Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ww:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Sen kummemmin ap:n asiaan puuttumatta, miten te tupakoijat voitte luulla ettei lapsenne ole kärsinyt tupakoinnistanne? Suomessa kaikki tietävät kuinka vaarallista tupakka on ihmiselle, miten on edes pokkaa väittää etteikö lapsi olisi joutunut kärsimään? Joka kerta kun raskaana oleva äiti tupakoi niin hänen lapsensa kärsii. Se on pahoinpitelyä. Tupakka hidastaa hermosolujen jakautumista ja altistaa näin erilaisille kehityshäiriöille, tuhoaa vauvan verisuonistoa..yms. yms. Vaikka kuinka olisi 4 kiloinen kun syntyy niin voi silti olla hermostovaurioita tullut. Olen katsellut vierestä kun raskaana tupakoineet äidit ovat lapsen synnyttyä itkeneet vaurioita, joita lapsella on. Kukaan ei sano, että olisivat olleet tupakasta, mutta äidit ovat itse sitä mieltä että johtuu siitä. Tällaisia vaurioita olleet esim. astma, allergiat, suolistosairaudet, adhd, autismi,sydänviat...HUOM: en sano että johtuu tupakasta, mutta jännä juttu , että juuri nämä äidit tupakoivat askin päivässä lääkärin ohjeista välittämättä.
oliko tässä ketjussa keskeinen asia tuo kaksi tupakkaa? Musta ei, keskeinen asia oli miehen käytös ja siitä seurannut v*tutus!!
Luepa ketjun alkupäätä. Siellä on muutama odottava äiti, joiden mielestä saa polttaa kun on saasteiitakin ja kaikea muutakin pahaa ja eihän lasta voi kaikelta suojella.. Ap:n kaksi tupakkaa on siinä hyttysen pa*ka itämeressä.

 
Se ei mee mun päähän että jos joku kaatuu taksia päin, töytäsee sitä tai ihan mitä tahansa tekee sille autolle, nii mix se kuski ei tarkista kävikö mitään. On kyseinen henkilö si humalassa tahi ei. Tässä tapauksessa vielä raskaana ja ilmeisestikkin asiaa ei voi olla huomaamatta. :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitähän se taksikuski ei edelleenkään voinut tietää, oliko ap humalassa vai ei. Jos taksikuskit jäisivät selvittämään jokaista humalaisten riitaa viikonloppuöinä, niin tehtävää olisi ja ajot jäisivät vähiin.

Jos ap olisi kunnolla törmännyt autoon, olisi taksikuski takuulla pysähtynyt tutkimaan autonsa vauriot ja perimään niistä maksun, joten siitä voidaan päätellä jo paljon. Ei ole kyse siitä välittääkö vai ei, vaan siitä, että kuskit näkevät kaikenlaista ja suhtautuvat asioihin niin kuin ovat parhaaksi todenneet.
Älä nyt jaksa.
Uskomatonta porukkaa..
No näin se vaan menee. Sun miehesi tehtävä olisi ollut sanoa taksikuskille, että pysähdy kun hänen RASKAANA oleva vaimonsa kaatui juuri. Mutta eipä sanonut, joten ei se kuskikaan siihen puutu. Ikävää, että miehesi on mulkku, taksikuskin syytä se ei kuitenkaan ole. Onneksi olet kunnossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitähän se taksikuski ei edelleenkään voinut tietää, oliko ap humalassa vai ei. Jos taksikuskit jäisivät selvittämään jokaista humalaisten riitaa viikonloppuöinä, niin tehtävää olisi ja ajot jäisivät vähiin.

Jos ap olisi kunnolla törmännyt autoon, olisi taksikuski takuulla pysähtynyt tutkimaan autonsa vauriot ja perimään niistä maksun, joten siitä voidaan päätellä jo paljon. Ei ole kyse siitä välittääkö vai ei, vaan siitä, että kuskit näkevät kaikenlaista ja suhtautuvat asioihin niin kuin ovat parhaaksi todenneet.
Älä nyt jaksa.
Uskomatonta porukkaa..
No näin se vaan menee. Sun miehesi tehtävä olisi ollut sanoa taksikuskille, että pysähdy kun hänen RASKAANA oleva vaimonsa kaatui juuri. Mutta eipä sanonut, joten ei se kuskikaan siihen puutu. Ikävää, että miehesi on mulkku, taksikuskin syytä se ei kuitenkaan ole. Onneksi olet kunnossa.
Mulkku on tottakai toi mies,mutta kyllä e taksikuskikin on ja kyllä ansaitsee huomautuksen.
Kohta meinasin sinnepäin soitella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Se ei mee mun päähän että jos joku kaatuu taksia päin, töytäsee sitä tai ihan mitä tahansa tekee sille autolle, nii mix se kuski ei tarkista kävikö mitään. On kyseinen henkilö si humalassa tahi ei. Tässä tapauksessa vielä raskaana ja ilmeisestikkin asiaa ei voi olla huomaamatta. :eek:
Oletko ikinä ollut kaupungilla perjantai/lauantai öinä? Nähnyt mitä kaikkea kärhämää taksitolpilla on? Nähnyt kun ihmiset tappelevat taksijonossa takseista? Montako kertaa olet nähnyt taksikuskin pysähtyvän ja puuttuvan asioihin? Kyllä ne ajavat ohi ja hakevat asiakkaan silloin jostain rauhallisemmasta paikasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Se ei mee mun päähän että jos joku kaatuu taksia päin, töytäsee sitä tai ihan mitä tahansa tekee sille autolle, nii mix se kuski ei tarkista kävikö mitään. On kyseinen henkilö si humalassa tahi ei. Tässä tapauksessa vielä raskaana ja ilmeisestikkin asiaa ei voi olla huomaamatta. :eek:
Oletko ikinä ollut kaupungilla perjantai/lauantai öinä? Nähnyt mitä kaikkea kärhämää taksitolpilla on? Nähnyt kun ihmiset tappelevat taksijonossa takseista? Montako kertaa olet nähnyt taksikuskin pysähtyvän ja puuttuvan asioihin? Kyllä ne ajavat ohi ja hakevat asiakkaan silloin jostain rauhallisemmasta paikasta.
Jos nyt oon ketjua oikein lukenut niin tämä ei tapahtunut taksitolpalla...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Se ei mee mun päähän että jos joku kaatuu taksia päin, töytäsee sitä tai ihan mitä tahansa tekee sille autolle, nii mix se kuski ei tarkista kävikö mitään. On kyseinen henkilö si humalassa tahi ei. Tässä tapauksessa vielä raskaana ja ilmeisestikkin asiaa ei voi olla huomaamatta. :eek:
Oletko ikinä ollut kaupungilla perjantai/lauantai öinä? Nähnyt mitä kaikkea kärhämää taksitolpilla on? Nähnyt kun ihmiset tappelevat taksijonossa takseista? Montako kertaa olet nähnyt taksikuskin pysähtyvän ja puuttuvan asioihin? Kyllä ne ajavat ohi ja hakevat asiakkaan silloin jostain rauhallisemmasta paikasta.
Jos nyt oon ketjua oikein lukenut niin tämä ei tapahtunut taksitolpalla...
Toistan tämän verran itseäni ja sitten annan olla

"Ei se taksikuski jää puhalluttamaan ketään. Taksikuski hakee asiakkaan, asiakkaan perässä juoksee joku, kuski ottaa asiakkaan kyytiin ja lähtee ajamaan, joku kaatuu taksin viereen, asiakas sanoo, että se on vaimo ja aja nyt vaan ei sille mitään käynyt. Niin kyllä se taksikuski ajaa eikä jää selvittelemään humalaisten perheriitoja."

Pääasia, että ap on kunnossa. Riita kandee kuitenkin selvittää sen oman miehen kanssa, joka jätti raskaana olevan vaimonsa pulaan. Muita syyllisiä mä en tähän nyt kyllä löydä.

 
Tää on todennäköisesti mahdollista vain kaksplussalla
Toinen kertoo et jäi melkein auton alle ja 90% kommenteista ei edes liity aiheeseen jota tuskin nää henkilöt edes noteerasi.
Onneksi kuitenkin ei käynyt pahemmin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Perse mitä toimintaa. Juu, kuskiltakin, mut kyllä mä niin vetelisin sitä äijää pitkin korvia, saatana soikoon |O
Onneksi mulla on tiedot ylhäällä,sellanen pojan koltiainen taisi olla,renki siis :kieh:
Jä toi mies on kyllä saanut jo kuulla kunniansa.
 
Polly
Kyllä kannattaa antaa taksille huomautus, jotka sanoo ei ,niin eivät taida aivan osata miettiä millainen tilanne ja mitä olisi voinut tapahtua. Ja mies...huh-huh....'mies'....oksettava renttu jolle en antaisi anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Polly:
Kyllä kannattaa antaa taksille huomautus, jotka sanoo ei ,niin eivät taida aivan osata miettiä millainen tilanne ja mitä olisi voinut tapahtua. Ja mies...huh-huh....'mies'....oksettava renttujolle en antaisi anteeksi.
Olen kyllä tismalleen samaa mieltä sun kanssasi.
 

Yhteistyössä