kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

piipi
meillä ei ollut tulostuspaperia niin tulostin vanhojen laskujen taakse. leikkasin vaan omat nimi tiedot pois =)
Nyt on ostettu tulostuspaperia ja meinaan käydä joka päivä shoppailemassa=)
 
Me saatiin tytölle ja pojalle takit, itselleni pusero ja jakku, miehelle ja tyttärelle neule takit. shortsit ja pusero.... Huomenna. lisää Maksoi siis 8?, lähtö hinnaltaan reilusti yli 200?. Jokohan ne yhdeksältä aukaisee ovet?
 
mantelisuklaa
No, voi kilin kellit... Täällä ei ole kuin kaksi Seppälää "lähimain" - toinen 50km:n päässä ja toinen 30km:n päässä! |O Eli bensaan menee jo tuo "säästö", kun ei kehtaa tosiaan käydä vain pyörähtämässä ulkona ja mennä takasin shoppaileen... :/ Ja typy 1v kun ei vielä osaa antaa mitään kuponkeja, kun ehtii syömään sen sitä ennen... :whistle: Eli en taida viitsiä yhden euron takia ajaa kumpaankaan. ;)
 
Mekon kävin hakee itelle. Tyttö polki kanssa kavereidensa kanssa ostoksille ja sai hyvät farkut itelleen. Harmi kun oon huomenna koko päivän töissä niin en pääse shoppailee :/ Mutta miehen käskin mennä kattoo jotain itelleen ja pojalle. Ja vois toi esikkokin käydä jotain vielä hakee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Meillä tulostin lauloi kuumana :ashamed:
Kaupungista löytyy kolme Seppälää ja kaveri juuri tajusi, että yhdessä on kassat kahdessa kerroksessa! :whistle:
Joten tavallaan neljä liikettä :p
Miettii että onko kuopio? en ole pitkileen käynyt kuopion keskustan seppälissä...onko minnassa kahdessa tasossa? Taitaa muuten olla?
 
lisse
tuli minunkin käytyä =) sain 2 kupongilla tytölle syksyksi takki ja housut,norm.hinta olisi ollut yhteensä 79e,huomenna taas ... =)
vaikka kävis joka päivä 1.8 asti :D kivaahan tämä on.
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja trr:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaa joka päivä samasta seppälästä:
vaikka olisi sama myyjä,mitä luulette?
Me ostettiin kahdeksalla lipulla vaikka meitä oli seitsemän....ja mä maksoin kaikki. Ne piti vaan erikseen maksaa....

mä oli ukon kanssa, sillä oli 1 kuponki, mulla toinen, myyjä melkein vitisi yksi per talous, sanoin monta kertaa lueppas 1 per asiakas,meni vielä kysymään jostakin,hyvin ne perillä siellä ovat :'(
jälkeenpäin ukon kanssa mietittiin mistä tiesi että ollaan samassa taloudessa,ei puhuttu kassalla edes mitään
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja trr:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaa joka päivä samasta seppälästä:
vaikka olisi sama myyjä,mitä luulette?
Me ostettiin kahdeksalla lipulla vaikka meitä oli seitsemän....ja mä maksoin kaikki. Ne piti vaan erikseen maksaa....

mä oli ukon kanssa, sillä oli 1 kuponki, mulla toinen, myyjä melkein vitisi yksi per talous, sanoin monta kertaa lueppas 1 per asiakas,meni vielä kysymään jostakin,hyvin ne perillä siellä ovat :'(
jälkeenpäin ukon kanssa mietittiin mistä tiesi että ollaan samassa taloudessa,ei puhuttu kassalla edes mitään
Eli paikkakunta/myymälä/myyjä kohtaisia on säännöt? Kun tuommoisen keksivät niin olisi pitänyt miettiä selvät pelisäännöt kaikkiin myymälöihin.

 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja trr:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaa joka päivä samasta seppälästä:
vaikka olisi sama myyjä,mitä luulette?
Me ostettiin kahdeksalla lipulla vaikka meitä oli seitsemän....ja mä maksoin kaikki. Ne piti vaan erikseen maksaa....

mä oli ukon kanssa, sillä oli 1 kuponki, mulla toinen, myyjä melkein vitisi yksi per talous, sanoin monta kertaa lueppas 1 per asiakas,meni vielä kysymään jostakin,hyvin ne perillä siellä ovat :'(
jälkeenpäin ukon kanssa mietittiin mistä tiesi että ollaan samassa taloudessa,ei puhuttu kassalla edes mitään
Eli paikkakunta/myymälä/myyjä kohtaisia on säännöt? Kun tuommoisen keksivät niin olisi pitänyt miettiä selvät pelisäännöt kaikkiin myymälöihin.

näköjää näin,ihan oli tietämätön,kyl vähän katsoikin että 1e =)
ja 1per henkilö,kun tuli sieltä kysymästä,sanoinkin olisi aina näin halpoja vaatteita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Löysin 130 e:n arvosta vaatetta 5e:llä :D
Jätix sä sinne mitään? :eek:
Huomasin vasta nyt ja taidan kyllä huomenna mennä käymään.. :whistle:
Liikenteeseen lähjdössä niin nythän sais halvalla vaatetta illaksi! :D
Siel oli vaatetta vielä vaikka kuinka... ei ollu oikein asiakkaitakaan. Ei ole tainnut huhu vielä levitä tällä perällä. Osa kyllä katsoi vieressä kassalla ku lyötiin myyjälle lappu kouraan ja myyjä totesi jokaisen kohdalla euro kiitos :D

Pojille siellä ei ollut enää paljon mitään. tytöille enemmän, mut sullahan olikin tyttöjä vaan =)

 

Yhteistyössä