P
Peyote
Vieras
Niinpä... Edelleen näyttää elävän ja voivan hyvin se vanha ajattelutapa, että nainen määritetään aina miehen kautta, ensin isänsä ja sitten miehensä. Miksi naisen siviilisäätykin halutaan tuoda esille rouvana tai neitinä siinä missä mies on herra siviilisäädystään huolimatta?
Mulla tuli ihan riita kerran kun yritin jollekin puhua tätä rouva-neiti-herra-asiaa. Mua ei tajuttu ollenkaan.