kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

No joo, oon kai niin ronkeli tai sitten muodin kelkasta tippunut, mutta ei sieltä mullekaan tahtonut mitään löytyä. Varsinkin kun tykkään tummista väreistä, ja kaikki oli pastellia...jonku rievun sitte otin mukaan ihan periaatteesta, ja tulipa peräti 3,80 säästettyä :kieh:
 
Tykätkää tai ette mutta nostan tän :D

Joku kyseli Porin seppälästä toisessa ketjussa, shoppailin äsken kaikissa kolmessa ja jokasessa oli runsaasti alevaatteita jälellä !

10 kpl lappuja oli mukana ja kaikki meni, takin ja ulkohousutkin ostin likalle :) Lisääkin ois saanu olla lappusia mukana B)
 
Tai jos on kaksikerroksinen liike ja molemmissa kerroksissa kassa auki, niin helppoahan se on ostokset maksaa kahteen kassaan.

En kyl viittis 10 kuponkia olla tyrkyttämässä, mistä myyjä kertoi. Mulle riitti ihan et sain pojalle housut ja takin ostettua.
 
narsku
no entäs mitkä tuotteet kuuluu tähän aleryhmään?

aivan kaikki tuotteet, joihin on lykätty alennuslappu?
vai onko seppälässä jokin tietty rekki, mistä voi ostaa tällä euron kupongilla?
 
noniin nyt on meidänkin perhe säästänyt oikein urakalla, kahdesta eri kaupasta ja kolmena päivänä, ja 4kk ikäinen tyttökin osti aina jotain. Saldo on: itselleni: 3kengät, 3 toppia, paita, kahdet farkut ja jakku, miehelle: 3 hihatonta paitaa, 2 t-paitaa ja paitapusero, esikoiselle välikausitakki, juhlamekko ja kengät, enempää lasten kokosia vaatteita ei ollu, eikä sellasiakaan, joissa vähän kasvun varaa.

Mutta kyllä oon tyytyväinen. yli 400 euron ostokset alta 20e. :D :D
 
tyttöss
Meidän seppälä on suht pieni kävin maanantainan viimeksi ostaa euron paidan ja tänään myyjä alkoi valittaa, että yksi kuponki/asiakas. enkä saanut tuotetta eurolla. Onko sama käytäntö muuallakin?
 
Eilen kävin vielä viimeisillä ostoksilla! Täällä meidän ´´omassa´´ Seppälässä mulle ei enää kupongilla myyty, kun myyjä sanoi muistavansa mut :| Sanoin sitten, että ok, en sitten ota mitään.. menen Nokialle, siellä oikein kehotettiin tulemaan uudestaan! Myyjä oli ihan, että häh :eek:
Nokialta löytyikin sitten vielä muutama vaatekappale =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaanaaa:
Tuleekohan tänäki vuonna tää sama kuponkijuttu :D sit tulee taas kierrettyy koko suomen seppälät :)) (vähän liioiteltu tietty)
Ei kuulemma tule, vahingosta viisastuivat, näin sanoi eräs Seppälässä myymäläpäällikkönä oleva tuttu :D
Joulun jälkeenhän niillä oli aletuotteet 2?/kpl- kampanja, ilman mitään kuponkeja tai ostorajoituksia, mutta niitä aletuotteita oli vain pari kolme rekkiä per osasto.
 
vitsit
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Voi perkele! :kieh:
Mie en kattonut yhtään päivämääriä kun aloin lukee ketjuu ja hulluna jo etein seppälän sivuilta niitä perskuleen kuponkeja :LOL: Ihmettelin miten muut ne onnistuu löytää :ashamed:
täällä kans yks hölmö joka etti kuumeisesti kuponkeja...
 

Yhteistyössä