V
vierailija
Vieras
Tämä ei ole psykiatrinen istunto, missä voit kertoa jonninjoutuuksia.Mä läksin matkaan kaksilla kengillä. Mustat sandaalit ja lenkkarit. Mietin ihan aikuisten oikeasti ennen reissua, että ottaisko saappaat, koska hirmuhelteiden seassa ennusteissa mainittiin joku lällyltä vaikuttanut sadekuuro, mutta siis helou, kuka lähtee edes lentokoneella käytännössä kaupunkilomalle saappaat mukanaan?
Mun matkis vain oli puolityhjä ja ainahan niiden sisään ois voinut jotain sukkia tunkea pakatessa.
Onneksi konsertin jälkeen oli vain sunnuntai ja maanantaiaamu, niin pärjäsin sandaaleilla hyvin (vaikka lenkkarit ois mukavimmat kävellessä).
Ois ehkä pitänyt tajuta ottaakin flip flopit, ne ois toimineet karnevaaleilla varmasti kuin unelma!
Kun matkalaukku on puolityhjä pakkaan mukaan aina yhden tyhjän kenkälaatikon ja sit sellaisen toisen pahvijutskan. Ei hölsky tavarat.