kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?
 
shoppailija
äsken tultiin seppälä kierrokselta, hyvinhän noi möi monta kerralla, 1e/kpl, soittivat vielä johonki pääpaikkaan/esimiehelle ja sai myydä enemmänkin per asiakas mutta kaikki piti olla eri kuitilla. yhdessä seppälässä rupesi myyjä vinkumaan kun vielä ulkopuolelta rekistä löysin yhet housut ukolle! päivän saldo 2hklöä= melkein 600e vaatteet 20e
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
siis myyvätkö samalle henkilölle useammalla kupongilla vai eivät?
riippuu varmaan tosi paljon myyjästä...

me käytiin tänään taas koko perheen voimin shoppailemassa..tuli taas mukavat ostokset 5eurolla.myyjä vähän katto kun oli sama ku eilen,mutta ei se mitään ainakaan valittanut..ja maanantaina meen uudestaan! täällä päin on vaiks kuinka paljon noita ale tuotteita vielä jäljellä :)
 
Mekin tehtiin löydöt. Esikoinen osti itselleen takin syksyksi ja kuopus Välikausi housut ja minä siihen takin. Oli kivan näköstä kun kuopus 4v menee euron ja lapun kanssa tiskille ja sanoo ,että ostaisin takin eurolla. Siinä hymyili moni jonossa likalle. Myyjä kyllä tiesi ,että samaan perheeseen meni ostokset ,mutta ei se mitään sanonut.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä
 
Minulla oli tosi hyvä reissu tänään, kävin niissä kaikissa kolmessa Seppälässä. Ja sen yhden molemmat kerrokset hyödynsin, sain vanhemmalle lapselle tosi kivasti kouluvaatetta! Ulkoilutakin ja -housut, collegehupparin ja kaksi t-paitaa =) Pari paitaa itselle ja housut, maltoin jopa osan noista ostaa normaalialennuksella ;)
Kaappasin äitini mukaan kuponkien kera niin homma sujui hyvin. Pikkuneiti ei sitten ostoksia suorittanut ollenkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?

Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä
Mä oon sit mielelläni köyhä :D Mulla meni 6 kuponkia.
 
onnisti
Ostin tänään 250euron ostokset ja maksoin niistä 30,17e!!!!
Siis osa vaatteista kupongeilla ja loput 70% alella.

Eli kolmeen kymppiin:

Tytölle 3 farkut, ulkoiluhousut, farkkutakki
Mulle 1 farkut
Pojalle 1 housut, ulkoilutakki ja housut!

 
onnisti
Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:
Ostin tänään 250euron ostokset ja maksoin niistä 30,17e!!!!
Siis osa vaatteista kupongeilla ja loput 70% alella.

Eli kolmeen kymppiin:

Tytölle 3 farkut, ulkoiluhousut, farkkutakki
Mulle 1 farkut
Pojalle 1 housut, ulkoilutakki ja housut!
lisään viellä pojan "ranne nauhat".. tiiättekö mitä tarkoitan..
 

Yhteistyössä