Miramei, sori en yhtään huomannut tota sun aikasempaa kysymystä ! Ollaan siis yhdessä pyöritty vuoden päivät, mutta tilanteet on mennyt urilleen niin nätisti, että päätettiin lokakuussa jättää ehkäsy pois, ja mennä sen mukaan mitä luonto antaa!
Eli ei siis olla tikuteltu oviksia eikä oikeestaan ees mietitty parhaimpia päiviä, kunhan pupuiltu sillon kun on tehnyt mieli!
Gallup
Me siis tavattii mun avokin kanssa työkuvioissa aikoinaan. Yhteisiä työvuoroja kertyi lukuisia, ja molemmat olikin toistensa tietämättä pyytänyt työvuorojen suunittelijalta vuoroa yhdessä toisen kanssa. Seurustelin itse sillon vielä tahollani, mutta olin jo erosta päättänyt, se vaan ei onnistunut niin helposti kun olin suunitellut. Hain tukea nykyisestä avokista eron aikana, ja minä joka en koskaan ole luottanut ihmisiin kunnolla, tajusin jossain vaiheessa, että tää mies on uskomaton, pystyn luottamaan häneen, puhumaan avoimesti, kertomaan oikesti tuntemuksista, ja hän osaa kunnella ja vastata tavalla joka antaa jotain järkeä ajatuksiin. Pääsin vihdoinkin eroon edellisestä ja ruvettiin kahvittelemaan yhä useammin, tapaamaan useammin, työ öinä jutut rupesivat syvenemään täysin henkilökohtaiseksi, tutustuttiin toisiimme kunnolla ja niinhän siinä kävi, että pakko se oli kerätä rohkeutta ja kysyä toiselta sitten eräänä kahvin täyteisenä yönä, tunteeko hän samoin kun itse
ja sieltä tuli vastaus kun tuutista "no johan tätä on odotettu, en ollut varma olenko vaan tukipilari vai onko sun ajatukset samat, enkä halunnut painostaa millään tavalla ajattelemaan muutakaan, kun oot juuri eronnut" Joten tässä ollaan nytten, yhteinen asunto (joka mietittiin sopivan vielä jos meille pieni nyytti elämään suodaan) valoisa tulevaisuus ja mielet täynnä intoa ja haaveita pienestä nyytistä
Mies on kuitenki kohta kolmissa kymmenissä, on hänen vauvakuume aivan samoissa lukemissa kun omanikin, aivan tapissa ! Aina hän on rakastanut lapsia, mutta kuulemma nyt rupee ikää olemaan sen verran, että tietää varmasti, että osaa rauhottua aloilleen ja ruveta rakentamaan perhettä