K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä läksin matkaan kaksilla kengillä. Mustat sandaalit ja lenkkarit. Mietin ihan aikuisten oikeasti ennen reissua, että ottaisko saappaat, koska hirmuhelteiden seassa ennusteissa mainittiin joku lällyltä vaikuttanut sadekuuro, mutta siis helou, kuka lähtee edes lentokoneella käytännössä kaupunkilomalle saappaat mukanaan?
Mun matkis vain oli puolityhjä ja ainahan niiden sisään ois voinut jotain sukkia tunkea pakatessa.
Onneksi konsertin jälkeen oli vain sunnuntai ja maanantaiaamu, niin pärjäsin sandaaleilla hyvin (vaikka lenkkarit ois mukavimmat kävellessä).
Ois ehkä pitänyt tajuta ottaakin flip flopit, ne ois toimineet karnevaaleilla varmasti kuin unelma!
Kun matkalaukku on puolityhjä pakkaan mukaan aina yhden tyhjän kenkälaatikon ja sit sellaisen toisen pahvijutskan. Ei hölsky tavarat.
Tämä ei ole psykiatrinen istunto, missä voit kertoa jonninjoutuuksia.
 
Mä läksin matkaan kaksilla kengillä. Mustat sandaalit ja lenkkarit. Mietin ihan aikuisten oikeasti ennen reissua, että ottaisko saappaat, koska hirmuhelteiden seassa ennusteissa mainittiin joku lällyltä vaikuttanut sadekuuro, mutta siis helou, kuka lähtee edes lentokoneella käytännössä kaupunkilomalle saappaat mukanaan?
Mun matkis vain oli puolityhjä ja ainahan niiden sisään ois voinut jotain sukkia tunkea pakatessa.
Onneksi konsertin jälkeen oli vain sunnuntai ja maanantaiaamu, niin pärjäsin sandaaleilla hyvin (vaikka lenkkarit ois mukavimmat kävellessä).
Ois ehkä pitänyt tajuta ottaakin flip flopit, ne ois toimineet karnevaaleilla varmasti kuin unelma!
Kun matkalaukku on puolityhjä pakkaan mukaan aina yhden tyhjän kenkälaatikon ja sit sellaisen toisen pahvijutskan. Ei hölsky tavarat.
Minä läksin kolmilla saappailla. Yhdet pistin päähäni Deviton ajaksi
 
Minä olen sekä JO-fani että K-fani. En hauku kumpaakaan. Kuuntelen molemmilta noin kymmentä biisiä päivittäin. K:n vanhimpaa tuotantoa en juurikaan kuuntele, Alaks olee on poikkeus. JO:lta kuuntelen niin vanhoja kuin uusia. K:lta pidän enemmän uusista, JO:lta vähän enemmän vanhoista.
 

Yhteistyössä