Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiitos ! Toisesta yrityskierrosta tuli poika, eli päästiin helpolla. Silti mulla on pelko, ettei nyt tärppää helpolla...tiedä mistä se on peräisin. Oon jo tuntenut ennen ovulaatiota kaiken maailman oireet ja raskaustestejä tehnyt kaksi, viimeisen lauantaina...luonteeltani malttamaton kun olen. Silti järki paukuttaa päässä ettei vielä pitäis mitään näkyäkkään vaikka ois tärpännyt!! Mutta toivotaan plussatuulia kaikille palstalaisille :)
 
Melody piti vielä noista teroluteista... Niin mähän käytin niitä 3 kiertoa säännöllistään kiertoja ja vuotoja. Jah, kaks ekaa kiertoa niiden kanssa oli 28 päivää ja kolmas vaan 25 päivää. Mulla ei ikinä ole ollut noin lyhyitä kiertoja ennen. Ja mä en usko, että ovuloin niitä käyttäessäni ollenkaan. Toi vika terokierto oli kaiken huippu, kun menkat kesti kp1-14 ja terot kp15-24 ja sit kp26 alkoi taas menkat. Mä niin kirosin niitä nappuloita syödessäni, ettei niistä ole mitään hyötyä, mutta kai niistä jotain hyötyä kuitenki oli, kun nyt tosiaan niiden jälkeen ekasta luomukierrosta sain ovisplussan testiin ekaa kertaa elämässäni :)

Ja täällä on nyt hyödynnetty ovista ;) ja vitsit mitkä piinapäivät kyllä edessä, jos nyt ei tärppää, tulee kyllä tiputtua korkealta. Tuntuu ihan erilaiselta nyt kun koskaan ennen missään kierrossa, kun on oikeasti se mahdollisuus =)
 
  • Tykkää
Reactions: tarana ja Melody89
Kiitos kaikille tsempeistä! <3 20kk yritystä takana ja loppua ei näy, kyllä se väkisinki sapettaa. Ja anoppi taas tänään jankutti kuinka kiitollinen on toiselle miniälle ensimmäisestä lapsenlapsestaan..tosi kiva kun kääntää vielä veistä haavassa. Varsin hyvin tietää meidän keskenmenosta ja pitkittyneestä yrityksestä. :|

panteralle synttärionnittelut! :flower:

Tervetuloa tipunen!
 
Miramei Auts mitä kommenttia ja toimintaa sun anopilta! :eek: Melko asiatonta!

Hopeakissalle onnea matkaan täältäkin! Ihanaa! :)

Mitäs kaikkee te olitte täällä ehtineet viikon aikana puhella..?
Ammatti löytyy kauneudenhoitoalalta ja tällä hetkellä toimin myyjänä vaateliikkeessä.

Koirista sen verran että ennen niin rakkaat karvalapset on esikoisen myötä muuttuneet jaloissa pyöriviksi piskeiksi :/ Koirat ottivat kyllä lapsen hyvin vastaan, eikä meillä ole ollut ongelmia siinä että lapsi on tullut taloon. Ensin saattoivat ehkä vähän ihmetellä että mikä otus se uusi tulokas oikein mahtoi olla ja olivat erittäin loukkaantuneita että tämä otus pääsi sohvalle :D Mutta koirienhoito on sittemmin kaiken muun kodinhoidon ohella muuttunut erittäin työlääksi hommaksi. Välillä käy ihan surku kun rupeaa miettimään että kuinka kauan siitä mahtaa olla kun ne ovat viimeksi saaneet kunnon rapsutukset ja hellyydenosoitukset. :(

Sitten mitä (tuleviin) isovanhempiin tulee niin heidän kannattais olla varovaisia toiveissaan. ;) Meillä pääs käymään niin että anoppi oli jo monta vuotta toivonut pikkuisia sukuun ja viime vuodesta tulikin sitten oikein vauvavuosi kun he saivat yhteensä 4lastenlasta :D ..saattaa olla muutaman vuoden päästä mökillä vilinää juhannuksen vietossa..

Sitten vielä omaa napaa sen verran että kp 28 meneillään ja mulla on kierrot olleet suunnilleen 32. (eli saa päivittää tiedon kp28/32) Ihan lupaavalta on vaikuttanut olojen puolesta, mutta luulen kyllä mieleni tekevän tepposia. Ainoo mitä en oo voinut kuvitella on päivittäiset huimauskohtaukset, joita oli muuten esikoisestakin. Muita tuntemuksia sitten lähes jatkuva särky alamahalla, tihentyneet vessareissut ja tissit ei meinaa mahtua liiveihin.
Meillä on viikonloppuna pojan synttärit, joten jätän testailun varmaan sunnuntaille. Ihan vain siksi koska jos sattuu että testi näyttäis plussaa, mä en osais valehdella. :D Tiedän kysymyksiä kakkosesta satelevan kun lähisuku kyllä tietää meidän alle kahden vuoden ikätoiveesta ja alkaneesta yrityksestä. Joten pääsen itse helpoimmalla kun sanon että kakkonen ei ole vielä ilmoitellut tulostaan, kun en kerta itsekään tiedä :D
 
Millinkäinen
Tipunen tervetuloa :) saanko udella, että millon ootte menny naimisiin? (hääbuumia taas kylven ;) )

Panteralle onnittelut :)

Mirameille jaksuja edelleen ja pahoittelut anopin sanoista! Miten tuntuu, että jotkut ei osaa sitten yhtään ajatella mitä suustaan päästää.. :(

En nyt oo tosiaan ollu pariin kuukauteen menossa mukana, joten kertokaa ihmeessä, jos toistelen jo läpikäytyjä juttuja :D mut arvelin tällasta galluppia heittää kehiin: Miten tapasitte miehesi kanssa/mistä suhde sai alkunsa? :) rakkaustarinat... ah :heart: :p
 
Millinkäinen Me tavattiin isännän kanssa yläasteaikoina kun mä seurustelin sen kaverin kanssa ja siitä asti ollaan pyöritty samoissa piireissä. kun mun seurustelu kaverin kanssa loppui jatkettiin kuitenkin kaveeraamista ja parin kk päästä erosta se olikin sitten menoa.. :D Kyllä sitä järki hoki päässä että kannattaako eksän kaverin kanssa ruveta treffaileen. Mutta päivääkään en ole tuon rakkaani kanssa katunut :heart:
Kyllä, välit meni isännällä kaveriinsa, ja hetkeksi myös muihin saman kaveriporukan jätkiin. ja kylillä puhuttiin vaikka mitä että meidän suhde on kestänyt jo pidempään, ja plaa plaa.. Itse kuitenkin tiesimme miten asiat ovat ja vuosien myötä kaverisuhteet palautuneet ja kaverit pyydelleet anteeksi välirikkoa. :) Nyt on 8vuotta seurustelua takana :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 29.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Caro...............kp54/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
nnela.............kp37/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
Grill................kp31/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi

Kp 21-30


Anlii...............kp30/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
tipunen8........kp30/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
Alexandra89.....kp29/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp29/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
hensq ............kp28/??................26v..................yk 4........2.lapsi
Mamiksi.......... kp26/29.........................21v..........yk8............1.lapsi

Kp 11->20


Nuttis..............kp20/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp20/27-33...........20v.............yk6..............1.lapsi
josmu.............kp17/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp17/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp16/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp15/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp13/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp12/27................21v.............yk2..............2.lapsi

Kp 1-10


susupala..........kp10/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp9/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp9/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp8/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp7/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp7/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp5/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp5/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp2/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..............dpo14.......1.2
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2
Melody89........4..........6.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Millinkäinen: Tapasin avomieheni kesäduunipaikassani vuonna 2011. Opasti minut töissä alkuun, ja siitähän se ajatus sitten lähti. :) Alkuun ilmassa oli vain viatonta flirttailua, joka sitten hiljalleen muuttui ihastukseksi ja sen myötä rakkaudeksi. Mies oli tuolloin naimisissa ja minä avoliitossa, mutta päädyimme molemmat tahoillamme eroon. Olemme enemmän kuin onnellisia yhdessä, rakkautta ja intohimoa riittää edelleen. :heart:
 
Synttärionnittelut pantera! :)

Miramei: Testailen jännäpäivänä eli perjantaina jos sinne päädytään! ;) Mitä kyllä epäilen! Ihan normikierto ollut kuitenkin...

Galluppi: Me tavattiin yläasteella, paremmin kasiluokalla kun päädyimme samaan kotsan ryhmään. Kuitenkin vasta kevättalvella tuo isäntä alkoi minua "piirittää" tekstiviesteillä. Ensin ihan kaverina ja sitten vähemmän kaverina. :D Monen mutkan ja harkinnan kautta minä, kiltti tyttö, päädyin yhteen tuon (silloisen) pahan pojan kanssa. ;) Olipa siinä koko koululle ihmettelyn aihetta!
 
Millinkäinen
Hensq muutkin sit näköjään ajan kanssa ymmärtäneet, että ootte toisillenne luodut, vaikka eivät alkuun voineetkaan sitä hyväksyä :)

Alexandra ooh! työpaikkaromanssi... pitkä kestonen sellanen ;) onko teillä minkä verran ikäeroa, jos saan kysyä? :)

Ja Grill ihanan suloinen tarina teilläkin :heart: kunnon elokuva matskua: "kiltin tytön ja pahan pojan rakkaustarina" :)

Ja galluppiin itsekin vastailen: Vähän samantyylistä taustaa Grillin kanssa.. Rinnakkaisluokilla oltiin ja kasilla päädyttiin samoille kotsan tunneille. Kerran tunnilla poika aivasti ja tajusin samalla sekunnilla ihastuneeni :LOL: kuukauden kaiholla katselin, pyörittiin samassa kaveriporukassa, alettiin tekstailla ja lopulta tekstarilla kysyi alettasko seurustella.. kunnon teinimeininkiä siis ;) Nyt sitten meillä reilu 8 vuotta yhteistä eloa takana - niin hyvässä kuin pahassakin :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 30.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Caro...............kp55/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
nnela.............kp38/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp31/30-37..............23v............yk2............2.lapsi

Kp 21-30


Alexandra89.....kp30/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp30/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
hensq ............kp29/??................26v..................yk 4........2.lapsi
Mamiksi.......... kp27/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp21/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp21/27-33...........20v.............yk6..............1.lapsi

Kp 11->20


josmu.............kp18/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp18/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp17/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp16/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp14/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
Iippari.............kp13/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp11/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi

Kp 1-10


verppu............kp10/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp10/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp9/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp8/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp8/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp6/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp6/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Melody89........kp3/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp1/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp1/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Oon seuraillu tätä ketjuu täs jo ihan hyvän tovin ja nyt sitte uskallauduin itekkin tulla tänne ihmetteleen, että mahtuisko joukkoon tämmönen pian 20v neitonen. Esikoinen ois haaveissa ja enemmän kun tervetulllut. Kotijoukoissa pyörii mukana avokki sekä vierailevana tähtenä enemmän kun rakas 6v pikkuneito. Täälä jännäillään jo nytten tilannetta, koska täti kävi viimeksi kylässä joulukuun alussa eikä sen jälkeen ole itsestään ilmoittanut. Oireita löytyis plussan suuntaan useita, mutta en luota niihin vielä lainkaan koska ympärillä pyörii niin monia valtavia masuja, että voi mieli tehdä tepposet. Viimesimmän testin tein perjantai aamuna ja tyylipuhdas negahan se sielä. Tilanteesta tekee kummallisen se, ettei mun kellon tarkat menkat ole ikinä ollut yli 2pv myöhässä ja silloinkin valtavan stressin takia. Joten saas nähä mihinkä tilanne tästä liikkuu.. Haaveita, toiveita, ehkä iso pettymys edessä. Odottavan aika on pitkä !
Pahoittelen tätä romaanin pituutta, toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun asti! Tilannetta on vaikea purkaa kenellekkään muulle kun tuolle avokille, mutta ehkä se tästä vielä selkenee. En haluaisi muille antaa haaveita, kun tiedän lapsen olevan toivottu ja pettymys olisi valtava muillekkin.. Plussa onnea kaikille ! :)
 
haaveilija tervetuloa mukaan! :flower: Jos laitat kieropäivät ja yrityskierrot niin voin lisätä sut listalle. Sun avokki taitaa olla reilusti vanhempi, jos sillä on jo 6v tyttö? Kauan ootte olleet yhdessä?
 
Oikeassa oot avokin suhteen hän on melkein 10 vuotta vanhempi ! :D mutta tilanne on siinä mielessä kummallinen, että meidän neiti on kyllä mun peruja :) Tilanne oli aikoinaan monimutkainen ja tuttava perheen äiti sairastui vakavaan maseennukseen synnytyksen jälkeen, ja asuin silloin saman katon alla heidän kanssa ja neiti jäikin sitten mun hoitoon aikalailla kokonaan. Nyt kun neiti on saanut ikää on hänen omat vanhempansakkin pystyneet jo huolehtimaan hänestä, mutta vielä vauva iässä oli neiti minusta täysin riippuvainen. Kuvio pelasti todennäköisesti omat opinnot, jotka olisi jääneet suorittamatta, jos neitiä ei olisi kuvioissa ollut, olisi todennäköisesti hillitön vauvokuume ajanut oman lapsen tekemään jo silloin, jos näin olisi suotu. Mutta siis oon aika alottelija näitten kiertopäivien yms kanssa mutta katotaan saatko näistä tiedot revittyä irti :D eli normaali kierto on se 29pv, edelliset menkat oli 13pv joulukuuta :D eli kiertopäivä ois ilmeiseti sitten 48? jos oikeen oon ymmärtäny :D! ja yritys kertoja ei olla laskettu ollaan menty tulee jos on tullakseen meiningillä! :)
 
Galluppi: Tapasin mieheni yhteisten kavereiden kautta, baarista lähti juttu etenemään (olen ollut aina skeptinen baarissa alkaneille jutuille......). Kummatkin lähti omille teilleen ja jäljelle jäi numerot. Asuttiin eri paikkakunnilla, joten puheluitten kautta tutustuttiin syvemmin. Mies alkoi viihtyä yhä useammin luonani ja nyt takana 2 vuotta naimisissa oloa ! :heart:

Tulin kipeeks, TAAS. Villit ajatukset lähti rullaamaan: Entä jos tulinkin kipeeksi, koska keho alensi vastustuskykyä, ettei ala hylkiä uutta tulokasta (tästä oon jostain lukenu). Tai sit vaan uusii kokoajan tauti. Siitä ne vilunväristykset on johtunu :D Eilen malttamattomana tein puhtaan negan kauppareissun päätteeksi, on sitä menny ihan sekasin. Olipas omaa napaa......pitää yrittää lukee ketjua kauempaa, jotta pääsee juttuihin sisälle :)


Ihana lukee teidän rakkaustarinoita :heart:
Mulla ois meidän juttuun muutama ihana yksityiskohta, mutten paljastumisen pelossa niitä viitti viljellä täällä :LOL:

KP31/30-37?
 
Viimeksi muokattu:
Miramei: Tsempit ja halit! Mua inhottaa ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että lapsien saaminen ei ole mitään itsestäänselvyyttä!! Toiset saavat niitä helpommin, toiset vaikka kuinka yrittävät ja haluavat, eivät niitä niin helposti saa...

Itse taustakuumeilin täällä ennen mieheni ja minun päätöstä (saa tulla jos on tullakseen) ja mietinkin viitsinkö palstalle tulla höpöttelemään, hävettää jos natsaa nopeesti, kun täällä on teitä, joilla yrityskertoja jo paljon..:ashamed:

Erityisen paljon plussatuulia kaikille ESIKOISTA haluaville sekä muille palstalaisille :heart: Jätetään anoppien ja muiden lapsiasiaa ymmärtämättömien kommentit vaille arvoa ja sisältöä...
 

Yhteistyössä