kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
No itse en käytä seppälän vaatteita, en edes käy siellä. Nyt tämän kampanjan myötä tutustuin valikoimiin ja olen todennut että ei yhtään hullumpia vaatteita että pitää alkaa jatkossakin käymään siellä. Vaan nyt tämän homman myötä mietin uudemman kerran.. Minusta toi on nyt törkeää että on liikkeillä aivan eri linjaukset. Yhdelle tutulleni eivät suostuneet myymään kahta tuotetta vaikka oli lapsi mukana 1½-v ja oli selkeästi naiselle itselleen vaate ja pikkuiselle oma vaate. Niin pieni ei ole kuulemma asiakas. Tämä oli sama myyjä joka ei antanut minunkaan ostaa kuin yhden tuotteen eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Kyllä varmaan saa seppälä tästä vielä kuulla....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Mua kyl jo huvittaa tää touhu, toivottavasti en purskahda nauruun kun menen kassalle =)
No mulla ei oikein pokka pitänyt kun piti välillä kalppia ulos myymälästä. Naurettavaa mutta mitäpä ei köyhä tekisi kun halvalla saa...niin pitää ostaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
No itse en käytä seppälän vaatteita, en edes käy siellä. Nyt tämän kampanjan myötä tutustuin valikoimiin ja olen todennut että ei yhtään hullumpia vaatteita että pitää alkaa jatkossakin käymään siellä. Vaan nyt tämän homman myötä mietin uudemman kerran.. Minusta toi on nyt törkeää että on liikkeillä aivan eri linjaukset. Yhdelle tutulleni eivät suostuneet myymään kahta tuotetta vaikka oli lapsi mukana 1½-v ja oli selkeästi naiselle itselleen vaate ja pikkuiselle oma vaate. Niin pieni ei ole kuulemma asiakas. Tämä oli sama myyjä joka ei antanut minunkaan ostaa kuin yhden tuotteen eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Kyllä varmaan saa seppälä tästä vielä kuulla....
Mä lykkään tuolle 3,5-vuotiaalle kupongin ja rahan käteen, ja käsken mennä kassalle. Sehän meillä muutenkin kaikki ostokset haluaa maksaa :D . Jos ei kelpaa, niin kysyn että miten sama tyttö on sitten aikaisemmin saanut ja osannut maksaa ostoksia samaisessa Seppälässä, ja raha on kelvannut? :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
No itse en käytä seppälän vaatteita, en edes käy siellä. Nyt tämän kampanjan myötä tutustuin valikoimiin ja olen todennut että ei yhtään hullumpia vaatteita että pitää alkaa jatkossakin käymään siellä. Vaan nyt tämän homman myötä mietin uudemman kerran.. Minusta toi on nyt törkeää että on liikkeillä aivan eri linjaukset. Yhdelle tutulleni eivät suostuneet myymään kahta tuotetta vaikka oli lapsi mukana 1½-v ja oli selkeästi naiselle itselleen vaate ja pikkuiselle oma vaate. Niin pieni ei ole kuulemma asiakas. Tämä oli sama myyjä joka ei antanut minunkaan ostaa kuin yhden tuotteen eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Kyllä varmaan saa seppälä tästä vielä kuulla....
Mä lykkään tuolle 3,5-vuotiaalle kupongin ja rahan käteen, ja käsken mennä kassalle. Sehän meillä muutenkin kaikki ostokset haluaa maksaa :D . Jos ei kelpaa, niin kysyn että miten sama tyttö on sitten aikaisemmin saanut ja osannut maksaa ostoksia samaisessa Seppälässä, ja raha on kelvannut? :kieh:

Meillä on kyllä 3½-vuotiaan euro ja kuponki kelvannut
vaan eihän sitä tiedä miten ovat tänään rustanneet sääntöä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Mua kyl jo huvittaa tää touhu, toivottavasti en purskahda nauruun kun menen kassalle =)
No mulla ei oikein pokka pitänyt kun piti välillä kalppia ulos myymälästä. Naurettavaa mutta mitäpä ei köyhä tekisi kun halvalla saa...niin pitää ostaa... :D
Mä oisin kyl revenny :LOL: Pitäisköhän kokeilla sais kerrankin nauraa kunnolla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Mua kyl jo huvittaa tää touhu, toivottavasti en purskahda nauruun kun menen kassalle =)
No mulla ei oikein pokka pitänyt kun piti välillä kalppia ulos myymälästä. Naurettavaa mutta mitäpä ei köyhä tekisi kun halvalla saa...niin pitää ostaa... :D
Mä oisin kyl revenny :LOL: Pitäisköhän kokeilla sais kerrankin nauraa kunnolla ;)
Ja vielä enemmän nauratti kun myyjä (mies jolta kysyin saako noin tehdä ja antoi luvan) tervehti toisella kertaa ihan pokkana minua kuin uutta asiakasta iloisesti nauraen "tervee" :D
Teki mieli sanoa että terve pitkästä aikaa.... :whistle:
 
pottuuntunut
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
No itse en käytä seppälän vaatteita, en edes käy siellä. Nyt tämän kampanjan myötä tutustuin valikoimiin ja olen todennut että ei yhtään hullumpia vaatteita että pitää alkaa jatkossakin käymään siellä. Vaan nyt tämän homman myötä mietin uudemman kerran.. Minusta toi on nyt törkeää että on liikkeillä aivan eri linjaukset. Yhdelle tutulleni eivät suostuneet myymään kahta tuotetta vaikka oli lapsi mukana 1½-v ja oli selkeästi naiselle itselleen vaate ja pikkuiselle oma vaate. Niin pieni ei ole kuulemma asiakas. Tämä oli sama myyjä joka ei antanut minunkaan ostaa kuin yhden tuotteen eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Kyllä varmaan saa seppälä tästä vielä kuulla....
Mä lykkään tuolle 3,5-vuotiaalle kupongin ja rahan käteen, ja käsken mennä kassalle. Sehän meillä muutenkin kaikki ostokset haluaa maksaa :D . Jos ei kelpaa, niin kysyn että miten sama tyttö on sitten aikaisemmin saanut ja osannut maksaa ostoksia samaisessa Seppälässä, ja raha on kelvannut? :kieh:

Meillä on kyllä 3½-vuotiaan euro ja kuponki kelvannut
vaan eihän sitä tiedä miten ovat tänään rustanneet sääntöä :whistle:
Vaan meidan 2-vuotiasta ei kelpuutettu asiakkaaksi. Meitä oli 4 hlöä, 2 aikuista, 2-vuotias ja alle vuoden ikäinen. Meillä oli neljä vaatetta ja myyjä sanoi ettei kaikkia voi saada kupongeilla, kysyin miten aikaisemmin on sitten saanut, niin hän sanoi myös jotain pääkonttorin ohjeista ja tivasi olenko sitten itse käynyt aikaisemmin ja saanut toiselta myyjältä alennukset? Sanoin että tuttu oli saanut ostettua lapsien kera ja kysyin missä se ostajan raja menee, jos 2-vuotiasta ei kelpuuteta asiakkaaksi, hän ei vastannut minulle vaan puputti että kaksi saamme ostaa eli aikuiset. Mietin kaksi sekuntia ja sanoin ettei tässä ole mitään järkeä, kun saman myymälän sisällä toimitaan eri tavalla eri kaupungeista puhumattakaan. Emme osta mitään näistä.
 
pottuuntunut
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Joo ruvetaan boikotoimaan seppälää ja pistetään kaikki rähinä kassalla pystyyn jos ei saada mitä halutaan ;)
Olisin ostanut ne kaksi tuotetta, mutta myyjän käytös alkoi ärsyttämään koska hän ei pystynyt perustelemaan missä menee ostavan asiakkaan ikäraja. Ja miksei heillä ollut niitä sääntöjä olemassa jo ennen kampanjan alkua ja olisivat kirjoittaneet lappuun 1 kuponki per yli 15-vuotias asiakas per kampanja-aika. Eipä silti, en ole tykännyt asioida niinä harvoina kertoina kyseisessä Seppälässä koskaan. Myyjät on hapannaamoja. Ja nyt kun aiheeseen päästiin, niin mitä enemmän minulle on ikää kertynyt sitä enemmän peräänkuulutan ASIAKASPALVELUA, mitä Suomessa ei ole. Ja tämä ei liity tähän ale-kampanjaan mitenkään. Potuttaa vaan kun maksava asiakas on Suomessa kynnysmatto ja jos erehtyy päätänsä aukomaan aiheesta, niin siitäkös myyjät vasta niskakarvansa nostavat pystyyn. Ohi meni mutta menköön, murr.
 
NO NYT MÄ TAJUSIN, MIKSI
Tätäkö vasten tänään oli äiti ja tytär ja mies yhtä aikaa ostoksilla ja jokainen teki omat ostoksensa. :D Ei siinä mitään, mutta pisti silmään, kun tyttö oli neljä vee... :D:D:D

No, mulla ei ollu tietoa tämmösistä kupongeista. Harmi, koska kattelin kyllä yhtä ale-paitaa, mut en jaksanu ostaa, kun maksoi silti vielä (peräti) 7,5 e... Pitäsköhän mennä kupongin kanssa takasi? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NO NYT MÄ TAJUSIN:
Tätäkö vasten tänään oli äiti ja tytär ja mies yhtä aikaa ostoksilla ja jokainen teki omat ostoksensa. :D Ei siinä mitään, mutta pisti silmään, kun tyttö oli neljä vee... :D:D:D

No, mulla ei ollu tietoa tämmösistä kupongeista. Harmi, koska kattelin kyllä yhtä ale-paitaa, mut en jaksanu ostaa, kun maksoi silti vielä (peräti) 7,5 e... Pitäsköhän mennä kupongin kanssa takasi? ;)
No tietysti menet :wave:
 
en ole samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja pottuuntunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Joo ruvetaan boikotoimaan seppälää ja pistetään kaikki rähinä kassalla pystyyn jos ei saada mitä halutaan ;)
Olisin ostanut ne kaksi tuotetta, mutta myyjän käytös alkoi ärsyttämään koska hän ei pystynyt perustelemaan missä menee ostavan asiakkaan ikäraja. Ja miksei heillä ollut niitä sääntöjä olemassa jo ennen kampanjan alkua ja olisivat kirjoittaneet lappuun 1 kuponki per yli 15-vuotias asiakas per kampanja-aika. Eipä silti, en ole tykännyt asioida niinä harvoina kertoina kyseisessä Seppälässä koskaan. Myyjät on hapannaamoja. Ja nyt kun aiheeseen päästiin, niin mitä enemmän minulle on ikää kertynyt sitä enemmän peräänkuulutan ASIAKASPALVELUA, mitä Suomessa ei ole. Ja tämä ei liity tähän ale-kampanjaan mitenkään. Potuttaa vaan kun maksava asiakas on Suomessa kynnysmatto ja jos erehtyy päätänsä aukomaan aiheesta, niin siitäkös myyjät vasta niskakarvansa nostavat pystyyn. Ohi meni mutta menköön, murr.

Mun on pakko tähän sanoa, että mä olen eri mieltä. On toki kakkaa palveluakin SuomessaKIN saatavilla, mutta huomattavasti vähemmän kuin ulkomailla. Etelä-Englannissa esim. myyjät ei vastaa vaikka mitä kysyisit, tapittaa vain kuin halpaa makkaraa ja pistää tavaraa pussiin semmosella ilmeellä, että ajatukset ei vois selvemmin olla "voi v...ttu" vaikka se ois kirjotettu neonvaloilla keskelle niiden otsaa.
 
Vieras
Pitihän tuo käydä kokeilemassa... Meidän seppälän linja oli että niin monta aletuotetta saa ostaa kun on kuponkeja ja ihmisiä mukana. Edellä oleva pehe sai hyvät alekamat ;) Eli 6 perheenjäsentä ja 6 kuponkia.
Teki jokaisesta oman ostotaspahtuman, ja hymyili päälle.
Itse tyydyin ostamaan vain itselleni, ei ollut mun makuun mitään alekamoissa jäljellä joten ostin likalle farkkuhameen
 
Meillä kelpuutettiin kyllä 9 kk:n ikäinen kuopuskin asiakkaaksi. Itse osti itselleen ensi kevääksi takin :D Lapun antaminen sujui häneltä oikein mallikkaasti, mutta isoveli hieman avusti rahaa ojennettaessa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Taitaa Seppälälle tulla tän kampanjan myötä vaan huonoa mainetta, no ehkä ensi kerralla samat säännöt/ohjeet kaikille myynnistä....
No itse en käytä seppälän vaatteita, en edes käy siellä. Nyt tämän kampanjan myötä tutustuin valikoimiin ja olen todennut että ei yhtään hullumpia vaatteita että pitää alkaa jatkossakin käymään siellä. Vaan nyt tämän homman myötä mietin uudemman kerran.. Minusta toi on nyt törkeää että on liikkeillä aivan eri linjaukset. Yhdelle tutulleni eivät suostuneet myymään kahta tuotetta vaikka oli lapsi mukana 1½-v ja oli selkeästi naiselle itselleen vaate ja pikkuiselle oma vaate. Niin pieni ei ole kuulemma asiakas. Tämä oli sama myyjä joka ei antanut minunkaan ostaa kuin yhden tuotteen eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Kyllä varmaan saa seppälä tästä vielä kuulla....
:eek: Mulla lueteltiin myös 2kk ikäinen vauva asiakkaaks...
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Kohta meidän poppoo lähtee ostoksille. Katsotaan miten meidän käy? Täähän menee jännäksi..
meillä 34 tuotetta ja noin 1000e olisi ollut alkuperäis hinta. ja sai ostaa monta samalla ostokerralla asutaan lappeenrannassa.
 
The titityy
Piipahdinpa juuri euron ostoksilla. :)
Valikoima oli heikko, enkä meinannut millään löytää mitään. Jonkun paidan vaan sitten nappasin mukaan, eipä paljoa haittaa jos jää käyttämättä. :saint:
 

Yhteistyössä