kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Löysin 130 e:n arvosta vaatetta 5e:llä :D
Jätix sä sinne mitään? :eek:
Huomasin vasta nyt ja taidan kyllä huomenna mennä käymään.. :whistle:
Liikenteeseen lähjdössä niin nythän sais halvalla vaatetta illaksi! :D
Siel oli vaatetta vielä vaikka kuinka... ei ollu oikein asiakkaitakaan. Ei ole tainnut huhu vielä levitä tällä perällä. Osa kyllä katsoi vieressä kassalla ku lyötiin myyjälle lappu kouraan ja myyjä totesi jokaisen kohdalla euro kiitos :D

Pojille siellä ei ollut enää paljon mitään. tytöille enemmän, mut sullahan olikin tyttöjä vaan =)
tyttöjähän meillä joo

:D
pitää lähteä katsomaan joko anoppi olisi kotona niin pääsisin tulostelemaan
 
vierasvain
Tottakai voi käydä vaikka kuinka monessa Seppälässä :)
Me kävimme juuri Ison Omenan Seppälässä. Siellä ei ollut juuri mitään meidän tytölle. Ostin hänelle kuitenkin takin ja vauvalle mekon. Eurolla kun sai :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Hmm, mahtaako myyjälle passata se että meen pikkuneiti maksaisi yhden ostoksen :snotty:
Tosin miten ihmeessä saan tuon pimpulan antamaan kupongin ja rahan kassalle :D

No mulla oli mukana 7v, 5v ja 2v pojat (ja anoppi :D ) ja jokainen osti oman ostoksensa. Asiakashan se on pienikin asiakas, eikä tuossa kupongissa ollut määritelty asiakkaalle ikärajaa, joten toki tyttö voi ostaa. Luulempa, että aika moni tekee samoin =)
 
tyyne
Ostoksilla käyty. 60 euron tuotteet 4 eurolla, ihan hyvä ale. Tavaraa oli tosi vähän pienessä liikkeessä. Myyjä meinas olla julma, eikä antaa kun yhdestä tuotteesta alen, mut onneksi toinen myyjä oli mukana hommassa ja sanoi, että anna suosista kerralla kaikista tuotteista, koska asiakas käy muuten ulkona ja tulee kuitenkin ostaa tuotteet.
 
miettii hän
voiko siis käydä vaikka useana päivänä ostamassa samasta seppälästä, kunhan on eri kerta, vaikka sama asiakas? ei kai ne isoissa kaupungeissa muista, kuka jo käyttänyt kupongin?
 
tyyne
Alkuperäinen kirjoittaja miettii hän:
voiko siis käydä vaikka useana päivänä ostamassa samasta seppälästä, kunhan on eri kerta, vaikka sama asiakas? ei kai ne isoissa kaupungeissa muista, kuka jo käyttänyt kupongin?
Tottakai vaikka samana päivänä. Eihän sun tartte kun mennä ulkona käymäään ja tulla liikkeeseen takaisin niin olet uusi asiakas. Ja tottakai voi käydä joka päivä niin kauan kun tarjous voimassa. Isossa myymälässä ei todellakaan katsota niin tarkkaan kun pienessä.
 
mantelisuklaa
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Myydäänkö seppälässä myös vauvojen vaatteita? Utelias :wave:
Mun käsittääkseni seppälän lastenvaatteet alkaa vasta koosta 110... Tai näin muistelisin, että yks myyjä joskus sanoi, mutta joka tapauksessa ihan vauvalle ei ole.

 
Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
No ite tultiin äsken kotiin ja saldona kengät itselle, kolmet lasten housut(2xfarkut, kangashousut) ja kaks lippalakkia. Käytiin Stockkan seppälässä ja isollakadulla. Eilen käytiin lyötyssä ja isollakadulla. Kyllähän siellä on vaikka ja mitä, riippuu mitä hakee ja kenelle. Katselin ihania kesämekkoja itselle Stockkan seppälässä, mutta ajattelin ettei tule varmaan koskaan pidettyä niin en ostanut.

 
Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
No ite tultiin äsken kotiin ja saldona kengät itselle, kolmet lasten housut(2xfarkut, kangashousut) ja kaks lippalakkia. Käytiin Stockkan seppälässä ja isollakadulla. Eilen käytiin lyötyssä ja isollakadulla. Kyllähän siellä on vaikka ja mitä, riippuu mitä hakee ja kenelle. Katselin ihania kesämekkoja itselle Stockkan seppälässä, mutta ajattelin ettei tule varmaan koskaan pidettyä niin en ostanut.
Niin ja tytöillehän taas löytyy vaatteita vaikka kuinka (niinkuin aina)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Hmm, mahtaako myyjälle passata se että meen pikkuneiti maksaisi yhden ostoksen :snotty:
Tosin miten ihmeessä saan tuon pimpulan antamaan kupongin ja rahan kassalle :D

No mulla oli mukana 7v, 5v ja 2v pojat (ja anoppi :D ) ja jokainen osti oman ostoksensa. Asiakashan se on pienikin asiakas, eikä tuossa kupongissa ollut määritelty asiakkaalle ikärajaa, joten toki tyttö voi ostaa. Luulempa, että aika moni tekee samoin =)
Meitä oli minä, äitini, 2v ja 5kk ja toisesta liikkeestä sai 5:llä eurolla ja toisessa myyjä oli tarkempi, hän laski "ostajat" ja ostettiin 4:llä eurolla, sen mitä aiottiinkin, mutta hän laski myös tuon pikku-ukon asiakkaaksi. Mies oli saanut aamulla ylipuhuttua paremmin kun ketään ei ollut jonossa, heltisi 2:lle asiakkaalle 6 euron ostokset. Itse kävin kyllä toistamiseen äsken samassa liikkeessä ostamalla eurolla ja sama myyjä oli vieressä kuin aamulla, eipä tuo mitään sanonut vaikka varmasti muisti meidän poppoon aikaisemman käynnin.
 

Yhteistyössä