Käyttääkö teidän 12-vuotiaat tytöt jo rintsikoita?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
11 v tyttö
Oon 12,9 ja rinnat o jo AA kokoo kyllä ainakin. En kehtaa pyytää mutsii ostaa mitää liivei ku on se kyllä noloo ... Ei ole edes ollut harkkarintsikoita! En liikkatunneillakaan voi pitää pelkkää toppia ja t-paitaa kun silti näkyy läpi. Pitää pitää jotain 5 toppii nii auttaa! Ja haluisin kovasti sheivata mutten uskalla kertoo mutsille... Kesälläki aina pidän pitkiä pillejä kun en kehtaa noita sääriini näyttää =(


Mulla on aivan sama juttu ite oon 11 vuotias ja rinnat on kasvanu jo tosi paljo mun iskä on eronnu enkä kehtaa pyytää rintaliivejä alustoppeja kyllä on mutta se ei auta yhtään ja tossa sheivaamisessaki on sama juttu
 
vierailija
Loolll.. :'D vanha keskustelu, mut miks lapsi ei saa käyttää jos kokee tarpeelliseksi? Äidilrä rahat ha sit kavereitten kaa ostaa mieluiset. Ei tähön tarvis lupaakaan pyytää! Itse sain ekat kaarituettomat liivit kokoa 65a, nyt kun oon 11, 65b-65c.
Täytän siis maaliskuussa 12v :3 mut en siis tajua, miks lapselta pitää tollanen kiletää? Jos se on vaikka jännittäny sitä tosi kauan et uskaltaa kysyy, ja sit viel EI!mieti miten paljo sit nolottaa, hävettää ja harmitta?!
 
vierailija
minun mielestäni 12 v ei pidä olla rintaliivejä. En ainakaan omalle tytölle osta ja sama pääte näissä kuukautis asioissa vain pikkuhousun suoja riitää.
Anteeks nyt vaan, sun tyttö voi tietysti olla ihan erilainen kun mä, mutta jos rinnat on jo kasvanu ja näkyy selkeesti, niin koulussa se on tosi noloo jos ei oo kunnon rintsikoita. Ja mä ainakin jos käyttäsin kuukautisten aikaan pelkkää pikkuhousunsuojaa niin housut olis punaset ihan kokoajan. En sitte tiiä millanen sun tyttö on jne mutta jotkut asiat vaan tuntuu tosi noloilta, esim jos rinnat näkyy selkeesti paidan läpi tai vaikka housuissa on punanen läikkä.
 
vierailija
moi! haluaisiko joku auttaa minua, tarvitsisin rintaliivit, mutta siskoni eikä äitinio usko että tarvitsen. olen käynyt sovittamassa 70A a ja ne olivat mahtavan näköiset ja tuntuiset päällä. mulla ei ollut rahaa ostaa, joten en ostanut. nyt hiljaa ehdotin asiasta siskolleni, mutta hän sanoi että 65AA kuulemma on sopivampi... minua suututti asia paljon!
 
Iikkk
No siis itellä ongelma.. PLIIS VASTATKAA TAI AUTTAKAA! Siis en millään uskalla pyytää mitää edes harjotus rintsikoita tai varsinkaan kupillisia. Mun äiti luulee että koska sillä oli kupilliset vasta 14.v mullaki ois mutta oikeesti mulla ei oo ikinä ollu ees toppia ja en sheivaa vaikka todellaki tarttis!! Ihan hirveen noloo olla koulussa. Nyt ku on lämmin ni en viittii olla pitkälläkään topilla kun kaikki paistaa läpi kun ei oo mitään alla!! Mun kaveri sai jo 3lk omat lyhyet topit ja mul on isommat kun sillä ja silti mul ei oo mitään! Muutenki ne on aika herkät ja niissä sellaset pallot.. olen ajatellu hankkia joskus esim salaa tai ite. Mitä teen??
 
12. Tyttö
Moi, oon 12v tyttö ja no mulla on sellaset "rintsikat" mut ne on pelkästä kankaasta tehty ja no en tiiä voiko niitä nyt "rintsikoiks" laskee ja aloin niitä vuos sitte käyttää en tiiä pitäiskö sellasii "oikeita" alkaa jo käyttää ku ei näy läpi tai mitää mut en tiiä ja en erityisesti niistä tiiä esim koista. Ei oo mitää isot oo mut ei ihan niin skidit
 
vierailija
Minusta on ok jos nuori tyttö käyttää kupillisia rintsikoita, jos rinnat ovat vain tarpeaksi isot. Muuten ne näyttävät kolmioilta. Jokainen kiinnittää pakosti huomiota toisen rintoihin koulussa. Tämän takia on noloa kun kaikilla muilla on pyöreät ja minun kolmiot aina katson peiliin ja ajattelen " HYI! olisipa mullakin edes pikkasen pyöreämmän näköiset"
 

Yhteistyössä