Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Tuohan koskee vain ale-tuotteita ja niitä niin hajanaisia kokoja tähän aikaan, ettät tuskin mitään kovin hyvää tuotetta löytyy. vai miten olette muka noin paljon löytänyt kaikkea?
Hajakokokin voi olla juuri oikea koko....
Olen kokoa 38 ja olen löytänyt 4 kivat farkut, sellaiset joita katselin jo aiemmin vaan en raaskinut maksaa viittäkymppiä pari. Ostin myös ihanat pinkit korkkarit kokoa 39 (biletyskengät) , takin, useita hameita ja caprihousuja, ja monen monta M-kokoista t-paitaa (eri värisiä ja mallisia) ja toppia. Lapsille ostin ulkoilupuvut, farkkuja, trikoopaitoja ja -housuja, tytölle mekkoja ja ensi kesäksi 3 uimapukua/bikinit. Miehelleni olen ostanut 3 neuletakkia, jotain 10 t-paitaa, paitapuseroita, muutamat shortsit, farkut ja kahdet muut pitkät housut, kaksi takkia, ja kangastossut.
Joka ikinen vaate on sellainen, joista tykkäämme. Mitään ei osteta vain siksi, että halvalla saa, jos siitä emme oikeasti tykkää.
Meidän kaupungissa on 5 Seppälää, niistä kolmessa on tosi paljon aletuotteita, kahdesta pienemmästäkin on jotain löytynyt.