Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
on ne vaan niin ihania....ne miehet siis..mun vuoro tulee varmaan tänään.. |O :snotty:
:hug: :hug: :hug: aika monelle pitää saarnata noitten tapahtumien takia. BV, et kuulu niihin. |O
Tässä säkin taas näet minkälainen idiootti toi on..jee jee :kieh: :headwall:
No edetään suunnitelmien mukaan,se auttaa eteenpäin :D
peukutuksia iltaan! b=)d ;)
Toivotaan parasta,mä tarjoon sulle sitten kierroksen.. vaikkapa jossain ostoskeskuksessa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
Ei niitä tarvi unohtaa. Mutta ei se tupakointi automaattisesti ole paha vaan lisää riskiä jos on taipumus Tunnen myös yhden 80 mummon jolla polla pelaa ei mitään sairauksia ja vetää vähintään askin päivässä...
80 vuotiaan tupakointi on mun mielestä vähän eriasia kuin odottavan äidin! :)
Nyt sulla lensi ihan ohi. Tarkoitin tolla 80 esimerkillä tupakointi lisää vain riskiä jos taipumus näille riskeille on. Tä mummeli on polttanut ihan teinistä eikä hän ole röökistä kärsinyt. Ja samalla lailla lapseni ei ole kärsinyt minun polttamisestani odotusaikana ja ehän pelkästään hyvä juttu, eikös?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
Ei niitä tarvi unohtaa. Mutta ei se tupakointi automaattisesti ole paha vaan lisää riskiä jos on taipumus Tunnen myös yhden 80 mummon jolla polla pelaa ei mitään sairauksia ja vetää vähintään askin päivässä...
80 vuotiaan tupakointi on mun mielestä vähän eriasia kuin odottavan äidin! :)
Nyt sulla lensi ihan ohi. Tarkoitin tolla 80 esimerkillä tupakointi lisää vain riskiä jos taipumus näille riskeille on. Tä mummeli on polttanut ihan teinistä eikä hän ole röökistä kärsinyt. Ja samalla lailla lapseni ei ole kärsinyt minun polttamisestani odotusaikana ja ehän pelkästään hyvä juttu, eikös?
Eih! :) Ku mä ajattelin jutuissani vain odottavan äidin tupakointia, en niinkään yleisesti. Itsekin olen siis polttanut monta vuotta, mutta lopetin kylläkin paljon ennen raskautta. Ja kyllä, onneksi lapsesi ei ole joutunut kärsimään siitä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
Ei niitä tarvi unohtaa. Mutta ei se tupakointi automaattisesti ole paha vaan lisää riskiä jos on taipumus Tunnen myös yhden 80 mummon jolla polla pelaa ei mitään sairauksia ja vetää vähintään askin päivässä...
80 vuotiaan tupakointi on mun mielestä vähän eriasia kuin odottavan äidin! :)
Nyt sulla lensi ihan ohi. Tarkoitin tolla 80 esimerkillä tupakointi lisää vain riskiä jos taipumus näille riskeille on. Tä mummeli on polttanut ihan teinistä eikä hän ole röökistä kärsinyt. Ja samalla lailla lapseni ei ole kärsinyt minun polttamisestani odotusaikana ja ehän pelkästään hyvä juttu, eikös?
Mutta kysehän on kuitenkin tuurista, hyvästä onnesta ja niin edelleen. Mulle on ihan sama mitä riskejä kukin ottaa kun kyseessä on vain ja ainoastaan tämä henkilö itse, mutta kun riskeeraa muidenkin terveyden, olisi syytä vähän miettiä ja olla kokeilematta onneaan.
 
äippis
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
Näkikö miehes sun kaatumisen?
Näki se idiootti sen.
Joo, no on tosiaan IDIOOTTI!! jos on nähny, eikä vaivautunu edes tarkistamaan et kävikö miten. mut kyllä musta taksikuskinkin ois pitäny pysäyttää ja tulla kattomaan et miten kävi, jos siis on huomannu et kaaduit.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ja samalla lailla lapseni ei ole kärsinyt minun polttamisestani odotusaikana ja ehän pelkästään hyvä juttu, eikös?
On tainnut sullakin tupakka pehmittää aivot. JOKA kerta, joka ikinen kerta kun olet polttanut on lapsesi kärsinyt. Eikä ole voinut asialle mitään, kun äidin himot menneet etusijalle. Eikö tunnu missään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Justiinsa ja muut..
Sopikaamme sitten näin. toivottavasti teillä nyt hyvä olo, kun saitte "sorrettua" polttelevan pirun. *HOH*
Koska sulle on annettu aivot, niin hyvä ihminen käytä niitä, äläkä ala marttyyriksi.
Sanoit että tupakoimisen lopettaminen on vain tahdonvoimasta kiinni, sulta se siis puuttuu. Miten eroat sitten vaikka narkkiäideistä? Itsehän tuomitsit heidät? Entäs jos heilläkään ei ole riittävästi tahdonvoimaa?
Sori vaan mutta kaikki päihteet, oli kyse tupakasta, alkoholista tai huumeista ovat samalla lähtöviivalla kun puhumme raskaudesta. Varmasti olet tietoinen kaikkien näiden aineiden haitoista kasvavalle sikiölle?
Ota hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se tupakoiminen, jos oikeasti välität vauvastasi. Tekosyyt on perseestä :kieh:
 
vieras
Jestas, mikä ketju. Vaahdotaan KAHDESTA tupakasta. Itse en ole koskaan polttanut yhtäkään, en raskaana enkä muutenkaan, mutta kahdesta tupakasta vaahtoaminen on tässä ketjussa sivuseikka. Ap:lle käynyt tosi kurjasti, ja kurjasti on kohdellut sekä hänen miehensä, että taksikuski. Molemmat. Ehkä mies vielä pahemmin, koska on miehesi ja vauvasi isä. Todella vastuutonta käytöstä. Toivottavasti ap sinä ja vauvasi olette kunnossa.
 
mulla on ihana mies
joo kyllä olen tosi onnellinen kun on ihana mies enkä häntä ikinä mihinkään vaihtais mutta en voi ymmärtää miks naiset jää suhteeseen missä ei ole hyvä olla? eikö ois parempi jatkaa elämää ja etsiä sitä parempaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on ihana mies:
joo kyllä olen tosi onnellinen kun on ihana mies enkä häntä ikinä mihinkään vaihtais mutta en voi ymmärtää miks naiset jää suhteeseen missä ei ole hyvä olla? eikö ois parempi jatkaa elämää ja etsiä sitä parempaa?
Tässä justiinsa olen asioita miettinyt ja katsellut,saa nähdä mihin suuntaan mennään ja kyllä toi lapsiaan rakastaa kaikesta huolimatta,mitä meidän kahden välillä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on ihana mies:
joo kyllä olen tosi onnellinen kun on ihana mies enkä häntä ikinä mihinkään vaihtais mutta en voi ymmärtää miks naiset jää suhteeseen missä ei ole hyvä olla? eikö ois parempi jatkaa elämää ja etsiä sitä parempaa?
Se lähteminen ei aina ole niin helppoa... Tosin itse pääsin huonosta suhteesta irti (jossa olin melkein 8 vuotta) reilu 2 vuotta sitten. Nyt elämä hymyilee. Jälkeenpäin ku miettii nii olis pitäny lähtee aikasemmin, mutta toive siitä että homman saan toimimaan "pakotti" jäämään.
 
mulla on ihana mies
toivottavasti pääset eroon miehestäs ja pääset jatkamaan elämääsi hyvillä mielin. sinua odottaa varmasti paljon parempi elämä jonkun toisen kanssa. vaikka eroaisitte niin miehes voi olla paljon lasten elämässä. itse olin 6 kun vanhemmat eros ja joka viikko silti isän luona kävin ja välit on ollu aina hyvät molempiin vanhempiin
 
daa
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|



:eek: :eek:

:hug:
ei ole taksin vika jos joku juoksee rinnalla vai onko?ja toisekseen jos sun mies on käskenyt taksin lähteä liikkeelle se silloin myös lähtee,pitäisi sun oman järjen sanoa ettei juosta minkään autojen perässä!
herää vähän,ja kaikki on tavallaan sun miehen syytä ja omaas,mies juoksi sua karkuun taksiin ja sä juoksit taksin perässä..tosi aikuisia ootte tulevalle lapselle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|



:eek: :eek:

:hug:
ei ole taksin vika jos joku juoksee rinnalla vai onko?ja toisekseen jos sun mies on käskenyt taksin lähteä liikkeelle se silloin myös lähtee,pitäisi sun oman järjen sanoa ettei juosta minkään autojen perässä!
herää vähän,ja kaikki on tavallaan sun miehen syytä ja omaas,mies juoksi sua karkuun taksiin ja sä juoksit taksin perässä..tosi aikuisia ootte tulevalle lapselle!
Mä en taksin rinnalla juossut,vaan se taksi ehti jo lähteä liikkeelle,kun kaaduin sen kylkeen ja siihen ihan renkaiden viereen ja se jatkoi vaan matkaansa pysähtymättä vaikka tömähdin melko kovaa maahan.
Mutta ei sillä ole niin väliä enää,kun ei pahempaa sattunut.
 
vieras
Onneksi sulle ei käynyt kuinkaan.

Sen verran kuitenkin sanon tuosta tupakasta, että on hienoa, jos pystyt polttamisen kokonaan lopettamaan, mutta tuo, että raskaana ollessa sorrut tuollaisesta asiasta heti tupakkaan (ilmankin varmaan olisi pärjännyt) kertoo siitä, että varmasti tulee lopettaminen sulla olemaan vaikeaa, ainakin silloin, kun lapsi on syntynyt, mutta toivottavasti onnistut! Kaikki lähtee susta itsestäsi!
 

Yhteistyössä