V
vierailija
Vieras
Tää olin minä.Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.
Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista?![]()