mintsu
me saatii esikoiselle syystakki (norm 29,95) ja mulle pari paitaa +miehelle t-paita. miehille oli paljonkin, ja pojille. tyytyväinen olen noihin
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ärsyttääkö niitä myyjiä noilla kupongeilla ostavat? vai palvelevatko iloisesti ja normaalisti? mua inhottaa mennä kupongin kanssa jos alkavat sitten nyrpistelemään
Eilen käytiin ostoksilla (useammassa Seppälässä :ashamed: ). Ei kukaan kassaneideistä sanonu mitään pahaa/kummallista, vaikka ostin vain sen yhden euron tuotteen. =)Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:tänään ois mullaki suunnitelmissa käydä,mut mullakin sellanen olo et mitähän sanovat ko meen kuponkien kans :ashamed:
Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
Ei ole mitään vastattu! Laitoin palautteesseen siitä, että on hölmöä olla myymättä muulle perheelle sunnuntaina jos itse käytin kupongin perjantaina. Että tekisivät selvät säännöt kampanjalle, eikä siten että eri paikkakunnilla eri säännöt....Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
Kun siel ei kysytä nimeä ja laiteta ylös, ni eihän ne voi todistaa et olet eilen ostanut Ja vaik lukeekin 1 kuponki per asiakas, niin sähän olet huomenna jo uusi asiakas. Kyl mä ainakin olen ostanut monena päivänä ja menen tänäänkin koko perheen voimin.Alkuperäinen kirjoittaja hö:sehän on yksi lippu per asiakas, kuinka voitte ostaa mielettömiä määriä? Täällä ei ainakaan ole kuin yksi seppälä ja jos tänään käytän lipun en varmasti enään huomenna kehtaa yrittää.. ei ole montaa myyjää, niin muistaa kyllä
No tuohan ON hölmöä, ja ihan väärinkin kaiken lisäksi! Yksi per asiakas ja yksi per talous kun on kaksi täysin eri asiaa. Syystäkin suutahdit...Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:Ei ole mitään vastattu! Laitoin palautteesseen siitä, että on hölmöä olla myymättä muulle perheelle sunnuntaina jos itse käytin kupongin perjantaina. Että tekisivät selvät säännöt kampanjalle, eikä siten että eri paikkakunnilla eri säännöt....Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
AivanAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:No tuohan ON hölmöä, ja ihan väärinkin kaiken lisäksi! Yksi per asiakas ja yksi per talous kun on kaksi täysin eri asiaa. Syystäkin suutahdit...Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:Ei ole mitään vastattu! Laitoin palautteesseen siitä, että on hölmöä olla myymättä muulle perheelle sunnuntaina jos itse käytin kupongin perjantaina. Että tekisivät selvät säännöt kampanjalle, eikä siten että eri paikkakunnilla eri säännöt....Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
ihan oikein olet kirjoitanut. Minä yritin tänään ostaa jakun/hameen/samaan sarjaan kuuluvat shortsit, tytölle uikkarit a miehelle takin. myyjä sanoi että yksi per asiakas. Sanoin että toisessa liikkeessä on myyty samalle asiakkaalle useampi kerralla. Sanoi että aamulla on tullut pika kirje jossa kielletty myymästä enempää kuin yksi ja kun kysyin voinko mitenkään saada edes jakun ja samaan sarjaan kuuluvan hameen niin sanoi että toinen pitää ostaa normaali ale hinnalla. En sitten ostanut. Menin toiseen ja kysyin siellä niin sanoi saman kirje jutun. Kun kysyin että jos menen ulos liikkeestä ja tuun takas niin voinko sitten ostaa. Voi kuulemma silloin olet taas uusi asiakas! Eli sain sieltä hameen, shortsit ja jakun ja vielä puseronkin, maksoin kahdella eri kassalla ja kävin välillä ovien toisella puolella. Monet muut tekivät samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:Ei ole mitään vastattu! Laitoin palautteesseen siitä, että on hölmöä olla myymättä muulle perheelle sunnuntaina jos itse käytin kupongin perjantaina. Että tekisivät selvät säännöt kampanjalle, eikä siten että eri paikkakunnilla eri säännöt....Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
Tää on kyl jo tyhmääkin tyhmempää eli sit kaikki vaan aina ovesta ulos ja takas sisään niin 1e voi ostaa vaik kuinka paljon =)Alkuperäinen kirjoittaja katse:ihan oikein olet kirjoitanut. Minä yritin tänään ostaa jakun/hameen/samaan sarjaan kuuluvat shortsit, tytölle uikkarit a miehelle takin. myyjä sanoi että yksi per asiakas. Sanoin että toisessa liikkeessä on myyty samalle asiakkaalle useampi kerralla. Sanoi että aamulla on tullut pika kirje jossa kielletty myymästä enempää kuin yksi ja kun kysyin voinko mitenkään saada edes jakun ja samaan sarjaan kuuluvan hameen niin sanoi että toinen pitää ostaa normaali ale hinnalla. En sitten ostanut. Menin toiseen ja kysyin siellä niin sanoi saman kirje jutun. Kun kysyin että jos menen ulos liikkeestä ja tuun takas niin voinko sitten ostaa. Voi kuulemma silloin olet taas uusi asiakas! Eli sain sieltä hameen, shortsit ja jakun ja vielä puseronkin, maksoin kahdella eri kassalla ja kävin välillä ovien toisella puolella. Monet muut tekivät samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:Ei ole mitään vastattu! Laitoin palautteesseen siitä, että on hölmöä olla myymättä muulle perheelle sunnuntaina jos itse käytin kupongin perjantaina. Että tekisivät selvät säännöt kampanjalle, eikä siten että eri paikkakunnilla eri säännöt....Alkuperäinen kirjoittaja katse:Sinun ansiostasi varmaan on tänä aamuna tullut liikkeisiin pika kirje missä kielletään myymästä enempää kuin yhtä tuotetta kerrallaan. Nopeaa toimintaa Seppälältä. Mutta silti ontuu säännöt kun ei tullut vieläkään yhtenäistä päätöstä asiasta. Vastasiko he sinulle mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:http://www.stockmann.fi/portal/seppala/suomeksi/asiakaspalaute/
Sinne lähti
Joku toinenkin sanoi samaa!Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
Niinpä...tänäänkin oli aika kiukkuisia asiakkaita kun olivat kuulleet että toiset ovat saaneet ostaa useamman. Yksikin nainen valitti että kun kuuli sen niin ätti lapset kotiin että saa rauhassa katsella. jos olisi ottanut mukaan olisi saanut kuusi vaatetta kerralla ostettua. Tälläisessä olisi pitänyt olla selkeä sääntö josta ei olisi pitänyt tinkiä yhtään tai sitten kaikki olisi yhtä aikaa löysänneet sääntöä.Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....