Mieheni kanssa molemmat halutaan lapsia ja itse tahdon saada lapset nuorena. Aloin puhua lapsista n. puolitoista vuotta sitten miehelleni ja päätimme että lopetan e-pillereiden syönnin ja että tulee sitten kun tulee. Kuitenkin kuukautisia ei kuulunut moneen kuukauteen pillereiden lopettamisen jälkeen, joten lasken että yrittäminen alkoi kun menkat alkoivat tulla jotenkuten säännöllisesti. Meidän suvussa monet ovat saaneet lapset nuorena ja sitä sivusta seuranneena tahdon kokea sen myös itse. Ajan kanssa tämä meidän toive perheen perustamisesta on vaan kasvanut ja kasvanut. Mielestäni lapselle tulee antaa turvallinen koti ja rakastava kasvu ympäristö. Lapsi vaatii vanhemmilta paljon ja oman lapsen tulon myötä koko elämä muuttuu, mutta myös lapsi opettaa ja antaa paljon vanhemmilleen. Me olemme mieheni kanssa valmiita tähän ihanaan elämänmuutokseen ja vastuuseen. En ole sitä mieltä että lapsi täytyy hukuttaa materiaan, mutta on minun mielestäni tärkee on, että on myös jokseenkin hyvä toimeentulo, joten siksi halusin itse ammatin ennen lapsia. Mulla on paljon kavereita, joiden kanssa olen puhunut yleisesti vaan lapsista niin suurinosa heistä on sitä mieltä että ehkä joskus kymmenen vuoden päästä sitten on lasten teon aika. Eli kai se sitten on ihmiskohtasta se kypsyminen lapsi asian suhteen
Tulen hyvin toimeen lasten kanssa ja lapset pitävät minusta Olinkin 15-vuotiaana se sukulaisten ja tuttujen luotettava ja lapsirakas lastenlikka joka aina mielellään viikonloppuisinkin lähti vahtimaan lapsia
Olisin varmasti voinut jaaritella vaikka kuinka pitkät pätkät mutta tästä nyt varmaan jotenkuten selkeni joitain asioita.
ON: Täällä ei menkkojan edelleenkään näy eikä kuulu. Kävin eilen muissa asioissa terveyskeskuksessa ja päätin siinä sitten yhtäkkiä että menenpäs koputtamaan terveydenhoitajan ovea ihan ilman mitään aikaa. Mulla kävi tuuri ja pääsin juttelemaan tästä lapsi asiasta ja menkkojen viivästymisestä terveydenhoitajan kanssa. Huomenna otetaan papa koe ja hän oli sitä mieltä että voisin jo lääkärin pakeille tämän asian tiimoilta mennä koska pillereiden lopettamisesta on jo yli puolitoista vuotta, ja yritystäkin se 11 kuukautta takana vaikka yrityskertoja onkin vähemmän. Haluan kuitenkin vielä kerran kaksi yrittää vielä. Haluaisin vaan jo päästä yrittämään jos vaan joku syy menkkojen pois jäännille selviäis
Tulen hyvin toimeen lasten kanssa ja lapset pitävät minusta Olinkin 15-vuotiaana se sukulaisten ja tuttujen luotettava ja lapsirakas lastenlikka joka aina mielellään viikonloppuisinkin lähti vahtimaan lapsia
Olisin varmasti voinut jaaritella vaikka kuinka pitkät pätkät mutta tästä nyt varmaan jotenkuten selkeni joitain asioita.
ON: Täällä ei menkkojan edelleenkään näy eikä kuulu. Kävin eilen muissa asioissa terveyskeskuksessa ja päätin siinä sitten yhtäkkiä että menenpäs koputtamaan terveydenhoitajan ovea ihan ilman mitään aikaa. Mulla kävi tuuri ja pääsin juttelemaan tästä lapsi asiasta ja menkkojen viivästymisestä terveydenhoitajan kanssa. Huomenna otetaan papa koe ja hän oli sitä mieltä että voisin jo lääkärin pakeille tämän asian tiimoilta mennä koska pillereiden lopettamisesta on jo yli puolitoista vuotta, ja yritystäkin se 11 kuukautta takana vaikka yrityskertoja onkin vähemmän. Haluan kuitenkin vielä kerran kaksi yrittää vielä. Haluaisin vaan jo päästä yrittämään jos vaan joku syy menkkojen pois jäännille selviäis