Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

Polly
Nyt vaan valitusa kehiin ja keskittyisin itseeni ja lapsiin...ukkoa en huomioisi! Jaksamista sulle ja lapsille..tekisi mieli tulla huutamaan niljakkeelle sun puolesta!Argh,että pistää vihaksi!!!
 
Siis voi taivas taasen, mikä ketju :eek:

Mutta BV, hyvä että ei sattunut pahemmin. Ja kyllä minäkin soittasin taksiasemalle.
Sanoohan tuon jo järkikin, et tuollasissa tilanteissa kuuluu kattoa, ettei toiseen sattunut
Ja miehestäs ei varmaan tartte ees kommentoida :whistle: :D

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Siis voi taivas taasen, mikä ketju :eek:

Mutta BV, hyvä että ei sattunut pahemmin. Ja kyllä minäkin soittasin taksiasemalle.
Sanoohan tuon jo järkikin, et tuollasissa tilanteissa kuuluu kattoa, ettei toiseen sattunut
Ja miehestäs ei varmaan tartte ees kommentoida :whistle: :D

:hug:
Joo ei tartte kommentoida,mä oon jo tehnyt sen :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono juttu polttaa raskaana.
|O |O |O
Ai, oletko eri mieltä?
Itse poltin raskauden alussa, mutta lopetin sen kyllä. |O tämä sen takia että ap:han ei polttanut kun sen kaksi tupakkaa, millä ei nyt ole todellakaan minkäänlaista merkitystä...
Nikotiinia, häkää, tervaa... se ei ole vauvaa varten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono juttu polttaa raskaana.
|O |O |O
Ai, oletko eri mieltä?
Itse poltin raskauden alussa, mutta lopetin sen kyllä. |O tämä sen takia että ap:han ei polttanut kun sen kaksi tupakkaa, millä ei nyt ole todellakaan minkäänlaista merkitystä...
Nikotiinia, häkää, tervaa... se ei ole vauvaa varten.
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono juttu polttaa raskaana.
|O |O |O
Ai, oletko eri mieltä?
Itse poltin raskauden alussa, mutta lopetin sen kyllä. |O tämä sen takia että ap:han ei polttanut kun sen kaksi tupakkaa, millä ei nyt ole todellakaan minkäänlaista merkitystä...
Nikotiinia, häkää, tervaa... se ei ole vauvaa varten.
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
Niin ja toi mies,miten idiootti se voi olla vaikka meillä asiat on huonosti,niin ei ajattele lapsiaan yhtään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
Mun mielestä taas suurin syy ihmetellä on miehen käytös ei taksikuskin, ettei tuon enempää huolestunut miten omalle vaimolleen kävi :eek: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
Jos otsikko kertoo pelkästään tupakoinnista niin eiköhän se ole selvää, että ihmiset silloin kiinnittävät huomionsa siihen... Jos tupakointi ei ole tässä tarinassa keskustelun aihe, miksi se sitten piti mainita ja vielä erityisesti korostaa sitä laittamalla se otsikkoon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
Jos otsikko kertoo pelkästään tupakoinnista niin eiköhän se ole selvää, että ihmiset silloin kiinnittävät huomionsa siihen... Jos tupakointi ei ole tässä tarinassa keskustelun aihe, miksi se sitten piti mainita ja vielä erityisesti korostaa sitä laittamalla se otsikkoon?
Siksi,koska se oli tyhmin ratkaisu siihen tilanteeseen mitä keksin sillä hetkellä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Poltan ja se on mielestäni jokaisen oma asia. Kas kun ei näille nisti äideille saarnata ym.. |O
Kunpa pikkuisia vois varjella kaikelta paskalta, muttei ikävä kyllä voi!
Nämä tämänkaltaiset postaukset taisivat kääntää asian siihen tupakkaan.. Kun ei voi varjella pikkuisia..voi luoja.

 
Hui :eek: , onneksi et jäänyt auton alle, tai kaatunut niin pahasti että vauva olisi siitä kärsinyt :hug:

Tupakka...joojoo, on tyhmää polttaa raskaana, mutta tuskin hermosauhut tuossa tilanteessa kovinkaan suurta haittaa aiheutti. Eihän ap muuten polta. Hieman tilannetajua ja maalaisjärkeä, pliis.

Siihen, miten järkevää on tehdä lapsi kiikunkaakun-suhteeseen, en ota kantaa. Lapsi on kuitenkin jo tulossa, ja vanhemmuus onnistuu hyvin myös eri osoitteista, jos siihen lopulta päädytte :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hui :eek: , onneksi et jäänyt auton alle, tai kaatunut niin pahasti että vauva olisi siitä kärsinyt :hug:

Tupakka...joojoo, on tyhmää polttaa raskaana, mutta tuskin hermosauhut tuossa tilanteessa kovinkaan suurta haittaa aiheutti. Eihän ap muuten polta. Hieman tilannetajua ja maalaisjärkeä, pliis.

Siihen, miten järkevää on tehdä lapsi kiikunkaakun-suhteeseen, en ota kantaa. Lapsi on kuitenkin jo tulossa, ja vanhemmuus onnistuu hyvin myös eri osoitteista, jos siihen lopulta päädytte :flower:
Kiitos sullekin :hug:
 
siis joo. sä meinasit jäädä taksin alle, ja hyvä ettei mitään sattunut, mutta sitten päätit kuitenkin satuttaa lastasi kuitenkin nikotiinilla ja häkällä. joka kerta kun istukka pumppaa lapseen häkää ja nikotiinia niin lapsi kouristelee voimattomana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä ketjussa tais loppujen lopuksi olla jutun ideana taksikuskin käyttäytymine tai sen puute (näin ymmärsin)... Mutta jostain syystä tuo tupakka nous isommalle pallille.
Mun mielestä taas suurin syy ihmetellä on miehen käytös ei taksikuskin, ettei tuon enempää huolestunut miten omalle vaimolleen kävi :eek: !
Kaikki varmaan tietää että alkomahooli ei tee ihmisestä sitä keikkein terävintä henkilöä. Enkä nyt oo antanu miehelle mitään synninpäästöä (sanomattakin selvää että on tapauksesta myös vastuussa), ihmetelly vaan kuskin käytöstä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis joo. sä meinasit jäädä taksin alle, ja hyvä ettei mitään sattunut, mutta sitten päätit kuitenkin satuttaa lastasi kuitenkin nikotiinilla ja häkällä. joka kerta kun istukka pumppaa lapseen häkää ja nikotiinia niin lapsi kouristelee voimattomana.
Niin juuri,kaada vaan sitä sontaa lisää =)
Annanko lapion ja ämpärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis joo. sä meinasit jäädä taksin alle, ja hyvä ettei mitään sattunut, mutta sitten päätit kuitenkin satuttaa lastasi kuitenkin nikotiinilla ja häkällä. joka kerta kun istukka pumppaa lapseen häkää ja nikotiinia niin lapsi kouristelee voimattomana.
Niin juuri,kaada vaan sitä sontaa lisää =)
Annanko lapion ja ämpärin?
ei oo mitään paskaa, kun totista totta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis joo. sä meinasit jäädä taksin alle, ja hyvä ettei mitään sattunut, mutta sitten päätit kuitenkin satuttaa lastasi kuitenkin nikotiinilla ja häkällä. joka kerta kun istukka pumppaa lapseen häkää ja nikotiinia niin lapsi kouristelee voimattomana.
Niin juuri,kaada vaan sitä sontaa lisää =)
Annanko lapion ja ämpärin?
ei oo mitään paskaa, kun totista totta.
Luuletko sä tosissaan,että mä siinä mielentilassa mietin noita asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis joo. sä meinasit jäädä taksin alle, ja hyvä ettei mitään sattunut, mutta sitten päätit kuitenkin satuttaa lastasi kuitenkin nikotiinilla ja häkällä. joka kerta kun istukka pumppaa lapseen häkää ja nikotiinia niin lapsi kouristelee voimattomana.
Niin juuri,kaada vaan sitä sontaa lisää =)
Annanko lapion ja ämpärin?
ei oo mitään paskaa, kun totista totta.
Luuletko sä tosissaan,että mä siinä mielentilassa mietin noita asioita.

en mä susta tiedä, mutta minä olen miettinyt.
 
rusina
Onneksi BV sinä ja pikkuinen olette kunnossa!! Joko olet antanut palautetta kuskista? Hirmuisen vaikeaa on tämmöisen pienen ihmisen ymmärtää, miksi kuski ei tarkistanut että kävikö kuinkaan. Vaikka kaatuminen ei ollutkaan taksin vika. Kuulostaa niin kamalan välinpitämättömältä ja kylmältä!

Ja se sinun mies... :headwall:
 
Aloin pohtimaan...meinaan sitä, että vaikka en itse polta enkä juo kuin hyvin harvoin (ja viskiä, konjakkia yms en juo koskaan), niin mun oli pakko saada viskipaukku ja kulaus konjakkia kun esikoinen sai rajun kouristus/tajuttomuuskohtauksen, soitettiin ambulanssi, lasta ei saatu hereille millään, kuume nousi yhtäkkiä 42 asteeseen, lapsi vietiin sairaalaan, yms. Kun tulin kotiin, alkoi tajuton tärinä ja stressireaktio, ja siihen siis oli oikeasti pakko ottaa pari paukkua, jotta rauhoituin niin, että pystyin hoitamaan kuopustani, sillä olin totaalisessa sekoamispisteessä, kun olin pelännyt menettäväni esikoiseni. Jos olisin ollut raskaana, olisin varmaan silti ottanut viskipaukun - koska siitä kammottavasta tärinästä ja vapinasta, paniikista, olisi varmaan ollut suurempaa haittaa vauvalle ja taaperolle kuin pienestä määrästä alkoholia.

BV ehkä säikähti myös tosissaan, ja tarvitsi ihan kirjaimellisesti ne hermosauhut rauhoittuakseen, ettei pahempaa tapahtuisi. Saattaa kuulostaa tyhmältä (mäkään en uskoisi ellen itse olisi ollut tuossa kertomassani tilanteessa) ja jonkun mielestä taatusti kuulostaa tekosyyltä, mutta mä väitän, että joskus vaan tulee tilanteita, joissa ihminen pelästyy ihan perkeleesti, eikä rauhoitu ilman sitä tupakkaa tai vaikkapa 2 cl viskiä. Se on ihan eri asia kuin varsinainen raskausajan tupakointi. Mun mielestä.

Enkä mä tiedä pelästyiko BV ihan hitosti sitä kaatumista. Kunhan pohdin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rusina:
Onneksi BV sinä ja pikkuinen olette kunnossa!! Joko olet antanut palautetta kuskista? Hirmuisen vaikeaa on tämmöisen pienen ihmisen ymmärtää, miksi kuski ei tarkistanut että kävikö kuinkaan. Vaikka kaatuminen ei ollutkaan taksin vika. Kuulostaa niin kamalan välinpitämättömältä ja kylmältä!

Ja se sinun mies... :headwall:
En mä ole vielä jaksanut soittaa sinne :(
Uloskaan en kyllä mee tänään,ei vaan jaksa :ashamed:
 

Yhteistyössä