V
vierailija
Vieras
Kiinnostaako K enää?No en kyl vedä Kekän roolia, vaik hienosti joku slayaa sen roolin. Käyn tääl oikeesti harvoin ja oon Joostin dedicated fan. Joskus tuun vetään ulkkista.
Et vissiin mennyt Sloveniaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinnostaako K enää?No en kyl vedä Kekän roolia, vaik hienosti joku slayaa sen roolin. Käyn tääl oikeesti harvoin ja oon Joostin dedicated fan. Joskus tuun vetään ulkkista.
Kerro nyt, kun väitit Käärijäkin kuulijamääränkin johtuvan viisunosteesta! Miten ei näy Lindan ja Peten kuulijamäärissä, vaikka olivat tämän vuoden suosikkeja?En tiedä, voit mennä viisufanien kanssa vänkäämään viisuketjuun.
Häh, ei liity minun kekän kirjoittamisiin millään tavalla kyseinen henkilö, ja minun ei tartte mitään rooleja vetää, en ees osaisi, enkä näe et sellaisesta ois hyötyä mihkään. Omana itsenäni vain aina. Vaikka saiskin välillä sitä negaa niskaan.
Ei esitä, en tiedä kuule kyseistä kirjoittajaa sen paremmin. Miks tälläisessä paikassa nyt ees tarttis esittää jotain muuta kuin on. Anonyymi ketju muutoinkin.Eli sinä vedät Kekää.
Niin, tämäpä. Varmaan jotain lasten pelkoja, että kun anonyyminä joku sanoo ikävästi, siitä pitää välittää.Ei esitä, en tiedä kuule kyseistä kirjoittajaa sen paremmin. Miks tälläisessä paikassa nyt ees tarttis esittää jotain muuta kuin on. Anonyymi ketju muutoinkin.
Tarkoitin sävyä, millä siitä kirjoitetaan. Niissä on aina jokin positiivinen viba nykyään. "Rento ja mukava", ym.Höpön löpöä olis, sithän mitään epämääräisiä juttuja ei ois nostettu lehteen edes esim. tapaus kuntovalmentaja, jossa sattumoisin jätettiin mainitsematta myös kaverin ja veljen lomalla mukana olo.
Tai Erikan, hän sentään oli viime vuoden viisuissa.Kerro nyt, kun väitit Käärijäkin kuulijamääränkin johtuvan viisunosteesta! Miten ei näy Lindan ja Peten kuulijamäärissä, vaikka olivat tämän vuoden suosikkeja?
Olin Sloveniassa ja uudet Sambat meni piloil.Kiinnostaako K enää?
Et vissiin mennyt Sloveniaan?
Voi ei! Minkä väriset? Onks toi se sama kenkä, joita Boitsulla oli?Olin Sloveniassa ja uudet Sambat meni piloil.
Ei esitä, en tiedä kuule kyseistä kirjoittajaa sen paremmin. Miks tälläisessä paikassa nyt ees tarttis esittää jotain muuta kuin on. Anonyymi ketju muutoinkin.
Hänellä ehkä, minulla oikealla kekällä ei.Rooli kuitenkin![]()
Kiitos!389 300 kuuntelukertaa 26.6.
Seuraava eli Italia 137 000.
Suomella 87 900.
Paskan ruskeat mut onneks maksoivat vaan 130Voi ei! Minkä väriset? Onks toi se sama kenkä, joita Boitsulla oli?Rrrrakastan niitä.
Lopeta minun esittäminen kiitos.Hänellä ehkä, minulla oikealla kekällä ei.
Hohhoijaa, siinähän oli suoraan kopsattu ne stalkkerin sanomiset, ja tuskin J tosiaan huonosti julkisesti käyttäytynyt onkaan. Sit jos näin tekis, eiköhän sekin päätyisi lehteen.Tarkoitin sävyä, millä siitä kirjoitetaan. Niissä on aina jokin positiivinen viba nykyään. "Rento ja mukava", ym.
Omana itsenäni olen täällä niin että.Lopeta minun esittäminen kiitos.
Omana itsenäni olen täällä niin että.
En esitä ketään, enkä tunne sinua että, ite oon se öljystäkin kirjoittanut tyyppi.Lopeta minun esittäminen kiitos.
En sitten ollut kumpikaan ylläolevista.Omana itsenäni olen täällä niin että.
Tää on taas matkijani käsialaa, en minä sitten.Omana itsenäni olen täällä niin että.
Paras puhdistusaine kengille on Garnierin misellin vesi. Tai siis ekaks putsaat sil. Esim. Tiktokissa on videoita miten sitä käytetää.Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.
Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista?![]()