kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Onpas nuilla liikkeillä eri linja!! Meille ei tänään myyty sillä euron kupongilla kun myyjä muisti, että käytin sen perjantaina :kieh:
mä jo kans mietin että pitäiskö laittaa palautetta että miten voi noin eri käytäntö olla,toiset on roudannu vaatteita vaikka kuin paljon sieltä ja mä en tosiaan kans saanu ku sen yhen vaatteen ostaa...hieman sapettaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Onpas nuilla liikkeillä eri linja!! Meille ei tänään myyty sillä euron kupongilla kun myyjä muisti, että käytin sen perjantaina :kieh:
mä jo kans mietin että pitäiskö laittaa palautetta että miten voi noin eri käytäntö olla,toiset on roudannu vaatteita vaikka kuin paljon sieltä ja mä en tosiaan kans saanu ku sen yhen vaatteen ostaa...hieman sapettaa
Kyllä tämmöisessä tempauksessa pitäisi olla yhtenäiset säännöt!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Onpas nuilla liikkeillä eri linja!! Meille ei tänään myyty sillä euron kupongilla kun myyjä muisti, että käytin sen perjantaina :kieh:
mä jo kans mietin että pitäiskö laittaa palautetta että miten voi noin eri käytäntö olla,toiset on roudannu vaatteita vaikka kuin paljon sieltä ja mä en tosiaan kans saanu ku sen yhen vaatteen ostaa...hieman sapettaa
Kyllä tämmöisessä tempauksessa pitäisi olla yhtenäiset säännöt!!!
no näinhän sitä luulis juu
 
WWW
Turussa Hansan Seppälöissä (2 kpl) voi yksi ostaja maksaa vain yhden tuotteen kerrallaan. Mutta ketään ei kiinnosta, kävitkö jo eilen vai ei (sitähän ei ole missään edes rajoitettu) ja meneekö ostokset samaan perheeseen vai ei.
Jos myyjä alkaa kitisemään, voi hänelle huomauttaa siitä, että kupongissa lukee yksi per asiakas. Ei yksi per talous. Ja koska nimiä ei oteta ylös, myyjä ei voi alkaa väittämään että ostit jo eilen, minä muistan, koska ei voi sitä millään todistaa... :)
 
Minni
Tuohan koskee vain ale-tuotteita ja niitä niin hajanaisia kokoja tähän aikaan, ettät tuskin mitään kovin hyvää tuotetta löytyy. vai miten olette muka noin paljon löytänyt kaikkea?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaapöllö:
siis toihan on vain kateellisuutta jos jossain myydään ja jossain ei, elikkäs tuskinpa kukaan muukaan enää saa ton jälkeen useampaa ostettua.
öö mitä kateellisuutta,mun mielestä se nyt vaan on väärin kun toiset kantaa selkä vääränä niitä vaatteita sieltä,ja myyjät naureskelee että senkus vaan kunhan erikseen maksat,toisessa paikassa taas on niin tiukka täti että juu ei et saa ku sen yhen!!! ja kateellisuudesta senkään takia ei ole kyse koska mun mielestä ne vaatteet mitä sielä oli jälellä oli kamalia,ei mun tyylisiä,oisin miehelle ostanu vaatteita,hän ite ei päässy mukaan tällä kertaa ni siks ei ollu apureita
 
Heluna
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Tuohan koskee vain ale-tuotteita ja niitä niin hajanaisia kokoja tähän aikaan, ettät tuskin mitään kovin hyvää tuotetta löytyy. vai miten olette muka noin paljon löytänyt kaikkea?
Hajakokokin voi olla juuri oikea koko....
Olen kokoa 38 ja olen löytänyt 4 kivat farkut, sellaiset joita katselin jo aiemmin vaan en raaskinut maksaa viittäkymppiä pari. Ostin myös ihanat pinkit korkkarit kokoa 39 (biletyskengät) , takin, useita hameita ja caprihousuja, ja monen monta M-kokoista t-paitaa (eri värisiä ja mallisia) ja toppia. Lapsille ostin ulkoilupuvut, farkkuja, trikoopaitoja ja -housuja, tytölle mekkoja ja ensi kesäksi 3 uimapukua/bikinit. Miehelleni olen ostanut 3 neuletakkia, jotain 10 t-paitaa, paitapuseroita, muutamat shortsit, farkut ja kahdet muut pitkät housut, kaksi takkia, ja kangastossut.
Joka ikinen vaate on sellainen, joista tykkäämme. Mitään ei osteta vain siksi, että halvalla saa, jos siitä emme oikeasti tykkää.
Meidän kaupungissa on 5 Seppälää, niistä kolmessa on tosi paljon aletuotteita, kahdesta pienemmästäkin on jotain löytynyt.
 
missä vika
Oletteko saanut tulostettua kupongin ilman ongelmia? Itse olen yritänyt monta kertaa pitkin päivää tulostaa, mutta aina vaan kone lataa sivua ja sanoo että 1 kohde jäljellä... Onkohan vika meidän koneessa vai miksei kuponki aukea kokonaan? Huomenna olisin Lahteen lähdössä ja Seppälöitä kiertelemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Mekin käytiin tänään ostoksilla, mutta en tajunnut edes yrittää ostaa useammalla kuin yhdellä kupongilla! :ashamed:
mekin käytiin taas tänään ostoksilla,ja löytyi miehelle farkut ja t-paita,ja lapsille ihanat juhlamekot ja 5e yhteensä..mä oon menos ainakin joka päivä siihen saakka kun laput on voimassa..
 
mala
millaista palautetta laitoitte? Tulkaa kertomaan mitä vastaavat. On tuo kyllä oikeasti outoa että ei selviä sääntöä ole. Mutta tuo on outoa että on kielletty myymästä jos myyjä muistanut asiakkaan edelliseltä päivältä. Eihän ruokakaupassakaan kieltäydytä myymästä vaikka asiakas tulee ostamaan seuraavana päivänä uuden satsin kahvia/sokeria ym mikä on rajoitettu talouksiin. Hän on uusi asiakas seuraavan kerran kun astuu sisään kauppaan.
 
help
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
Mulla oli se "laatikko" n.10cm*15cm keskellä a4 tulostuspaperia
 
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
Mä prittasin puolen A4:n kokoisia lappusia. Sain silleen mahtumaan kaks kuponkia/paperi. =)
 
help
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
Mulla oli se "laatikko" n.10cm*15cm keskellä a4 tulostuspaperia
mä laitoin kuvan käsittelyohjelmalla niin et sain 2 kuponkia yhelle arkille, niin kelpuuttaako ne sellaset?
 
help
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
Mä prittasin puolen A4:n kokoisia lappusia. Sain silleen mahtumaan kaks kuponkia/paperi. =)
ok! ja hyväksyivät? :) kiitos tiedosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Alkuperäinen kirjoittaja help:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkäkokoisella kupungilla olette saaneet ostettua? onko teillä käynyt pienemmät kun A4 kokoiset?
kertokaa? saako sellasilla mitkä on puolet A4 kokoisesta paperista, vai tuleeko sanomista jos ei oo paperin kokoinen lappu?
Mä prittasin puolen A4:n kokoisia lappusia. Sain silleen mahtumaan kaks kuponkia/paperi. =)
ok! ja hyväksyivät? :) kiitos tiedosta
Joo, eivät napisseet yhtään vastaan! =)

 
vieras
Samalle A4:lle sai tulostettua kaksi kuponkia ilman mitään säätöjä. Printterin säädöillä olisi saanut sitten montakin sivua yhdelle paperille. Kaupassa vaativat kutakin asiakasta maksamaan erikseen, yksikin pikkulapsi maksoi omasta kädestään äitinsä avustamana. Myyjä pahoitteli, että oli saanut sellaiset ohjeet. Samoin ei saanut kertoa siitä kupongin hankkimisesta, kun yksi täti kävi sitä kyselemässä. Meitä kävi kaksi henkeä kahdessa eri Seppälässä ostamassa yhteensä neljällä eurolla tavaraa. Eipä sieltä juuri löytynyt enää sopivaa ostettavaa, kaikissa mieleisissä jutuissa oli vain vääriä kokoja jäljellä.
 
Mona
Minä en ole vielä päässyt seppälässä käymään. Huomenna menen katsomaan yksinäni löytyykö mitään. Tuskin siellä enään mitään on, kun koko viikonlopun ovat tyhjentäneet kauppoja.
 

Yhteistyössä