Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

Siis mä en nyt ymmärrä, onko ihmiset oikeasti niin typeriä, ettei näe metsää puilta... vai niin pohjattoman idiootteja, että haluaa ehdoin tahdoin lyödä lyötyä. Hävetkää hei vähän! Vaikka tupakointi raskauden aikana on vaarallista, ne pari tupakkaa ei todellakaan ole ap:n - eikä edes vauvan kannalta - se suurin murhe.

B V, :hug: ja jaksuja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Aloin pohtimaan...meinaan sitä, että vaikka en itse polta enkä juo kuin hyvin harvoin (ja viskiä, konjakkia yms en juo koskaan), niin mun oli pakko saada viskipaukku ja kulaus konjakkia kun esikoinen sai rajun kouristus/tajuttomuuskohtauksen, soitettiin ambulanssi, lasta ei saatu hereille millään, kuume nousi yhtäkkiä 42 asteeseen, lapsi vietiin sairaalaan, yms. Kun tulin kotiin, alkoi tajuton tärinä ja stressireaktio, ja siihen siis oli oikeasti pakko ottaa pari paukkua, jotta rauhoituin niin, että pystyin hoitamaan kuopustani, sillä olin totaalisessa sekoamispisteessä, kun olin pelännyt menettäväni esikoiseni. Jos olisin ollut raskaana, olisin varmaan silti ottanut viskipaukun - koska siitä kammottavasta tärinästä ja vapinasta, paniikista, olisi varmaan ollut suurempaa haittaa vauvalle ja taaperolle kuin pienestä määrästä alkoholia.

BV ehkä säikähti myös tosissaan, ja tarvitsi ihan kirjaimellisesti ne hermosauhut rauhoittuakseen, ettei pahempaa tapahtuisi. Saattaa kuulostaa tyhmältä (mäkään en uskoisi ellen itse olisi ollut tuossa kertomassani tilanteessa) ja jonkun mielestä taatusti kuulostaa tekosyyltä, mutta mä väitän, että joskus vaan tulee tilanteita, joissa ihminen pelästyy ihan perkeleesti, eikä rauhoitu ilman sitä tupakkaa tai vaikkapa 2 cl viskiä. Se on ihan eri asia kuin varsinainen raskausajan tupakointi. Mun mielestä.

Enkä mä tiedä pelästyiko BV ihan hitosti sitä kaatumista. Kunhan pohdin.
Voi ei,toi on kyllä ollut todella kauhee kokemus :hug:
Mä pelästyin et jos supparit alkaa,et mitä teen,kun tuo "rakas" mieskin oli juuri lähtenyt.
Anopille en olisi voinut soittaa,no onneksi mulla on aina äiti tossa lähellä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Siis mä en nyt ymmärrä, onko ihmiset oikeasti niin typeriä, ettei näe metsää puilta... vai niin pohjattoman idiootteja, että haluaa ehdoin tahdoin lyödä lyötyä. Hävetkää hei vähän! Vaikka tupakointi raskauden aikana on vaarallista, ne pari tupakkaa ei todellakaan ole ap:n - eikä edes vauvan kannalta - se suurin murhe.

B V, :hug: ja jaksuja!
tähän täysi peesi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
BV :hug: koita jaksella !
Yritetään,väsyttääkin helkutikseen,mut nukkumaan en pääse ennen kasia
Mitä mies on kommentoinut??
Lähti aamulla omille menoilleen,eikä ole vielä tullut takas ja hyvä niin.
Oon niin vitun vihainen,etten takaisi mitä m
sille tekisin.
:// Voimia sinulle <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
BV :hug: koita jaksella !
Yritetään,väsyttääkin helkutikseen,mut nukkumaan en pääse ennen kasia
Mitä mies on kommentoinut??
Lähti aamulla omille menoilleen,eikä ole vielä tullut takas ja hyvä niin.
Oon niin vitun vihainen,etten takaisi mitä m
sille tekisin.
:// Voimia sinulle <3
Kyllä tästä noustaan vielä,tosin ei ton miehen kanssa,ei siitä vaan mitään tuu.
Ollaan yritetty pitkään,pitää vaan jaksaa kituutella saman katon alla syksyyn asti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
BV :hug: koita jaksella !
Yritetään,väsyttääkin helkutikseen,mut nukkumaan en pääse ennen kasia
Mitä mies on kommentoinut??
Lähti aamulla omille menoilleen,eikä ole vielä tullut takas ja hyvä niin.
Oon niin vitun vihainen,etten takaisi mitä m
sille tekisin.
:// Voimia sinulle <3
Kyllä tästä noustaan vielä,tosin ei ton miehen kanssa,ei siitä vaan mitään tuu.
Ollaan yritetty pitkään,pitää vaan jaksaa kituutella saman katon alla syksyyn asti.
Onneksi sinulla on lapsesi, kyllä te pärjäätte hienosti. Muistahan lepäillä ja hyvää loppuraskautta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
BV :hug: koita jaksella !
Yritetään,väsyttääkin helkutikseen,mut nukkumaan en pääse ennen kasia
Mitä mies on kommentoinut??
Lähti aamulla omille menoilleen,eikä ole vielä tullut takas ja hyvä niin.
Oon niin vitun vihainen,etten takaisi mitä m
sille tekisin.
:// Voimia sinulle <3
Kyllä tästä noustaan vielä,tosin ei ton miehen kanssa,ei siitä vaan mitään tuu.
Ollaan yritetty pitkään,pitää vaan jaksaa kituutella saman katon alla syksyyn asti.
Höh, paljon jaksuja sulle! :hug:
 
Vaikka en itse polta enkä ole koskaan polttanut niin en mä sua lyttää, vaikka jos ootkin muutaman tupakan poltanut,silti en tupakoimaan kannusta varsinkaan raskausaikana, mutta joskus on tilanteita,että sitäkin on pakko tehdä.
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
BV :hug: koita jaksella !
Yritetään,väsyttääkin helkutikseen,mut nukkumaan en pääse ennen kasia
Mitä mies on kommentoinut??
Lähti aamulla omille menoilleen,eikä ole vielä tullut takas ja hyvä niin.
Oon niin vitun vihainen,etten takaisi mitä sille tekisin.
:hug: :(

Jos oisin ekan viestin perusteella vastannut, niin varmaan olisin saattanut älähtää minäkin sinulle :ashamed: mutta luin pidemmälle.
 
ll
Sikiön aivot kehittyy eniten rv 23 jälkeen, joten jos ei vielä ne viikot ole ylittynyt niin tuskin on vaikuttanut. Ja tosiaan asiaan perehtynyt lääkäri on todennut että tuon jälkeen poltetut tupakat on vaarallisemmat (hannu vierola tms.). Muutenkin jos ap on lopettanut tupakoinnin ja lipsunut, niin turha täällä jeesustella.
 
Tuliko miehesi kotiin illalla? Saitteko puhuttua asioista? Toivottavasti pystyt nauttimaan kuitenkin raskaudesta vaikka risainen parisuhde varjostaakin elämäänne. Moni pärjää paremmin yksin kuin huonossa parisuhteessakin, aivan varmasti sinäkin pärjäät =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Tuliko miehesi kotiin illalla? Saitteko puhuttua asioista? Toivottavasti pystyt nauttimaan kuitenkin raskaudesta vaikka risainen parisuhde varjostaakin elämäänne. Moni pärjää paremmin yksin kuin huonossa parisuhteessakin, aivan varmasti sinäkin pärjäät =)
Tuli se ja kävi onneksi nukkumaan.
Ens viikolla sillä alkaa taas kahden viikon loman jälkeen työt,jees ei tarvitse sitä päivisin katsoa ja pystyn onneksi keskittymään esikkoon ja tulevaan vauvaan =)
 

Yhteistyössä