kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

juu
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tuo on vähän röyhkeyttä, eiköhän se ole tarkoitettu että yksi ihminen ostaa yhdellä kupongilla eikä ravaa sielä aina kun myyjä vaihtuu, saati laita lasta ostamaan itselle, lapselle se vaate olisi kuulunut :(
Ja sulla on seppälään niin pitkä matka ettet nyt päässyt? Ei ole sun pussista pois..
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tuo on vähän röyhkeyttä, eiköhän se ole tarkoitettu että yksi ihminen ostaa yhdellä kupongilla eikä ravaa sielä aina kun myyjä vaihtuu, saati laita lasta ostamaan itselle, lapselle se vaate olisi kuulunut :(
Minä ajattelinkin juuri lapselle ostaa. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tuo on vähän röyhkeyttä, eiköhän se ole tarkoitettu että yksi ihminen ostaa yhdellä kupongilla eikä ravaa sielä aina kun myyjä vaihtuu, saati laita lasta ostamaan itselle, lapselle se vaate olisi kuulunut :(
No hoh hoijaa, kyllä se Seppälä ihan liikeyritys on ei hyväntekeväisyysjärjestö. Ei ne hyvää hyvyyttään vaatteita halvalla anna pois ja varmasti ovat tietoisia että asiakkaat käyttävät etua näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Olikos paljon porukkaa sielä tappelemassa tavarasta? Itekin niitä tulostelin 10 kpl ja kohta lähdössä kaupunkiin B)
no täällä ei ainakaan ollut kun kaks asiakasta meijän lisäks..vaatteita oli vaikka kuinka paljon!
oon täs aatellutki lähtee illalla sinne uudelleen,valkkasin jo valmiiks takin ja farkut,toivottavasti ne ei mee tällä välin :)mut en kehtaa ihan heti mennä takasin...
Ookoo, toivottavasti ei oo mitään Hullujen päivien meininkiä täällä tämänkään kylän Seppälässä että mahtuu tarvittaessa sovituskoppiin... Just mietin että mitenköhän sitä sais ostettua kerralla useamman kuin yhden tuotteen ny kun tuonne kaupungille lähden. Jos kehtais, löisin tuolle 1,5-vuotiaalle tuotteen, kupongin ja euron käteen ja pistäisin kauppoja tekeen... "annapas se paita tuolle tädille... Ja sitten se lappu, ja raha... ei suuhun... Noin, annapas nyt..." :D *hirnuu*


 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Osaisko tuo meän 6kk ipana ojentaa sen euron myyjälle :whistle:
:kieh:
no miksei :)
aattelin kans otta illalla kaikki kolme muksua+ukon mukaan,kai toi vajaa 2v osaa sen egun myyjälle antaa..niin ja sunnuntaina käyn vielä toises kaupungissa seppäläs katsoon jos sieltäkin löytyis jotain kivaa..

mut hei oliskin kivaa jos asuis vielä tampereella,siellähän niitä seppälöitä on useempikin kun yks..vois käydä kaikissa pari kertaa...täytyypäs miettiä jospa lähtis vaikka sinne :/
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Siis printtasit kolme kupongia ja apurit maksoi toiset ostokset....HMM...Ketähän mä alan ruinata mukaani.....
no mä kyl tulostin niitä kymmennen..aattelin käydä siis viel illalla ja sit huomenna aamusta ja sunnuntaina aamusta..en mä siis mitenkään ahne oo :ashamed: :LOL:

en minäkään :LOL: nyt ukko tulosti vaikka kuinka nyt lähdetään sitte illala ja sit joka päivä 1.8 asti :D että kivaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
JEE!! Onneksi meillä on täällä kolme Seppälää :D Taitaa lahteä hän myös ostoksille, Mies tulostaa kuponkeja :whistle:
juuri näin!
miksei sitä muka kannattais käyttää hyväks kun kerranki halvalla jotain saa?
ja täällä taas kateelliset puhuu et eikös se oo yksi per pää..no joo varmaan onkin,mut ei kai me tyhmiä olla jotka niitä useamman käyttää ja säästää... :LOL:
niin ja ostin nyt vaan itelleni sen takia kun ei löytynyt sopivan kokosta meidän lapsille,ne oli jo kaikki mennyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
JEE!! Onneksi meillä on täällä kolme Seppälää :D Taitaa lahteä hän myös ostoksille, Mies tulostaa kuponkeja :whistle:
juuri näin!
miksei sitä muka kannattais käyttää hyväks kun kerranki halvalla jotain saa?
ja täällä taas kateelliset puhuu et eikös se oo yksi per pää..no joo varmaan onkin,mut ei kai me tyhmiä olla jotka niitä useamman käyttää ja säästää... :LOL:
niin ja ostin nyt vaan itelleni sen takia kun ei löytynyt sopivan kokosta meidän lapsille,ne oli jo kaikki mennyt..
No sitten mä olen sen verran kamala ihminen, et ajattelin käyttää useamman... Ja omahan on vikansa kun tuollaisia nettiin laittaa, olisivat vaikka antaneet aina kassalta ostosten yhteydessä yhden kupongin mukaan jos se niitä vaivais...

 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
JEE!! Onneksi meillä on täällä kolme Seppälää :D Taitaa lahteä hän myös ostoksille, Mies tulostaa kuponkeja :whistle:
juuri näin!
miksei sitä muka kannattais käyttää hyväks kun kerranki halvalla jotain saa?
ja täällä taas kateelliset puhuu et eikös se oo yksi per pää..no joo varmaan onkin,mut ei kai me tyhmiä olla jotka niitä useamman käyttää ja säästää... :LOL:
niin ja ostin nyt vaan itelleni sen takia kun ei löytynyt sopivan kokosta meidän lapsille,ne oli jo kaikki mennyt..
No sitten mä olen sen verran kamala ihminen, et ajattelin käyttää useamman... Ja omahan on vikansa kun tuollaisia nettiin laittaa, olisivat vaikka antaneet aina kassalta ostosten yhteydessä yhden kupongin mukaan jos se niitä vaivais...
niipä!kai sen nyt tietää tyhmempikin et jos laittaa nettiin tollasen tarjouksen niin aika moni ihminen ei mene pelkästään sitä yhtä sieltä hakeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
ei tulosta minullakaan. Ei taida olla vaivan väärti.olkoot.
Entä - voitko tehdä niin että kopioit tuon kupongin ja tulostat sen? En ole hyvä tietokoneasioissa, tämä on ihan heitto vaan.


Kokeilin ja onnistuihan se. kopion kuva ja etsin sen omista tiedostoista, vastaanotetuista ja tulostin.
 
kokeiltu on.Tulostin vaan tökkäsee ja joudun sit tyhjentää sen muistin.Mut ei silti alota tulostusta. Mut enpä mä tänään sinne ehtiskään ku ei ole autoa käytössä jne. huomenna saa meis katsoa mikä tuota konetta vaivaa :(
 
Mä kävin kans ja laskeskelin että 7 eurolla ostettiin 136 euron kamppeet. Itelle ostin hihattoman paidan, nuorin osti pitkähihaisen paidan ja takin, isommat pojat osti t-paidat ja ulkoiluhousut. Käytiin kahdessa seppälässä, ei pokka kestäny ulkona pyörähtää ja mennä takas :ashamed: Joka pojalle vaan kolikko ja lappu taskuun :D
 

Yhteistyössä