Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?
Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä
Heh mites köyhänä nyt pidät kun olen tulostanut vielä 50 lippua jotka meinaan käyttää keskiviikkoon mennessä? Ihana kun saa laittaa kerrankin kerralla vaatekaapin uusiksi. Vanhat vaatteet laitetaan kiertoon....
Kuka ne 50 vaatetta sulle hakee, miten kehtaat näyttää naamaas niissä samoissa seppälöissä?
Meidän perheeseen kuuluu kuusi henkeä+ isovanhemmat apuna projektissa. Kolme liikettä joissa voi käydä aamulla ja illalla kun eri henkilökuntaa. Eli helppo nakki
Meinaan ostella kummilapsille synttärilahjoja myös. Ja kun ostaa ulkoilupuvun niin siihen menee jo kaksi vaatetta että ei me turhia vaatteita ostella. Tosin esikoinen ja minä ostettiin ensi kesää ajatellen kesämekkoja, mutta eihän ne turhaa ole.
olen kyllä jakanut noita lippuja muutamille ystävillekin joilla ei ole tulostinta....