kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

onnisti
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä
Mä oon sit mielelläni köyhä :D Mulla meni 6 kuponkia.
MII TUUU!!
Eli ilonen köyhä täälläkin!!
 
oih ihana seppälä päivä täälläkin :) Ostin ukolle normisti 70e maksavan takin, sekä neuletakin, hupparin ja varvastossut. Itselleni juhlakengät. Huomenna taas :whistle: Mua oikeen kiehtoo tää ahneus... ja kun ei sitten mitään turhaa osta niin tää on ihan luxusta :) Ja mä muuten ostin tänään kolme tuotetta... kupongeilla peräkanaa... uus kuitti vaan aina. Että kyllä ne myy.
 
katse ei jaksanut kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä

Heh mites köyhänä nyt pidät kun olen tulostanut vielä 50 lippua jotka meinaan käyttää keskiviikkoon mennessä? Ihana kun saa laittaa kerrankin kerralla vaatekaapin uusiksi. Vanhat vaatteet laitetaan kiertoon....
 
Joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja katse ei jaksanut kirjautua:
Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä

Heh mites köyhänä nyt pidät kun olen tulostanut vielä 50 lippua jotka meinaan käyttää keskiviikkoon mennessä? Ihana kun saa laittaa kerrankin kerralla vaatekaapin uusiksi. Vanhat vaatteet laitetaan kiertoon....
Kuka ne 50 vaatetta sulle hakee, miten kehtaat näyttää naamaas niissä samoissa seppälöissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joku vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja katse ei jaksanut kirjautua:
Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä

Heh mites köyhänä nyt pidät kun olen tulostanut vielä 50 lippua jotka meinaan käyttää keskiviikkoon mennessä? Ihana kun saa laittaa kerrankin kerralla vaatekaapin uusiksi. Vanhat vaatteet laitetaan kiertoon....
Kuka ne 50 vaatetta sulle hakee, miten kehtaat näyttää naamaas niissä samoissa seppälöissä?
Meidän perheeseen kuuluu kuusi henkeä+ isovanhemmat apuna projektissa. Kolme liikettä joissa voi käydä aamulla ja illalla kun eri henkilökuntaa. Eli helppo nakki
:D
Meinaan ostella kummilapsille synttärilahjoja myös. Ja kun ostaa ulkoilupuvun niin siihen menee jo kaksi vaatetta että ei me turhia vaatteita ostella. Tosin esikoinen ja minä ostettiin ensi kesää ajatellen kesämekkoja, mutta eihän ne turhaa ole.
olen kyllä jakanut noita lippuja muutamille ystävillekin joilla ei ole tulostinta....
 
vieras
jaa-a no mulle ei ainakaan myyty lahdessa tänään ku yks tuote,myyjä sano että ei onnistu että yks per nokka,liekö sitte mun pärstäkerroin miellyttäny vai miten mutta pitäköö rytkynsä
 
Me ostettiin tänään 342? edestä vaatetta joista siis itse maksettiin 13?. Jopa kuopus, alle 2v teki oman ostoksensa :D :whistle:
Kaverin häihin löysin itselleni vaatteet -> housut, topin ja jakun, eli maksoi vain 3? B) Älyn hyvät fiilikset =)
Jopa mies innostui shoppailusta ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a no mulle ei ainakaan myyty lahdessa tänään ku yks tuote,myyjä sano että ei onnistu että yks per nokka,liekö sitte mun pärstäkerroin miellyttäny vai miten mutta pitäköö rytkynsä
Mikä Lahden Seppälä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a no mulle ei ainakaan myyty lahdessa tänään ku yks tuote,myyjä sano että ei onnistu että yks per nokka,liekö sitte mun pärstäkerroin miellyttäny vai miten mutta pitäköö rytkynsä
Niinhän niissä kupongeissakin lukee että yksi per asiakas.
Eli siksipä meilläkin myös lapset teki ostoksia. Meilläkin 4v poika osti naisten juhlatopin ja ja 7v poika naisten jakun
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a no mulle ei ainakaan myyty lahdessa tänään ku yks tuote,myyjä sano että ei onnistu että yks per nokka,liekö sitte mun pärstäkerroin miellyttäny vai miten mutta pitäköö rytkynsä
Me saatiin lahdessa tänään 7 kupongin verran, mies ja esikko teki ostoksia mun lisäksi ja käytiin kahdes eri liikkeessä. Ja sykkees ostin alhaalta ja ylhäältä kupongilla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:
Nostetaan!! :attn: Kuinkas moni teki tänään löytöjä?? =) Itse eilen 238,50? edestä vain 10:llä eurolla :)
Löytöjä tehty ja myyjän luvalla sai ostaa niin paljon kuin halusi kunhan oli vaan kaikille kupongit ja meillähän oli :D


Meidän perhe on ostanut 67 vaatetta/kenkää/vyötä/huivia..... maksanut siis 67? ja kun laskee paljonko olisi tullut maksamaan ovh niin arvatkaas!!!!!!

Reilu 1500?!!!

 

Yhteistyössä