riippuu varmaan tosi paljon myyjästä...Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:siis myyvätkö samalle henkilölle useammalla kupongilla vai eivät?
Alkuperäinen kirjoittaja auts:me maksettiin tänään lahdessa monta ostosta kerralla 6 ja sit meillä oli 6 alennuskuponkia.... ja sit ne sano että tervetuloa huomenna uudelleen
Missä seppälässä , miten on huomenna auki ?Alkuperäinen kirjoittaja auts:me maksettiin tänään lahdessa monta ostosta kerralla 6 ja sit meillä oli 6 alennuskuponkia.... ja sit ne sano että tervetuloa huomenna uudelleen
1.8 asti.Alkuperäinen kirjoittaja ihan äimänä:kuinka kauan tällainen tarjous on voimassa??
Taisi olla 1.8 asti.Alkuperäinen kirjoittaja ihan äimänä:kuinka kauan tällainen tarjous on voimassa??
sulla ei oo tulostimessa väripatruunaa.mustalla ei tule kun tuo teksti.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:En saa tulostettua koneelta kuponkia kokonaan, sivun yläreunaan tulee vain teksti yksi valitsemasi ALE-tuote eurolla. Missä mahtaa olla vika?
Alkuperäinen kirjoittaja katse:Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?
Mä oon sit mielelläni köyhä Mulla meni 6 kuponkia.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja katse:Eilinen ja tämän päivän saldo: 27 vaatetta (sis housuja, paitoja, hameita, shortsea, kengät, neuletakkeja, nelä takkia, kahdet ulkoiluhousut). Lähtöhinnaltaan 890? ja me maksoimme 27?!!!!!!! Ja vielä jäi vaikka kuinka kauppaan. Maanantaina otetaan uusi kierros. Huomenna ei taida olla auki?
Et sää ahne yhtään ole. Ei tulis mieleenkään että tulostelisin 27 vaatetta, kävisin eri pv. Taidat olla aika köyhä
lisään viellä pojan "ranne nauhat".. tiiättekö mitä tarkoitan..Alkuperäinen kirjoittaja onnisti:Ostin tänään 250euron ostokset ja maksoin niistä 30,17e!!!!
Siis osa vaatteista kupongeilla ja loput 70% alella.
Eli kolmeen kymppiin:
Tytölle 3 farkut, ulkoiluhousut, farkkutakki
Mulle 1 farkut
Pojalle 1 housut, ulkoilutakki ja housut!