Käyttääkö teidän 12-vuotiaat tytöt jo rintsikoita?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
12 vuotias
Hei olen 12 vuotias minulla on vain yhdet rintsikat ja tarvisin lisää äiti osti ainoat rintsikkani prismasta (noloa) niin voisitteko kertoa mistä kaupasta ostatte/lapsenne ostaa rintsikoita ja missä on hyviä :)
 
11 v
Alkuperäinen kirjoittaja 12v tyttö myös;17196502:
Mäkin oon 12 v, ja oon pitäny ihan perustoppii paidan alla joka päivä, mutta siitäkin näkyy läpi ilkeesti, mutta ei oo niin paljo rintoi et ois AA. Mitä teen ? Ja sit ne on sillee kipeet, jos joku, vaikka repun olkain painaa, nii sattuu. Auttaisko rintsikat?
Mä oon 11 v ja ei ees merkkejä rintojen kasvusta mitä pitäis tehä karvoitusta on mutta ei rintoja hävettää kun kaikilla muilla on jo . ja mua kiusataan sen takii kun mul ei oo. :(( mitä pitäis tehä ?
 
"mirsku"
en ole kehdannut pyytää äitiä ostamaan rintsikoita,koska hävettää. Oon käyttäny isosiskon vanhoja rintaliivejä,mutta onneksi kukaan ei ole huomannut sitä. 2 meidän luokalta käyttää niitä.
 
"Mursu"
[QUOTE="vieras";26988711]Ja mä.
Tai sitten joku/jotkut vain esittää olevansa 12v.[/QUOTE]

Ooon 11 ja etin netist ensiliivejä ja näin tän sivuston niin tottakai sit kiinnostaa.
 
minätäsävaa
Olen 12v tyttö ja minulle ostettiin hetki sitten 75A kokoset rintsikat sillä AA oli liian pieni......... Käytin koulussakin 3-5 toppia päällekkäin ettei näkyis kolmiot läpi :)
 
minä vaan12v
oon 12v ja ku alotin 11v käyttää liivejä kun mun serkku sanoi et tarviin ku hällä itellä oli liivit. ja tos aattelin yks päivä et kuinka monet liivit sit tarvii kun mulla on vaa parit ja neki alkaa käydä kireeks?
 
"mä vaan"
Oon 12v. Mun kuppikoko on jotai a tai b. Miten kerron äitille et tarviin rintsikat vai pitääkö ostaa ite?mut jos ostan ite ni äiti kuitenki huomaa ne ni mitä mä sit sanon? Koulussaki pidän vaan aina jotai huppari et rinnat ei niin paljon näy:( ja rinnat on vielä kesän aikana kasvanu ni en voi kouluun mennä ilman rintsikoita.NEUVOJA!!!
 
12wee
Oon 12v ja kuppikoko on jo joku b ja äiskän kaa käytii ostaa semmoset kunnon liivit mut en kehtaa pitää niit ku koulus aletaa sit juoruu. Enkä muuteskaan pidä niistä kun ne puristavat.
 
ite nyt 12
itse aloin kayttaa niit ihan oikeita jo ollessani 4.lk koska olin luokkani kehittynein ja sitten ku alkaa paidan lapi nakya ni sitten kantsii alkaa kayttaa ( sori en saanu jotn kirjaimii )
 
jokuvbaab
Oon kohta kakstoista ja menkat alkanu ja rinnat 65B eli ei oo iästä vaan kehityksestä kiinni. Mun kaveri on 12 ja sillä on 70D rinnat NO LIE! Ja sillä on kans menkat
 
????hyvä
No hyvä tyttö siinä onkin järkeä että
jos ei ole rintoja mutta on kehittynyt
vähäse niin pitää toppeja alla. Et oo
Sellanen että jotki 9 v on jo ostamassa hyvä kun C-kuppia. Mutta
osta rintsikat sitten kun siltä tuntuu????????
 

Yhteistyössä