää ajatusta että pyörät tehtäis sitä varten :D Ihanaa että ihmisillä on vielä mielikuvitusta olemassa.

funny Onnea plussasta! Oli jo aikakin että joku tästä pinosta plussaa :flower:

Jaanel Meillä sama homma miehen kans, vihataan olla huomion keskipisteenä. Tossa taannoin kun kihlauduttiin pari kuukautta sitten, oli miehen vanhemmat niin innoissaan että rupesivat järjestelemään kihlajaisia. Me sitten miehen kanssa keksittiin niille koko ajan jotain muuta päänvaivaa, jotta kihlajaiset unohtuivat. Eipä oo vieläkään muistanu koko juhlia, ja parempi niin :D Mut kamala, sulla on ihan hirvittävän kokonen suku! :eek: Siinä on varmasti sitte miettimistä kun aletaan katsoon et ketkä pääsee ja ketkä ei :/

Joku tuolla kyseli hinnoista ja niin ees päin. Esimerkiks sormuksia saa edulliseen hintaan ebaysta, ja ne on ihan sitä samaa laatua mitä täälläkin on. Itse tilasin käsintehdyn hopeasormuksen kihlasormukseksi, ja maksoin siitä vaivaiset muutaman kympin. Kävin arvioituttamassa sormuksen niin hinnaksi täällä arvioivat muutaman satasen :D Erittäin laadukas on ollut, naarmujahan siinä jo nyt on (hopea kun on pehmeää metallia), mutta yksi parhaimmista sormuksista ikinä, se on kuin tehty omaan käteen. Suosittelen vilkaisemaan netistä niitä, jos haluaa, ainakin sieltä saa hyvin kartoitettua valikoimaa siinä mielessä, että jos näkee mieluisen sormuksen, voi samantyyppistä etsiä myös suomestakin ilman että pitää kaupoissa ravata jatkuvasti :)
 
Funny onnea todella paljon!

Ja plussatuulia kaikille muille. Itselläni on tänään terapia ja ajattelin siellä kertoa meidän vauvahaaveista. Ja eilen laitettiin asunto hakuun! Katseltiin asunnot silleen että on parveke jonne vauvan saa nukkumaan ja että sen pinnasänky ja hoitopöytä mahtuis makkariin.. Hirvee ahdistus päällä että jos me ei saadakkaan vauvaa (tyhmää, eka kierto menossa mut silti kaikki kauhukuvat on mielessä)
 
Phuhh; taas iski se jokakuinen sisustusinto... Useimmiten vaihdan muutaman taulun paikkaa, tai käännän ruokapöydän ympäri. Tänään kuitenkin sisustin koko kämpän uusiks. Siis huonekalut kaikki samat, järjestys muuttui täysin. Ajattelin pitää vaan pienen tauon hääräilystä; seuraavaksi olis tartuttava imurin varteen.

Häistä: Meillä on kirkko varattu 2013 kesäkuulle. Vieraita (lähisuku ja ystävät) 150. Ajateltiin varata tuo Lappeenrannan upseerikerho; siihen sisältyy koristelu, pitopalvelu (ruuat ja kakkukahvit sisältäen) ja alkumaljat. Hinta reilu 3000€. Mut päätettiin se, ettei haluta kummankaan äitejä tai sisaruksia keittiöön hääräilemään; heidän tulee olla siellä vieraina ja nauttia.
Ollaan molemmat vielä opiskelijoita; mies valmistuu toukokuussa. Ja kummankin vanhemmat on luvannu kustantaa häistä osan.
Hääpukua en uskalla vielä ostaa, vaikkakin unelmien puku on jo löytynyt.. Ei vaan tiedä, jos se lapsi sieltä tulis, että miten kroppa muuttuu.


Ootteko kukaan (muu kuin minä :D) miettinyt sitä, että vauva, kun syntyy; käytättekö kestovaippoja vai kertiksiä?
Mie oon kovasti kiinnostunu kestoista; olin muutama vuosi sitten perhepäivähoitajana ja siellä yhdellä lapsosella oli kestot. En tiedä, voiko näin sanoa, mutta tykästyin kyllä niihin. Ei tarvi olla kokoajan ostelemassa vaippoja ja täyttämässä roskiksia. Onhan niissä kestoissa tietty se peseminen; mies on kovin epäluuloinen vielä. Ajatuksena olis siis käyttää päivisin kestoja; öiksi kertikset.


Katsokaa nyt, kun mietin tälläisiä asioita mielummin, kun ens kesän Italian matkaa. :D Ei siis minkäänlaista mielenkiintoa miettiä mitään matkoja vielä..
Johtuu varmaan siitä, että viimekesänä olin lähdössä äitini ja isäpuoleni kanssa turkkiin, paria tuntia ennen koneen lähtöä miulle tuli puhelu avokin joukkuekaverilta. Mies oli kiidätetty sairaalaan jalkapallopelistä, kun joku oli tullut ja potkaissut maalintekotilanteessa vatsaan - seurauksena tästä avokilta repes ohutsuoli ja arvattaenkin sitä seurasi sisäinen verenvuoto. Joutui sitten kahteen isoon leikkaukseen kahden päivän sisällä ja kolmeks päiväks teholle...
Miun loma loppui automaattissti tuohon puhelinsoittoon. Vein porukat lentokentälle ja lähdin takaisin lappenrantaan miehen tueksi (vaikkei se mistään mitään tajunnutkaan; oli viikon verran ihan lääkehouruissa).
No loppu hyvin, kaikki hyvin. :)
Mies oli sairaalassa oltuaan päättänyt, että on oikea aika laittaa sormus sormeeni; juhannuksena se sitten kosi. Oltiin katselemassa auringonlaskua meille tärkeällä paikalla (hihi.. siellä muutaman kerran pupuiltu) sitten se vaan otti taskustaan pienen rasian - mut ei saanu sitä auki!! :D No, kovan yrityken jälkeen rasia aukes ja mies esitti asiansa. :)

Tulipas taas purettua ajatuksiaan.. Tuntuu, ettei kukaan ystävistäni jaksa enää kuunnella itkujani tuosta viimekesäisestä. :(

fairytonia: Miulla ihan sama! :D Ekat luomumenkat vielä tulematta ja kiukuttelen jo valmiiksi sitä, että ei tainnut tärpätä heti ekasta yrityksestä... Eihän sitäkään vielä tiedä, kun en oo uskaltautunu tällä viikolla vielä testailemaan. Meillä tosin pinnasänky jo valmiina; lojuu äitini kellarissa. Otetaan se sieltä sitten joskus omaan kotiimme.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Destello
fairytonia Aikansa kutakin, on hyvä katsella asuntoja jo varhaisessa vaiheessa. Vaikka tärppi ei käviskään heti, voi kuitenkin olla tyytyväinen että on paikat valmiina sitten tulevaisuutta varten :) Elä huoli sen ekan kierron kanssa, sulla on nyt mainiota aikaa tutustua omaan kehoon luomuna ilman hormonihoitoja tai muita ehkäisykeinoja. Tämän 7kk yrittämisen ajan oon oppinu kaikenlaista omasta kehostani, nyt tosin alkaa jo tuntua hieman toivottomalta kun aikaa on kulunut noin paljon, ja edelliset KM:t kummittelevat.

Mutta lohdutuksena, täältä on aika moni uusi pinolainen lähtenyt melkein yhtä nopeaa kun on tullutkin. Toivotaan että sulle kävisi samoin, että tärppäisi nopeasti :)
 
Joo, mua kammottaa vaan mun paino. Kun lääkäri sanoi että olen liian lihava saamaan lapsia (painoindeksi 41)

Tosin itse ei tunnu siltä, kävelen päivittäin 6 km matkan kouluun ja eilen heitin vielä 3 km iltalenkin. Ja kuukausi sitten olin töissä eräällä tallilla, ja puhelimen mittarin mukaan tuli käveltyä yli 20 km / päivä.
Että itse ei tunnu että olisin huonossa kunnossa tai lihava, kuitenkin olen aina ollut ns. isoluinen ja muodokas (valtava lantio ja kuppikoko H)
 
Sunflower11
Vaipoista: kertakäyttövaippoja varmaan niinkuin näillä kahdella muullakin.
Tosin on ne kestot söpöjä :D

Luoja.. kuumeessa oon, kurkku kipee, henkeä ahdistaa.. Erittäin mukava olotila siis. Ja sitähän ei lapset ymmärrä ja vaikka ovat räkäisiä ja yskäisiä ni niillä virta riittää. Voitte uskoa, kun ne hyppii seinillä kun mie en jaksa ulos mennä,lääkärissä käytiin kyl aamusta, ja mä hengästyn pelkstään jo puhuessa.. Et on menoa ja meininkiä :D
 
Destello
Vaipoista: Kestoja oon halunnu, tuttava käytti molemmilla lapsillaan niitä ja herranjumala että ne olikin käteviä! Ei turhaa roskaa, ja säästää luontoakin. Toki olen ajatellut, että kertiksiä sen verran että jos kyläilemään lähtee ja öisin sitten voi kertiksiä käyttää jos siltä tuntuu.

Kultsi, meille tulee taas vauva - jo 20:nnen kerran - Ilta-Sanomat

Joillakin sitä onni potkaisee vähän turhan usein.. -.-
Jollain tapaa uutinen naurattaa pelkässä älyttömyydessään, mut toisaalta huomasin olevani tavallaan katkera tälle perheelle, vaikka eihän sitä saisi ihmisiä tuomita tuntematta. Mutta kuitenkin, voisivat hieman rajoittaa tuota sikiämistä ja jättää sen homman muutamalle epätoivoiselle suomalaisnaiselle jotka muuten roikkuvat koko päivän kaksplussan vauvakuumefoorumilla. Phyh.
 
Johanna Kuulostaa kyllä kivalta ja persoonalliselta vaihtoehdolta ne hääpyörät! :)

Pamsku Me ollaan aateltu käyttää kotona kestoja ja reissuilla kertiksiä, mut vielähän sitä ei tiedä, miten tuo sujuu käytännössä. Itellä ei oo kyllä mitään kokemusta kestoista, kun ei oo tutut käyttänyt niitä.
Hui, olipa ikävä aloitus sun lomalla.:hug: Onneksi miehesi selvisi.

sunflower Pikaista paranemista! :)

Destello Eipä tuo iso uutinen oo, kun onhan noin isoja perheitä paljon täällä Suomessakin. Jos itse oisin tuollaisessa tilanteessa, eli uskonnollinen vakaumus kieltäisi ehkäisyn, olisin varmasti tyytyväinen, jos ei ihan joka kerrasta tärppäisi..:D
 
Kyyneltenhymy Pahoitteluni ja jaksamisia! Kyllä se 3kk menee nopeasti loppujen lopuksi..

Hurjan nopeasti menee muuten tämä aika.. kohta melkein puoli vuotta yritetty :eek: Kesällä siis päätettiin että voisi se vauvan aika olla jo nytkin, vaikka mulla on opiskelut kesken. Aikasemmin olin ajatellut että valmistumisen jälkeen, mutta toisaalta olisi hyvä jos jää se viiminen puolivuotinen sitten äippäloman jälkeen suoritettavaksi, ei olisi sitten niin iso kynnys töihin lähteä kun siinä puolessa vuodessa sisältyy syventävä harkka :) Onko täällä muita opiskelijoita?

Tavallaan oon toivonu että tärppäis melkein heti, mutta nyt olen ajatellut että ihan hyvä ettei heti ole onni suosinut, saattaapi olla jos ensi kesänä jaksaisi vielä kesätöihin painella -no ainakin 1kk jos ei muuten!

Onnea funny! :flower:

Laskelmien mukaan täällä olisi huomenissa ovis.. ja taas alkaa se jännitys :popcorn: Varmaan, jos ei viim. seuraavasta kierrosta tärppää niin tilaan niitä ovistestejä. Vatsaa mulla on kyllä koskenut välillä (voisko olla irtoamiskipuja..) mutta sitä on niin vaikea tunnistaa, kun mulla on muutenkin niin herkkä vatsa, että saattaa olla kipeä tai myllertää mahassa vaikkei mitään varsinaista syytä olisikaan...

Häistä.. Jos me nyt tässä joskus avioidutaan, niin kyllä se taitaa olla ihan maistraatissa. Tai sitten jossain mukavassa juhlapaikassa. Ja pienet juhlat. Ellei sitten anopilta löystyis pari ruuvia ja olis halukas kustantamaan :D No ei.. Ollaan nyt 2 vuotta oltu kihloissa. Tiedän joo että kihlat on lupaus avioliitosta yms mutta ei tässä nyt ole ollut sellaista rahatilannetta että mitään häitä olisi järkkäillyt. Niihin menee kuitenkin tuhottomasti rahaa! Yhden kaverini kanssa keskusteltiin asiasta ja hän kysyi paljonko meidän hääbudjetti olisi.. itse veikkaili että 10 000€:lla saisi kohtuu(!)hyvät häät.. Mistä tommosia rahoja muka repii? :eek: Nää kyllä tosin osti semmoiset 500e kihlatkin, vaikka heillä muuten taloustilanne on ehkä huonompikin :eek:

Tulipas mulla tarinaa tällä kertaa :D Lähden nyt jatkaa lohisopan tekoa.
 
Funny87 valtavan paljon onnea! :)

Häistä ollut puhetta, oon tainnut jossain välissä jo kertoakin, että 2013 vuodelle on hääpaikka varattuna, mutta kerronpas nyt vähän lisää aiheesta. Meidät vihitään hääpaikalla, joko rannassa tai "omenapuutarhassa", en oo vielä osannu päättää :D Autoa tms ei siis tarvi meidän miettiä. Vieraita about 65 +-5 riippuen siitä kuinka paljon kaverit, sukulaiset ym lisääntyy tässä vajaan kahden vuoden aikana. Ruuat on otettava paikanpäältä, vähän on tyyriit, mutta mun mieleen menut. En halua ihan perinteisiä häitä, meillä ei esim tuu olemaan häävalssia, en halua ihan tavallista pukua ja mahdollisimman rennot ja kaikille mukavat häät yritetään järjestää. Mun onnekseni lähipiiristä löytyy luottokampaaja ja kosmetologi, ne saa sit tehdä parhaansa sillon :D Miehen puolelta tulee bändi, eli sekin saadaan edullisesti. Ei ehkä ihan perus hääbändi, mutta haluan myös musiikin olevan menevää ja rentoa ja sellasta jammailtavaa. Jokaikinen vieras on suht läheinen ja tuntee meidät hyvin, niin on sit oma häpeensä jos odottaa ihanaa kermakakkupukua, pitkää kaavaa ja humppabändiä :D

ON: menkat lopuillaan.. Tähän asti tosiaan pupuilut ajoteltu oletetun oviksen aikoihin, mutta tärppiä ei oo tullu, niin yritän nyt sitten olla laskematta ja olettamatta yhtään mitään.. Fiiliksen mukaan siis mennään (vielä:D).
 
Täällä on siis muutkin häitä suunnittelemassa. Meillä on häät ennen lapsen syntymää, että tärppiä odotellessa niin sit selviää tuo aikataulu.

Mutta eniten mietityttää tuo budjetti, meillä kun on parhaassa tapauksessa alle 1000e käytettävissä, tosiasiassa varmaan joku 500e+

En halua suuria häitä (ei sillä että olisi rahaakaan) vaan ainoastaan omat vanhemmat ja isovanhemmat sekä pari läheisintä ystävää. Ei vielä mitään tietoa missä järjestetään, varmaan joku viikonloppu loppukeväästä kun sillon ei ole kirkot kai vielä varattuja. Mietityttää vaan puku, kun toivottavasti on jo siinä vaiheessa tuota vauvamahaakin :)
 
Pampulainen: Jepjep, tämä likka on myöskin opiskelija (ja muistaakseni melko moni muukin täällä) ja meidän oli myös tarkoitus odottaa et saan mun koulun käytyä ennen vauvaa, mut sitten tuo mies kesällä tokaisikin että hänen puolesta vauva sais tulla jo kahden vuoden sisään, niin mikäs siinä sitten. :) Nimittäin mulla on vielä nykyään ollut opiskelumotivaatio niiiin hukassa, että pieni paussi on enemmän kuin tervetullut. :D

ON: Tjaa... Tänne ei mitään, täti tosiaan poistui tossa maanantaina. Eli ei kummempaa. =)

Kivan kuuloisia häitä kaikilla suunnittelilla/pidetty. Kivan persoonallisia ja joillain vähemmän persoonallisia, mutta eipä niissä perinteisissä häissäkään mitään vikaa ole. ;)
 
vielä häistä: juu, siis iso rahareikähän noi hääkemut on, täytyy myöntää... me päästään kuitenkin suht "halvalla" ku pidetään maalla häät ja paikka eikä ruoka maksa niin hirveesti ku jossain kaupungeissa. Lisäks alkoholijuomat menee vieraiden omista pusseista heti parin viinikaadon ja konjakin jälkeen.:) Taitaa kuitenkin meillä mennä iso osa rahaa meiän vaatteisiin ja mun sormukseen ja korvakoruihin...:D no mutta, kerran mä vaan naimisiin menen, joten eiköhän sen puolesta hiukan pihistele ja säästä (=kärvistele!!!) et saa jutut niinku haluaa.:) Ei sillä, kyllä mäkin olisin mielellään pitäny ihan pikkiriikkiset häät, mutta kun on noita sukulaisia (tai siis sisaruksia puolisoineen) jo sen verran, että ei mitkään ihan pikku bileet tulis, ja halutaan kaikki läheisimmät kaverit mukaan (ei niinkään mitään setiä ja tätejä), ja niitä on sit jonkun verran. Kaveri piti just edellisvuonna ihanat 16 vieraan häät, missä kirkon jälkeen mentiin syömään vaan sellaiseen hiukan "hienompaan" ravintolaan, eikä muuta, ja ne oli kyllä ihanat!:)

ON: haha, en sit muistanukaan tänään tikutella ovista!:D nooo, ehkä huomenna sit, ellei oo menny jo ohi...
 

Yhteistyössä