?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa viisas:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa viisas:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa viisas :Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Yllättävän monelle käy noin ihan parisuhteessakin. Miehen/vaimon lapsia edellisestä liitosta kohdellaan hyvin siihen asti, kun yhteinen lapsi syntyy. Sen jälkeen tilanne on toinen. Valitettavaa, mutta yllättävän yleistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyynel:Surullista minusta tuossa on se, että isompi lapsi oli anopille tärkeä kunnes tuli uusi tulokas joka vei häneltä paikan. Jos anoppi olisi alunperin kohdellut lasta poikansa "lapsipuolena" niin menetys lapselle ei olisi ollut niin suuri.
Varmaan sit mieheni lapselle hyväksi kun en pitänyt hänestä ennen yhteisen lapsemme syntymääkään. Ei menettänyt paikkaansa. =D
Miksi miehesi on ottanut sunlaisen ihmisen puolisokseen? Ei mahdu mun jakeluun, mutta onneksi mun ei tarvii kaikkea tässä maailmassa ymmärtääkkään.
Ihan yleistä se on että nainen ei erityisemmin välitä puolisonsa lapsista. Ja tilanne ei siitä parane kun kuvioon tulee yhteisiä lapsia. Mitä tuota kiertelemään!
Ja siksi, kun se on yleistä, niin se on ok? Yök yök ja yök. Miehesi lapsi on sun lapses veli tai sisko. Samaa verta sinun lapsesi ja rakastamasi miehen kanssa. Ja sä pystyt olemaan tommonen...
No minkäs minä sille voin etten pidä? En mä sitä lapselle erikseen mainosta. Ei vain mitään kovin läheistä ole välillämme koskaan ollut. Vien kyllä lasta mukanani minne kuljenkin ja tarve vaatii, ostelen kaikenlaista, maksan pääsymaksuja...isänsä kun on paljon töissä. Mutta tarkoitan siis, että minun ja lapsen suhteeseen ei ole oman lapseni syntymä mitenkään vaikuttanut. Olen lapselle edelleen se sama turvallinen, joskin etäinen aikuinen.
Mutta lapsi on voinut havaita että sulla on kyky rakastaa. Jos siis omaasi rakastat. Joutuu nyt kärsimään siitä että rakastat omaasi mutta et häntä.