Käyttääkö teidän 12-vuotiaat tytöt jo rintsikoita?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti;16876905:
Ei se ole tytön iästä kiinni vaan kehityksestä. Mielestäni tytölle pitäisi katsoa paidan alle esim. toppia jo siinä vaiheessa, kun rinnat alkaa kehittymään ja liivit siinä vaiheessa, kun on selvästi jo rinnat. Olkoon sitten luokkansa ensimmäinen mutta jos kehittyy ajoissa niin eihän sitä hävetä tarvitse. Oma tyttöni on 10v eikä vielä ole merkkejä rintojen kasvusta mutta varmaan pian päästään keskustelemaan aiheesta.
Tämä on niin totta, vaikka kavereilla olisi jo b-kupit niin ei sitä oikein voi ostaa meidän rinnattomalle tytölle liivejä. "Kaikilla muillakin on" ei toimi tässäkään tilanteessa, itseasiassa se voisi myös johtaa kiusaamiseen.
 
12W
mÄ HALUISIN OIKEET LIIVIT.....mulla on sellaset jänskät rinnat...en osaa kuvailla...ois kívaa jos mä saisin kupit.......()=...en kehtaa pyytää äidiltä!..)=..


A-P-U-A-!-!
 
Minä tässä :d
Joo, eli mulla on alkanut kasvaa jo rinnat. Vaiko? Koska rintoihin sattuu jos koskee, ja sellaiset herkät pallot on tullut rintoihin. :d Ainaki musta on alkanut jo kasvamaan. :) Mietin että voisko alkaa käyttämään ns. toppia? Ainakin tukis vähän..
 
dreamgirl111
Mulla on vähä samallainen onelma ku muillakin täällä. Ei oo vielä kupillisia rintsikoita vaikka pitäisi. Olen 12-v ja on vaa ei-kupillisia rintaliivejä. Pidän jokapäivä koulussa ainakin 5 toppia ettei rinnat näkyisi läpi... Mutta rintsikoiden rajat sen sijaan näkyy. Minunkin pitäisi sheivata mutta en uskalla kertoa tätäkään äidille. Olen sitten päättänyt tehdä alusvaate ostokset yksin. Äitien mielstä 12-vuotiaat eivät vielä tarvitse kupillisia rintaliivejä. Se ei ole iästä kiinni vaan rintojen koosta!! Minun bikineissä jotka ostimme viimevuonna oli se pehmuste mutta äiti otti sen pois ja oli heittänyt roskiin nyt kun oikeasti tarvitsisin sitä! Päätin myös tehdä uima-asu ostoksetkin nyt jo itse. Jos äiti ei itse osta kupillisia rintsikoita niin ostan itse, koska tarvitsen niitä. Meidän luokan 1 tyttö pitää kupillisia ja hänellä on paljon pienemmät rinnat kuin minulla ja minulla ei ole. Tämä on outoa!
 
"Ongelma"
Minusta on ok jos nuori tyttö käyttää kupillisia rintsikoita, jos rinnat ovat vain tarpeaksi isot. Muuten ne näyttävät kolmioilta. Jokainen kiinnittää pakosti huomiota toisen rintoihin koulussa. Tämän takia on noloa kun kaikilla muilla on pyöreät ja minun kolmiot aina katson peiliin ja ajattelen " HYI! olisipa mullakin edes pikkasen pyöreämmän näköiset"
 
"Maisa"
Kyllä, meidän tyttö aloitti rintsikoiden käytön jo 12-vuotiana. Ostin hänelle kunnon kupit, koska rinnat olivat jo isot ja etteitarvitse pitää sataa toppia päällä.
 
nyt kyl..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 32v;21653741:
Se tarkottaa että sulla tyttö on alkanu rinnat jo kasvaan.
Nyt on kyllä ihan pakko sanoo et ei oo olemassa tämän v***umaisempaa tapaa sanoa tätä asiaa. Sieppas vaan niin pahasti et oli pakko kommentoida. Antaa tulla vaan jos haluutte väittää että ongelma on mulla ja ihme traumoja omaan, mut ihan saakelin ärsyttävältä kuulostaa. Ei tarvii kierrellä tässä asiassa, mut ei tarvii kyllä näin tota asiaa töksäyttääkään. Olisin aikoinani vetänyt herneet nenään ihan varmasti!!
 
Pioni
Nyt on kyllä ihan pakko sanoo et ei oo olemassa tämän v***umaisempaa tapaa sanoa tätä asiaa. Sieppas vaan niin pahasti et oli pakko kommentoida. Antaa tulla vaan jos haluutte väittää että ongelma on mulla ja ihme traumoja omaan, mut ihan saakelin ärsyttävältä kuulostaa. Ei tarvii kierrellä tässä asiassa, mut ei tarvii kyllä näin tota asiaa töksäyttääkään. Olisin aikoinani vetänyt herneet nenään ihan varmasti!!
Jäikö aamulääkkeet ottamatta ja taisi jäädä jo illallakin ottamatta... :whistle:
 
Pinna kireällä
[QUOTE="ihmettelen";26805451]Miten täällä pyörii näin paljon 11-12-vuotiaita lapsia...? :O[/QUOTE]

Ei ne ole oikeasti lapsia, siellä yksi ja sama pervo kirjoittelee.
 
"vieras"
[QUOTE="ihmettelen";26805451]Miten täällä pyörii näin paljon 11-12-vuotiaita lapsia...? :O[/QUOTE]

Mä ihmettelin just ihan samaa :O

Miten te 12-vuotiaat löysitte tän keskusteluketjun?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26805493]Mä ihmettelin just ihan samaa :O

Miten te 12-vuotiaat löysitte tän keskusteluketjun?[/QUOTE]

Ja mä.
Tai sitten joku/jotkut vain esittää olevansa 12v.
 

Yhteistyössä