kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

Täällä oli eilen sillei et kahdesta paikasta myivät yhdelle niin monta kuin kuponkeja oli, myymäläpäälliköltä kysyttiin ja sano koska asiassa oli lipsuttu niin eilisen päivän sai ostaa niin paljon kuin halus. ja sanoivat et jos sivu on jumissa voi tulostaa sen mis on taustalla se tytön pää. mä ostin 150? edestä ulkoilu vaatteita lapsille ja maksoian niistä 6?. Mun sisko osti 700? ja makso 31?! täällä oli kyl liikkeet iltapäivällä aika tyhjänä. myyjä sanokin et kannattaa äkkiä ostaa, sillä sana leviää ja kaikki menee.
 
Mä tulin just kans :) Sain ostettua sitten itselleni ruskeat puuvillapellava housut, ruskean topin... jonka normihinta olis ollu 22.90e :eek: , laukun mitä olen kuolannu pitkän aikaa... Laukun osti muuten tuo mun 2,5v tyttöni , hyvä tyttö :D Toisesta seppälästä taas likalle uimapuku ja aurinkolasit. 5 euroa siis meni ja normaalisti olis menny 100e noin pyöreesti.

Joku ihmetteli sitä että kun yksi kuponki per nokka, mutta mä lähinnä ihmettelin sitä että kun järvenpäässä henkilökunta osti siinä mua ennen itse ... noin. 20lapulla vaatteita... maksoi aina yksitellen... Kunnes toinen myyjä sano että hei osta myöhemmin kun jonoa kertyy... laittoivat sitten vaan syrjään...

Jumbossa ei ollut mitään pienempien lastenvaatteita enään...
 
mä kävin vähän aikaa sitte,täytyy katsastaa toiset seppälät huomenna ku olivat jo kiinni,ois ollu ihanat kengät mutta koot oli loppunu,no mun tyylisiä saati sitte kokosia vaatteita ei ollu yhtää,just sellasia nuorempien vaaleanpunaisia ja keltaisia hörhelö hameita sun muita...löysin mä sentää laukun itelleni etten sentää ihan tyhjin käsin jääny.. :D
 

Yhteistyössä