Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tajuatteko te pirun haukat edes hävetä? Poika ollut kylässä käymässä ja te olette täällä syyttäneet vanhempia jo ties mistä. Kuvottavia olette!
Näin! Ja etsijöiden arvostelu voidaan myös lopettaa. Eiköhän kaikki siellä parhaansa tee! Jokainen voisi syyttelyn ja arvostelun sijaan rukoilla, toivoa tai pitää peukkuja, että olisi onnellinen loppu tällä.
 
krr
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tajuatteko te pirun haukat edes hävetä? Poika ollut kylässä käymässä ja te olette täällä syyttäneet vanhempia jo ties mistä. Kuvottavia olette!
Näin! Ja etsijöiden arvostelu voidaan myös lopettaa. Eiköhän kaikki siellä parhaansa tee! Jokainen voisi syyttelyn ja arvostelun sijaan rukoilla, toivoa tai pitää peukkuja, että olisi onnellinen loppu tällä.
sanoppa muuta.. jos on ite niin hyvä, ni voi mennä paikalle etsimään!!
 
kki
Aivan kamala tilanne. Voi kumpa poika löytyisi vielä elossa jostain. Tällaiset tapaukset koskettavat kyllä aina ja saavat miettimään elämän haurautta.

Kahden jälkeen yöllä menin lopulta nukkumaan ja ensimmäinen asia mielessä aamulla oli tämä. Rukoilinkin jopa ensimmäistä kertaa vuosiin pienen pojan puolesta. Vanhempien hätä on varmasti suuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lea:
tajutkaa faktat.. hätäkeskus ei lähde edes etsimään kadonnutta jos sanotaan että on ollu hukassa 15min. Ensin kysytään onko itse etsitty lähitienoot.. koirat eivät todennäköisesti ole saaneet vainua koska ihmisten jäljet on sotkeneet lapsen jäljet. Totakait ensin etsitään maasto ja vasta sitten vesistö (koska maastosta voi löytyä elossa, vedestä ei).

IHAN HIRVEÄÄ.. ITELLÄ KU ON PIAN 2½V LAPSI, joka kyl osaa katoamisen taidon.. on eriasia vahtia lasta isossa omakotitalossa kuin pienessä kerrostaluasunnossa.
Mä soitin kun mun 2,5-vuotias oli ollut kadoksissa 5-10 minuuttia ja 2-3 autoa poliiseja tuli paikalla 5 minuuttia mun soiton jälkeen.
 
supernipo
olen saanut nipon maineen, kun kylässä ollessamme en ole päästänyt 3 vuotiastani leikkimään aidatulle pihalle "josta ei siitä pihasta kyllä mihinkään pääse", samoin en itse ryystä kahvia rauhassa ja päästä lapsia esim. yhdessä perhetuttumme talossa yläkerran leikkihuoneeseen. Muksut voivat keksiä kaikenlaista älytöntä, esim. avata tuuletusikkunaa (eihän siitä kukaan mahdu??), syödä myrkyllisiä aineita (kuten eräs ystävän tyttö söi viemäripuhdistajaa kylässä yläkerran vessassa ollessaan) jne.


Tapahtunut vahvistaa surullisella tavalla vain sen, että lapsia on vahdittava.

Ja mistähän olen tälläiseksi tiukkapipoksi oppinut? Sukulaispoikamme hukkui 5-vuotiaana matalavesiseen ojaan ja sen ikäinen lapsi on jo huomattavasti järkevämpi kuin puolta nuorempi..
 
MULLA!
Tiimarivihko, aivan sama mulla. Ehei koskaan että tunti tai kaksi odottelua! Minä soitan poliisille 5 min päästä ja kyllä tulevat aivan varmasti heti ja vieläkin varmemmin jos vieressä on vesialue!
 
Aivan kamalaa!!!!! :'( :'( :'(

Illalla ei meinannut uni tulla, kun mietin ja mietin asiaa...jotenkin erityisesti tietty koskettaa, kun itsellä samanikäinen, erittäin vilkas tyttö.

Jollei enää elävänä, niin löytyisi todellakin edes se ruumis...epätietoisuus on pahinta :snotty:
Pienenpieni mahdollisuus tietty vielä on löytyä, mutta hyvin epätodennäköistä :snotty:
 
Kyllä se voi vielä elossa löytyä. Mä selasin (tosin pikaisesti) meen paikallislehden ja en nähnyt siinä mitään juttua tästä asiasta. Jospa joku höppänä mummu tai vaari on siihen poikaa törmännyt iltasella ja sillä ei oo kännykkää ja autoa, et olis voinu viedä poliisilaitokselle.
 
:(
Ystäväni lapsi kuoli 4-vuotiaana, olivat omalla mökillään ja jättivät hiukaksi aikaa lapsen vahtimatta. Tänä aikana lapsi oli mennyt mökin laiturille ja plumpsahtanut veteen. Löytyi kuolleena. Voin sanoa, vaikka tästä on aikaa paljon, kyseiset vanhemmat eivät ole vieläkään antaneet anteeksi itselleen. kamalaa...
 
...
Hyvät ihmiset! Onko jossain lukenut että poika olisi ollut kylässä ILMAN vanhempiaan??!!!???!! Jos ei ole faktatietoa, niin on täällä kyllä ihme olettamuksia ja spekulointia.

TOSIASIA on että näin on nyt käynyt syystä tai toisesta ja jossain poika on elävänä tai kuolleena. Toivottavasti hänet pian löydetään. Eiköhän ole erikseen olemassa sellaiset tahot, jotka syyllistää jos aihetta on ja sitten kun sen aika on.
Olen varma, ettei yksikään teistä syyllistäjistä olisi tuota mieltä saatika sanoisi sitä ääneen, jos kyseessä olisi teidän siskonne, ystävänne, veljenne, serkkunne ja hänen kadonnut 2,5-vuotias lapsensa. Jokainen miettiköön kaksi kertaa mitä suustaan tai näppäimistöstään suoltaa. Ja nyt ei ole itsekkyyden aika, ei siis syytä miettiä etten minä koskaan..., ei mun lapsi koskaan..., minä ainakin.... Sitä kun ei voi tietää, valitettavasti.

Sydämeni pohjasta toivon, että poika löytyy elossa. Ja vanhemmille äärettömästi voimia!!
 
Vieras
Minun kauhu ja paha olo alkaa muuttua jo suruksi. Voi pientä rakasta poikaa! Jos nyt Jumala on olemassa niin täytyy sanoa että uskoni hiipuu pahasti jokaisen tällaisen tapauksen vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Kyllä ne paljon vanhemmatkin keksii kaikenlaista, mutta ei kukaan enää kouluikäisiä vahdi. Itse muistan omasta lapsuudesta ainakin salaa jäitten päällä kävelyä jne.
Joo, palaa mieleen kun itsekkin ekalla sain juosta jo vapaana. Kavereiden kanssa leikittiin läheisillä luomilla. Mitä kaikkea sieläkin olisi voinut sattua kun hypittiin kiviltä toiselle.
 
Tämä ei voi olla todellista, miten julmia te olette olettamuksinenne ja mielipiteinenne! Lopettakaa jo tuo vatvominen! Ihme ihmisiä, kun aletaan heti miettimään mitä kaikkia virheitä vanhemmat ovat tehneet... :headwall:

 
=/
Lopettakaa jo aikuiset ihmiset se vanhempien jne syyttely. On lapsi sitten kadonnut miten tahansa, kenen tahansa valvonnasta niin vanhemmat varmasti syyttävät itseään joka tapauksessa koko lopun elämäänsä ja heidän elämänsä tulee olemaan yhtä piinaa. Se on ihan turha vieraiden asiasta tietämättömien ihmisten aina ruveta spekuloimaan kaikkea aivan käsittämätöntä. Sama sillon kun se vauva katosi lumihankeen, tällä kyseiselläkin keskustelufoorumilla pyöri aivan järkyttävät syyttelyt äitiä kohtaan, kuinka on väsyneenä mennyt tappamaan vauvansa jne. Keskittykää niiden omien lastenne hoitamiseen, miten ylipäätään ehditte roikkumaan netissä ja arvostelemaan täällä toisia kun itse kerran vahditte lapsianne herkeämättä.
 
Milla
Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Lopettakaa jo aikuiset ihmiset se vanhempien jne syyttely. On lapsi sitten kadonnut miten tahansa, kenen tahansa valvonnasta niin vanhemmat varmasti syyttävät itseään joka tapauksessa koko lopun elämäänsä ja heidän elämänsä tulee olemaan yhtä piinaa. Se on ihan turha vieraiden asiasta tietämättömien ihmisten aina ruveta spekuloimaan kaikkea aivan käsittämätöntä. Sama sillon kun se vauva katosi lumihankeen, tällä kyseiselläkin keskustelufoorumilla pyöri aivan järkyttävät syyttelyt äitiä kohtaan, kuinka on väsyneenä mennyt tappamaan vauvansa jne. Keskittykää niiden omien lastenne hoitamiseen, miten ylipäätään ehditte roikkumaan netissä ja arvostelemaan täällä toisia kun itse kerran vahditte lapsianne herkeämättä.


Peesi tälle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Lopettakaa jo aikuiset ihmiset se vanhempien jne syyttely. On lapsi sitten kadonnut miten tahansa, kenen tahansa valvonnasta niin vanhemmat varmasti syyttävät itseään joka tapauksessa koko lopun elämäänsä ja heidän elämänsä tulee olemaan yhtä piinaa. Se on ihan turha vieraiden asiasta tietämättömien ihmisten aina ruveta spekuloimaan kaikkea aivan käsittämätöntä. Sama sillon kun se vauva katosi lumihankeen, tällä kyseiselläkin keskustelufoorumilla pyöri aivan järkyttävät syyttelyt äitiä kohtaan, kuinka on väsyneenä mennyt tappamaan vauvansa jne. Keskittykää niiden omien lastenne hoitamiseen, miten ylipäätään ehditte roikkumaan netissä ja arvostelemaan täällä toisia kun itse kerran vahditte lapsianne herkeämättä.
Ei ne lopeta, tulee mieleen gaselli lauma luontodokumentissa kun haaskalinnut hyökkäsi pienen avuttoman vasan kimppuun ja emä katsoi toimettomana vieressä.. näin se vaan menee, ihmiset on samanmoisia, heti kun"veri"tuoksuu ollaan nokittamassa paikalla.
 
.........
Alkaa kyllä toiveet elossa löytymisestä olla pieniä :( Kahdelta kävin nukkumaan ja kahdeksalta heräsin ja heti tulin katsomaan että olisiko jotain kuulunut :'(
 
...
Voisko tän ketjun pitää ihan asiallisena?
JOKAINEN jättää lapsensa joskus muutamaksi sekunniksi vahtimatta,ihan varmasti. Ei ole yhtään äitiä jolta ei voisi missään tilanteessa lapsi kadota.
Ei syytellä vanhempia kun siihen ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään aihetta.
 
olette kyl
Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Lopettakaa jo aikuiset ihmiset se vanhempien jne syyttely. On lapsi sitten kadonnut miten tahansa, kenen tahansa valvonnasta niin vanhemmat varmasti syyttävät itseään joka tapauksessa koko lopun elämäänsä ja heidän elämänsä tulee olemaan yhtä piinaa. Se on ihan turha vieraiden asiasta tietämättömien ihmisten aina ruveta spekuloimaan kaikkea aivan käsittämätöntä. Sama sillon kun se vauva katosi lumihankeen, tällä kyseiselläkin keskustelufoorumilla pyöri aivan järkyttävät syyttelyt äitiä kohtaan, kuinka on väsyneenä mennyt tappamaan vauvansa jne. Keskittykää niiden omien lastenne hoitamiseen, miten ylipäätään ehditte roikkumaan netissä ja arvostelemaan täällä toisia kun itse kerran vahditte lapsianne herkeämättä.
eli ne jotka täällä nyt roikkuu ei katso lapsiensa perään?heh. menitte ojasta allikkoon. itse roikun kun lapsi viel nukkuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä