Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raivon partaalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
BV, mistä päin sä olitkaan? Mun muistaakseni meillä on Mukamas niin erilaisia mielipiteitä mut sit silti tykkään susta :D Mikä mua vaivaa?
oletkohan NinaTT ihan feikki kun olet olevinaan niin lapsen hyvän asialla ja luomun kannalla ja kuitenkin pidät hienona ihmisenä tupakoivaa raskaanaolevaa.
Olis ihan oikein BV jos menettäisi lapsensa.
Mitä hyviä asioita NinaTT sun mielestä laspi saa tupakasta äidin mahassa?

Lapsi on kuin vanki siellä äidin mahassa ja joutuu alistumaan kaikkeen paksaan mitä äiti keksii itseensä raskausiakana tunkea.
Mikä olisi tarpeeksi suuri rangaistus tupakoivalle odottavalle äidille? Ei varmaankaan MIKÄÄN.
ninaTT poltti itsekin raskaana ollessa.
 
mietis vähän
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mietis vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mietis vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ja vauvalla on kaikki ok,mutta miehen kanssa en ala sopimaan.
Jaa,taas yksi yksihuoltaja tulossa....No ei vaiskaan.Itekkin oisin tupakalla varmaan tossa tilanteessa käynyt ja tyhjää kenenkään ny ap:ta alkaa parista tupakasta moralisoimaan.Riita kyl kannattaa sopia,ei varmaan ( toivottavasti) mitään niin peruuttamatonta sattunut että kannattaa tolle linjalle lähteä että ei ala sopimaan.Hyvä et ootte pikkuinen ja sinä kunnossa :)
Parempi se olisi olla yh,kun huonossa suhteessa. Ihan oikeasti.
Mitä sä BV vikiset? Parempi olla yh...ja juokset pää kolmantena jalkana ukon perässä, huoh!

Et mistään mitään tiedä niin parempi olla hiljaa.
Enhän mä muuta tiedäkkään kuin sen mitä kirjoitit! Ja olen sitä mieltä että se oli vaan ja ainoastaan sun oma vika mitä kävi! Miksi sä muita syyttelet? Tuleeko sulle siitä parempi mieli?
Kai mä nyt saan herranjestas huomauttaa sitä kuskia,ei mulla muuta taka-ajatuksia ole sen suhteen.
Ennen kun huomauttelet niin mietippäs vähän mistä kaikki alkoi ja toimitko sinä fiksusti ja oikein?
Mielestäni se ei ole taksikuskin vika jos mustasukkanen nainen ryntää miehen perään ja kompuroi.
Olisit onnellinen että et jäänny alle!
 
:hug:

Kirjoitustesi perusteella, minun mielestäsi tässä on nyt miehesi se syypää. Hän näki että kaaduit, hänen olisi pitänyt sanoa taksikuskille että pysähdy! Valitettavasti voisin kuvitella, että miehesi on komentanut kuskia ajamaan äkkiä pois ettet ehdi taksille asti :( Taksikuski on yrittänyt vain palvella asiakastaan, varmasti muuten olisi tullut katsomaan mitä kävi. Tuossa ammatissa on tosi hankala varmasti olla, humalassa oleva mies tulee kyytiin ja käskee ajaa nopeasti pois ennenkuin vaimo ehtii autolle asti, mitä kuski voi siinä tehdä? Humalaisen käytöstä ei voi aina ennakoida, ehkä kuski ei "uskaltanut" pysähtyä.

Mitä tulee tupakanpolttoon, en siitä syytä, mutta itse ainakin asiaa ajattelisin näin, että tuleeko siitä sauhuttelusta nyt sitten sen parempi olo? Ehkä se hetkeksi rentouttaa tai jotain, mutta loppupeleissä siitä saa vaan tuossa tilassa entistä paskemman olon :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietis vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mietis vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mietis vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ja vauvalla on kaikki ok,mutta miehen kanssa en ala sopimaan.
Jaa,taas yksi yksihuoltaja tulossa....No ei vaiskaan.Itekkin oisin tupakalla varmaan tossa tilanteessa käynyt ja tyhjää kenenkään ny ap:ta alkaa parista tupakasta moralisoimaan.Riita kyl kannattaa sopia,ei varmaan ( toivottavasti) mitään niin peruuttamatonta sattunut että kannattaa tolle linjalle lähteä että ei ala sopimaan.Hyvä et ootte pikkuinen ja sinä kunnossa :)
Parempi se olisi olla yh,kun huonossa suhteessa. Ihan oikeasti.
Mitä sä BV vikiset? Parempi olla yh...ja juokset pää kolmantena jalkana ukon perässä, huoh!

Et mistään mitään tiedä niin parempi olla hiljaa.
Enhän mä muuta tiedäkkään kuin sen mitä kirjoitit! Ja olen sitä mieltä että se oli vaan ja ainoastaan sun oma vika mitä kävi! Miksi sä muita syyttelet? Tuleeko sulle siitä parempi mieli?
Kai mä nyt saan herranjestas huomauttaa sitä kuskia,ei mulla muuta taka-ajatuksia ole sen suhteen.
Ennen kun huomauttelet niin mietippäs vähän mistä kaikki alkoi ja toimitko sinä fiksusti ja oikein?
Mielestäni se ei ole taksikuskin vika jos mustasukkanen nainen ryntää miehen perään ja kompuroi.
Olisit onnellinen että et jäänny alle!
Ihan miten vaan,mutta soitan silti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
:hug:

Kirjoitustesi perusteella, minun mielestäsi tässä on nyt miehesi se syypää. Hän näki että kaaduit, hänen olisi pitänyt sanoa taksikuskille että pysähdy! Valitettavasti voisin kuvitella, että miehesi on komentanut kuskia ajamaan äkkiä pois ettet ehdi taksille asti :( Taksikuski on yrittänyt vain palvella asiakastaan, varmasti muuten olisi tullut katsomaan mitä kävi. Tuossa ammatissa on tosi hankala varmasti olla, humalassa oleva mies tulee kyytiin ja käskee ajaa nopeasti pois ennenkuin vaimo ehtii autolle asti, mitä kuski voi siinä tehdä? Humalaisen käytöstä ei voi aina ennakoida, ehkä kuski ei "uskaltanut" pysähtyä.

Mitä tulee tupakanpolttoon, en siitä syytä, mutta itse ainakin asiaa ajattelisin näin, että tuleeko siitä sauhuttelusta nyt sitten sen parempi olo? Ehkä se hetkeksi rentouttaa tai jotain, mutta loppupeleissä siitä saa vaan tuossa tilassa entistä paskemman olon :(
Mä en todellakaan syytä tässä sitä kuskia,vaan miestä.
Mutta jos mä olisin jäänyt auton alle,niin olisi sitten ollut ok jatkaa vaan matkaa,kun ei huvittanut pysähtyä.
 
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
 
HelloShitty
on ne vaan niin ihania....ne miehet siis..mun vuoro tulee varmaan tänään.. |O :snotty:
:hug: :hug: :hug: aika monelle pitää saarnata noitten tapahtumien takia. BV, et kuulu niihin. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
ja tämän perusteella on sinusta ok polttaa raskausaikana.
ai juu. eihän tupakasta ole mitään haittaa. kellekkään. koskaan. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Sun tytöllä on sitten käynyt vaan hyvä tuuri, paitsi raskausaikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
on ne vaan niin ihania....ne miehet siis..mun vuoro tulee varmaan tänään.. |O :snotty:
:hug: :hug: :hug: aika monelle pitää saarnata noitten tapahtumien takia. BV, et kuulu niihin. |O
Tässä säkin taas näet minkälainen idiootti toi on..jee jee :kieh: :headwall:
No edetään suunnitelmien mukaan,se auttaa eteenpäin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
Ei niitä tarvi unohtaa. Mutta ei se tupakointi automaattisesti ole paha vaan lisää riskiä jos on taipumus Tunnen myös yhden 80 mummon jolla polla pelaa ei mitään sairauksia ja vetää vähintään askin päivässä...
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
on ne vaan niin ihania....ne miehet siis..mun vuoro tulee varmaan tänään.. |O :snotty:
:hug: :hug: :hug: aika monelle pitää saarnata noitten tapahtumien takia. BV, et kuulu niihin. |O
Tässä säkin taas näet minkälainen idiootti toi on..jee jee :kieh: :headwall:
No edetään suunnitelmien mukaan,se auttaa eteenpäin :D
peukutuksia iltaan! b=)d ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ketjua sen kummemmin lukematta voin kertoa että poltin raskausaikana lähes päivittäin. Tyttäreni syntyi normaalikokoisena synnytys meni hyvin. Tyttö on kasvanut ja kehittynyt nopeasti ja on hyvin älykäs. Tyttö on on ollut todella terve. Ei mitään allergioita. Varmaankin ehkä 2 tai 3 lääkekuuria elämänsä aikana syönyt. Ikää nyt 3vee.
Eli kaikki puheet tupakan haittavaikutuksista voi unohtaa... huoh.
Ei niitä tarvi unohtaa. Mutta ei se tupakointi automaattisesti ole paha vaan lisää riskiä jos on taipumus Tunnen myös yhden 80 mummon jolla polla pelaa ei mitään sairauksia ja vetää vähintään askin päivässä...
80 vuotiaan tupakointi on mun mielestä vähän eriasia kuin odottavan äidin! :)
 

Yhteistyössä