[QUOTE="Vieras";28054245]Tämä on just tätä kun mä en halua! Miksi se mies ei voinut ottaa sun sukunimeä, niin lapsilla ja koko perheellä olisi ollut sama sukunimi?! Sullahan on nyt eri sukunimi kun miehelläsi ja lapsillasi, koska sinulla on se typerä kaksoisnimi, josta mulle ainakin tulee mieleen että olet mennyt naimisiin miehen kanssa jolla on ennestään lapsia ja sinä olet tullut myöhemmin kuvioihin....[/QUOTE]
Mun mies ei halunnut mun sukunimeä yhtään sen enempää kuin minäkään sen.
Ja tässä asiassa tehtiin (vuosien vääntämisen jälkeen) kompromissi. Minä annoin periksi tässä, mies sitten toisessa asiassa. Elämä on. Joskus on tehtävä kompromisseja, aina ei voi olettaa saavansa vain oman tahtonsa läpi.
Mun mies ei halunnut mun sukunimeä yhtään sen enempää kuin minäkään sen.