Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Melody89: Minusta sinun ei kannata pahoittaa mieltäsi tuosta nimiasiasta. Miksi et voisi siitä huolimatta nimetä lastasi alkuperäisen suunnitelmasi mukaan? Itsekin olen päättänyt nimet sekä tytölle että pojalle jo vuosia sitten, ja päätöksessäni tulen pysymään, vaikka lähipiiriini ilmestyisi useampikin saman niminen. Aika epätodennäköistä kuitenkin, koska valitsemani nimet ovat todella harvinaisia ja tytön nimet itseasiassa itse keksittyjä, joita Väestörekisterin nimipalvelusta ei löydy ainoatakaan. :D

Minnah88: Pakko myöntää, että joitain hankintoja on tullut tehtyä. :ashamed: Kaksi kirjaa: "Äidiksi" ja "Hyvä synnytys" löytyy laatikosta, kuten myös kaksi ylisöpöä sinistä Nalle Puh-bodya ja kahdet Nalle Puh-sukat. Halvalla bongasin Lidlistä pari päivää sitten, enkä voinut vastustaa kiusausta. :D Eilen käytiin paremman puoliskoni kanssa Cittarissa hypistelemässä vauvanvaatteita, ja tänäänhän olisi palkkapäivä... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 31.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Caro...............kp56/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
nnela.............kp39/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp32/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
Alexandra89.....kp31/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp31/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi

Kp 21-30


hensq ............kp30/??................26v..................yk 4........2.lapsi
Mamiksi.......... kp28/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp22/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp22/27-33...........20v.............yk6..............1.lapsi

Kp 11->20


josmu.............kp19/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp19/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp18/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp17/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp15/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp14/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp12/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp11/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp11/29..................23v............. yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


Miramei...........kp10/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp9/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp9/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp7/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp7/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp4/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp2/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp2/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Voih, cittarissa näin kylllä yhdet aivan ylisöpöt potkuhousut!! Mutta en ole ostanut vielä mitään.. jotenkin askarruttaa tai aattelen taikauskoisesti että jos ostaa etukäteen jo kovasti kaikkea niin tuoko se epäonnea? :p Ihanaa on suunnitella ja haaveilla kaikesta (oon semmonen haaveilija). Olen vähän miettinyt että se olisi ihanaa kun saisin ensimmäisen plussan niin ostaisin miehelle semmosen isäksi tulo-oppaan/ kirjan :) (mutta ihan kuin malttaisinko olla hänelle kertomatta ja ehtisin sinne kirjakauppaa -> eli pitäsö semmonen jo nyt hankkia ;) )

Hui, kp11 tänään ja oottelen ovista.. ja mies on kipeenä :/ Täytys viimeistään viinkonlopuksi päästä peittoja heilutteleen taas..

Mukavaa torstaita kaikille, torstai on toivoa täynnä :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Ansku: Minä myös kauan "pihtasin" kaikkia hankintoja, juuri sen takia ettei sitten tule huonoa onnea. Jossain kohtaa tuli vaan seinä vastaan ja totesin, ettei se onni enää ainakaan huonommaksi voi mennä. Taisi olla siinä jossain 10kk kohdalla, vuoden raja lähestyi... Edelleen tekisi mieli ostella kaikkea, mutta miltäs se sitten tuntuisi jos niistä kaikista pitäisikin jossain kohtaa luopua? Pakko himmailla ja ostella muille. ;)

Niin juu ja Melodylle piti jo eilen vastata, mutta unohdin. Samaa mieltä kuin Alexandra. Anna ihmeessä se nimi jos sen haluat lapsellesi antaa! Sitä paitsi, älä vielä stressaa. Voihan olla, että kaverillesi ei tulekaan poikaa tai että lapsi ei näytäkään yhtään siltä "suunnitellulta nimeltä". :) Kyllä tähän maailmaan nimiä riittää! Ja tietty, jos kaverisi ei edes tiedä teidän nimisuunnitelmasta(?), kannattaisi hänelle ehkä kertoa siitä. Ehkä hän ei koe sitä nimeä niin tärkeäksi kuin sinä ja muuttaa suunnitelmiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
mulla on kyllä jo vaikka ja mitä osatetu valmiiksi :D vaatteita oon kirpparilta löytäny halvalla. En aattele että niistä tulis mitenkään epäonnea, jotenki se mua helpottaa ku saan hypistellä niitä ja ihastella <3
 
Äh, muuttuiko nyt kp31 sitten kp1:ksi? :ashamed: Pikkuhousunsuojassa oli hieman vaaleanrusehtavaa verta(?) ja pyyhkiessä paperiin tarttui hailakkaa vaaleanpunaista limaa. Kovasti epäilen, että mahtaako olla kuitenkaan kyse menkoista, kun minkäänlaisia menkkakipuja ei ole ollut (normaalisti kuukautisten alkamispäivänä selkeitä menkkakramppeja) ja yleensä mulla alkaa menkat oikein kunnon niagaran putouksilla. Aamulla r-testi näytti negaa, mutta jo kuudennetta päivää jatkuvat tissikivut olivat aamulla pahentuneet entisestään ja muutkin raskausoireet(?) jatkuneet. Kuplintaa alavatsassa, paineen tunnetta ja ajoittaista vihlontaa. Hmmm, saas nähdä mihin tämä tilanne tästä nyt etenee... :confused:
 
Nyu
Minä olen ollut aikoinani niin härski, että iskin kaverin pikkuveljen :saint:.

Hankintoja olen tehnyt sen verran, että olen neulonut villahousut, lappushortsit ja yli polven menevät villasukat. Enempää ei uskalla, varsinkaan kun asunto ei saisi täyttyä tavarasta ennen aikojaan kun täytyy niiltä sukulaisilta pitää kaikki salassa...

Melody, varmasti ottaa päähän :(. Itselleni kävi vähän saman suuntaisesti, kun kerroin yrityksen alkaessa ystävälleni minkä nimen haluaisin jos lapsesta tulee tyttö, ja tietysti ystäväni oli valinnut tismalleen saman nimen. Mikä on kyllä aika omituista, koska kyseessä on harvinainen nimi :D. Ystäväni mielestä minä olisin saanut "pitää" nimen, koska ystäväni ei ole edes parisuhteessa eikä muutenkaan lapsista vielä haaveile, mutta taidan kuitenkin itse turvautua toiseen vaihtoehtoon, koska itselläni ei ole mitenkään suurta tunnesidettä tähän kyseiseen nimivaihtoehtoon. Sinunkin ehkä kannattaisi jutella aiheesta, voihan olla, että se sinun haluamasi nimi on vain yksi vaihtoehto mitä kaverisi on kaavaillut :).
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Täälä on kyllä pakko myöntää, että oon jo monet vuodet keräilly kaikki ihanimmat löydöt talteen odottamaan käyttäjää :) Niitä on tässä kertyny parin pahvilaatikollisen verran.. Se on kyllä totta, että ei ne mieltä hirveästi paranna, sen totesin jossain vaiheessa, että ne saa pysyä sielä laatikossa piilossa niin kauan ennen kun niille on käyttäjä :)
Täälä ois huomenna jännä päivä, aamusta aattelin testata, meinasin hakee sen CB digitaali testin, vai pitäiskö hakea joku tosi herkkätesti, että saisi varman tuloksen?
Kuitenkin noita päiviä on mennyt niin paljon, että eiköhän sen pitäisi jo näkyä kaikissa testeissä..? :)
Oireet on pysyny samoina vieläkin, pientä nipistelyä mahassa välillä. Ehkä se on juurikin niin kuin Ansku-89:kin sanoi, että ehkä sitä vaan löytää niitä oireita eritavalla, nyt kun ajattelee, että mahdollisuus on :)

Vielä tuosta nimiasiasta, itselläni on myös nimet päätettyinä kutakuinkin, toki on pari vaihtoehtoa, mutta tiedossa on mitä halutaan. Itseäni kyllä ärsyttäisi myös suunnattomasti jos joku saman nimen lapselleen antaisi. Siksi en niitä ikinä olekkaan kenellekkään kertonut. Ilkeitä ihmisiä löytyy maailma paljon. Jos joku sattuisikin saman nimen antamaan, niin tietäisimpähän ainakin sen olevan tietämättömyyttä.
Voithan Melody89 yrittää kysyä tältä tuttavalta, olisiko heillä muita nimi ehdotuksia mielessä ja kertoa ohimennen että olet itse aina samasta nimestä haaveillut. Toki se saattaa kuulostaa todella typerältä tuttavan korvaan, mutta olet ainakin yrittänyt ! :)

Plussa onnea kaikille, ja pahoittelut uudesta kierrosta sinne tippuneille. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tarana ja Melody89
voiiiiiii kiitos kaikille tsempeistä nimi asiaan! :flower: helpottaa kun saa siihen vähän muidenkin (objektiivisempia) mielipiteitä.
Joo siis tilanne on tosiaan juuri niin että heille se on vain yksi nimi muiden joukossa, jota ovat alustavasti miettineet. Mutta minulle (ja miehelleni) se on elintärkeä ja kauan sitten päätetty asia. Ja olemme kyllä jo sopineet miehen kanssa että jos molemmat tykästyvät samaan nimeen niin sittenmpä pyörii lähipiirissä kaksi saman nimistä muksua.. (ehkä... jonain päivänä.... :))
Enemmänkin stressaan vaan kaveripariskunnan suhtautumista asiaan... jos vaikka ajattelevat että heillä on ensisijainen oikeus siihen nimeen kun kerta ovat lapsen ensin saamassa tai jotain.. Ja mies tosiaan sanoi jo heille tuosta nimiasiasta ja kaverit sanoivat että ovat vasta alustavasti sitä miettineet.
No mutta täytyy vaan salaa toivoa että heille tulisi tyttö! :D Tytön nimivaihtoehto kun on meillä sen verran erikoisempi että täytyy olla todella todella huonoa tuuria jos sekin sattuisi olemaan sama.

Itse en ole tosiaan myöskään MITÄÄN vauvatarvikkeita etukäteen hankkinut.
Ensiksi, koska todella uskon sen vielä tässä vaiheessa tuovan huonoa onnea.
Ja toiseksi, sitten varmaan hypistelisin niitä vaatteita/tavaroita joka päivä ja muistuttaisin itseäni siitä, kun ei viekäkään tärppää.
Olen siis päättänyt että vasta kun kaksi viivaa pärähtää testiin niin on lupa alkaa shoppailla!

Käyttääkö täällä muuten monet foolihappoa tms?
Itse olen vetänyt foolihappoa nyt kuukauden ajan päivittäin, ja ajattelin kipaista ostamassa myös gelee royal luontaistuotetta. Pohdin tässä vaan että onkohan noiden kahden yhdistäminen jo liikaa hormonitasapainolle vai voiko niitä molempia käyttää yhtä aikaa....

ja toivotaan alexandralla olevan kiinnitymisvuotoa! ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Meilläkin on nimiä mietitty, mutta eihän sitä voi vielä kiveen hakata :D Pitäähän sen nimen sopia juuri sille pienelle, kenet saamme. Tätinikin sanoi, ettei ikinä ollut harkinnut nimeä, jonka antoi tyttärelleen, mutta tyttö näytti ihan siltä, minkä nimen sai :)

Itse syön raskausajan vitskuja.. siinä kaikki maholliset.

Minä en enää luota oireisiin, vain kahteen viivaan testissä, kun kuukautiset on myöhässä...
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Miramei itse kans sovin itteni kanssa, että tässä kierrossa en tee testiä ennenkuin menkat myöhässä, tai ollaan menty yli tuosta kp30:stä. Jotenkin veti mielen niin matalaksi viime kierrossa, kun oireita oli, ja ihan näkyviäkin, mm tuo nännien värin tummuminen violetiksi, ja ovat vieläkin, ja tummuvat koko ajan. Lisäksi tullut sellasia valkeita näppyjä nännipihaan. Pääsee itsekkin helpommalla ja vähemmällä stressillä kun ei tarvi niitä negoja tikutella.. :| Ja huomasinpa, että mehän mennään peräkkäisillä Kp:llä.. :)

Minä syön Minisun monivitamiineja. Sisältää foolihappoa, ja sopii raskauden aikanakin kun ei A-vitamiinia.
 
Minä syön myös Miramein tavoin raskaus-vitamiineja! :) Ne riittää mulle tällä hetkellä. Monet on syöneet myös tuota gelee royalea ja esim. macaa (tai kaakao-macaa). Itselläni on tuota kaakao-macaa kaapissa, mutta on se aika jäätävän makuista settiä niin ei sitä jaksa joka kierto syödä. :D

Nimiä olen myös minä aina välillä kirjannut ylös, jos vastaan tulee joku kiva. :) Mutta lopullinen päätös tehdään vasta sitten kun se lapsi on (toivottavasti) joskus syntynyt!
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Joo on meilläkin tietysti sellanen varaus siinä nimessä, että jos ei pikkukaveri muistutakkaan yhtään sitä nimeä niin sitten toki vaihdetaan. Mutta se on vaan sellanen nimi mikä sopii niiiiiiiin hyvin yhteen noiden toisten nimien kanssa, kun meillä on molemmilla sellaset perinteiset nimet mitkä liikkuu suvussa mitkä halutaan sitten laittaa toiseksi ja kolmanneksi nimeksi.
miten niin liian tarkkaan suunniteltu etukäteen :D

Noniin enköhän ala sitten tota gelee royaliakin mättää naamaan :LOL:
kaikki keinot käyttöön sano mummo lumessa!
 
  • Tykkää
Reactions: tarana ja Grill
Melody: Joo meilläkin on molemmilla toiset nimet suvussa jo jonkin aikaa kulkeneita, joten ne sitten automaattisesti siirtyy lapsellekin. ;) Ja mun toinen nimi on hauskasti myös miehen suvun puolella yleinen toinen nimi! :D
 
Täällä myös yksi Mama- vitamiinien syöjä, oon ajatellut, että eiköhän se nyt riitä :)

Hankintoihin vaaville...
Itse päätin, miehen tukemana :D, että en vielä ostele mitään. Joskus sitä vaan kuitenkin on pakko mennä hypistelemään, ihan vähän vaan...
No okei myönnetään, yhdet tossut oon ostanut, miehen luvalla :LOL:
Oltiin kirppiksellä myymässä ja viereisellä pöydällä pariskunta myi hirmuisen määrän laadukkaita, uudenveroisia vauvan-, lasten- ja mammavaatteita, nainen oli tietty vielä just mun kokoluokkaa. Jos silloin ois ollut odotus päällä, olisin varmaan shoppaillut hulluna. Mutta ne pienet, Ugg- tyyliset, täysin pehmoiset pikkutossukat, pakotti mut kysymään hintaa... Ja kun tää isukki sanoi "vaikka euron", ostin ne :) niissä oli vielä hintatarrankin jälki, eli ihan uudehkot. En oo mikään kirppisihminen, mutta silloin tajusin, että vauvalle tekisi varmasti huippulöytöjä kirppiksiltä. Täällä Helsingissä on monta ihan vauvanvaatekirppitoriakin.
Ai niin, on mulla yks tyttöbodykin... Ostin ystävän vauvalle vaatteita, mutta näkeminen venyi ja pieni ehti kasvaa sen verran, että en enää nähnyt järkeä antaa tätä... Näitä mä täällä hypistelen, kun herkkä hetki tulee.
Sitten kun tulisi aika hankkia isommat hankinnat eli vaunut, vaavinsänky, syöttötuoli... Aijon ostaa kyllä JUURI sellaiset kun ikinä haluan, hinnasta viis :rolleyes:
Voi tätä ihanaa kamalaa haaveilua...
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Ja nimiasiaan, että meillä on toiset nimet päätettynä tytölle ja pojalle, toinen mun puolelta ja toinen miehen, ne annettais aika varmasti vaikka mikä olis :D etunimiin on muutamia hyviä vaihtoehtoja, mutta itseasiassa meillä on samat suosikit kuitenkin :) varmasti nääkin asiat muotoutuisi parhain päin sitten aika kivuttomasti... Voi kun sinne asti pääsisi pian...!
 
Heippa teille! :) On ollu nii kiirettä et on vallan jääny kaikki vauva-ajatukset taka-alalle. :D Ehkä hyvä vaihteeksi niin. Voisin tulla vähän vastailee, että meillä on nimiä pyöritelty ja pojalle on jo suvusta tulevat tokat nimet valmiina, ja tytöllekin on isoisoisomummun nimi tulossa. :) Hankintoja ei ole, mutta kirjasto on ihmeellinen paikka, 5 eri raskaus/odotus/yrityskirjaa ja yks viel isäopaski lähti mukaan sieltä. :) Olin ku lapsi karkkikaupassa!

nii ja mun jännäpäivä on huomenna ;) en tosiaa venaa siihe et on täti myöhäs! pääsin eilen sylittelemään ystävän vastasyntynyttä, voitte arvaa mikä vauvakuume iski.
 
Päivitystä listaan: kp2/30 yk 2 (poisto piinailijoista)

Ihmeen vähän harmitti tuo menkkojen alkaminen, vaikka kuvittelin romahtavani ihan täysin. Tietysti vähän olen mykkäkoulussa kroppani kanssa, joka minut näin törkeästi petti. ;) Miehen kanssa oli puhetta, että tämä kierto mennään nyt vähemmällä hermoilulla ja puhtaasti tjottailemalla. Pyrin tekemään raskaustestejä jatkossa vain viikon välein. Positiivisella asenteella uuteen kiertoon, josta saadaan(!) sitten pikkuinen alulle. :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 1.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Caro...............kp57/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
nnela.............kp40/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp33/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp32/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
hensq ............kp31/??................26v..................yk 4........2.lapsi

Kp 21-30


Mamiksi.......... kp29/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp23/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp23/27-33...........20v.............yk6..............1.lapsi

Kp 11->20


josmu.............kp20/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp20/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp19/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp18/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp16/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp15/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp13/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp12/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp12/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp11/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi

Kp 1-10


Minnah88........kp10/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp10/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp8/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp8/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp5/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp3/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp3/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
Alexandra89.....kp2/30...............23v..........yk2.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
oon taas joka päivä lukenu, mutta nyt vasta joudan kirjottelee :p

Haaveilija tervetuloa :)

Ihania ja ainutlaatuisia rakkaustarinoita kaikilla tosiaan :heart:

Grill ja Alexandra pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Hankintoihin: en ole tehnyt vielä mitään hankintoja mahdollisen raskautumisen/vauvan varalle.. toisaalta minun sisaruksilla on kyllä niin pieniä lapsia, eivätkä kuulemma aio enää yhteenkään perheeseen lisää hankkia (olen siis nuorin sisaruksista), niin luulen, että sieltä jää paljon tavaroita.. sikäli mikäli lapsi tämän vuosituhannen aikana maailmaan tulee. Ja toisekseen mieheni on sellainen realisti, ettei osaa heittäytyä ollenkaan "no ostetaan varalta"-tunteeseen, niin olen ihan suosiolla jättänyt omatkin ostokseni vielä kauppaan.. kyllä sitten jos joskus raskaana olen, niin varmaan heti ensimmäisen bodyn suuntaan samana päivänä ostamaan, kun testi plussaa näyttää :D

Nimiasiaan: oon pyöritelly lasten nimiä mielessä teini-iästä lähtien.. ikinä ei ollut mitään NÄMÄ VARMASTI -nimiä, mutta pari vuotta sitten ihastuin totaalisesti yhteen tytön nimeen ja siitä lähtien se on mielessä kulkenut mukana.. lisäksi oon sen kaveriksi päättäny kaksi muutakin tytön nimeä ja miettiny kaikille kolmelle toisia ja kolmansia nimiä :D ja kun oon ollu näin omatoiminen tyttöjen nimien suhteen, niin oon päättäny että mies saa sit enempi päätäntävaltaa poikien nimissä.. enkä oo nimiä kertonu muille kuin miehelle, jottei käy just sitä frendeissäkin tapahtunutta "kerro vain nimi, en minä kuitenkaan siitä tykkää... -emma.. -ooh! emma... se olisi niin täydellinen meidän lapselle!" :D joten televisiosta oppineena - pidän suuni supussa :)
mut jos joku kaveri päätys antaa samoja nimiä, niin tuskin välittäisin asiasta (varsinkaan toisten ja kolmansien nimien kohdalla), mut jos ihan lähisukuun tulis etunimeksi sama, niin sit pitäs varmaan harkita :( ja nimiä ei oo siis päätetty, koska mieheni on tässäkin asiassa (joka asiassa) ärsyttävä realisti, joka ei osaa etukäteen suunnitella/haaveilla, vaan vasta sitten puhuu asioista kun ovat ajankohtaisia.. tylsimys ;)

Foolihappoon: en ole muina kuukausina käyttänyt mitään vitamiineja yms. ravintolisiä, mutta tässä kierrossa aloin (kp5?) popsia monivitamiineja, joissa on mukana foolihappoa (100% vertailuarvosta tmv).. että taas toivon että vaikuttais jotain.

Ansku mulla pitäs laskujen mukaan olla ystävänpäivän aikoihin ovis, että jospa ees saisin elämäni ekan ovisplussan silloin! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku-89
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 2.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Caro...............kp58/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
nnela.............kp41/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp34/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp33/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
hensq ............kp32/??................26v..................yk 4........2.lapsi

Kp 21-30


Mamiksi.......... kp30/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp24/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp24/27-33...........20v.............yk6..............1.lapsi
josmu.............kp21/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp21/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi

Kp 11->20


kinuzki............kp20/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp19/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp17/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp16/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp14/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp13/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp13/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp12/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp11/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp11/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi

Kp 1-10


Henksuliini93....kp9/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp9/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp6/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp4/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp4/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
Alexandra89.....kp3/30...............23v..........yk2.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
ON: eilen kävin siis folliikkeliultrassa. Yksi johtofolli 11mm löyty (useampia pienempiä), limis 4mm, mut lääkärin mielestä ihan ok tilanne ja limis kasvaa follin kanssa yhtäaikaa.. uusi ultra 5.2! Sillon katotaan mikä tilanne :) Täähän siis tarkoittas, et lääkärin laskelmien mukaan ovis olis kp17 eli melkein viikon aikaisempi viime kiertoon nähden! Jippii!
 
ON: :headwall: Ei oikeesti oo totta! Eilen täällä alko kp1. Stressaan kaikesta tällä hetkellä ja stressiä lisää nyt nää kaks lyhyttä kiertoa. Ärsyttää, kun näissä kierroissa ei oo ollu ees mitään mahista millekkään kiinnittymiselle, saatika sit ovikselle...

Mä taidan jäädä nyt hetkeks taustailemaan, käyn kyllä välillä lukemassa teidän kuulumisia...
 

Yhteistyössä