K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä ja minä ainakin vaihdoin hotellilla kengät kun huomasin että on tulossa myräkkä.
Mä läksin matkaan kaksilla kengillä. Mustat sandaalit ja lenkkarit. Mietin ihan aikuisten oikeasti ennen reissua, että ottaisko saappaat, koska hirmuhelteiden seassa ennusteissa mainittiin joku lällyltä vaikuttanut sadekuuro, mutta siis helou, kuka lähtee edes lentokoneella käytännössä kaupunkilomalle saappaat mukanaan?
Mun matkis vain oli puolityhjä ja ainahan niiden sisään ois voinut jotain sukkia tunkea pakatessa.
Onneksi konsertin jälkeen oli vain sunnuntai ja maanantaiaamu, niin pärjäsin sandaaleilla hyvin (vaikka lenkkarit ois mukavimmat kävellessä).
Ois ehkä pitänyt tajuta ottaakin flip flopit, ne ois toimineet karnevaaleilla varmasti kuin unelma!
Kun matkalaukku on puolityhjä pakkaan mukaan aina yhden tyhjän kenkälaatikon ja sit sellaisen toisen pahvijutskan. Ei hölsky tavarat.
 
Mä läksin matkaan kaksilla kengillä. Mustat sandaalit ja lenkkarit. Mietin ihan aikuisten oikeasti ennen reissua, että ottaisko saappaat, koska hirmuhelteiden seassa ennusteissa mainittiin joku lällyltä vaikuttanut sadekuuro, mutta siis helou, kuka lähtee edes lentokoneella käytännössä kaupunkilomalle saappaat mukanaan?
Mun matkis vain oli puolityhjä ja ainahan niiden sisään ois voinut jotain sukkia tunkea pakatessa.
Onneksi konsertin jälkeen oli vain sunnuntai ja maanantaiaamu, niin pärjäsin sandaaleilla hyvin (vaikka lenkkarit ois mukavimmat kävellessä).
Ois ehkä pitänyt tajuta ottaakin flip flopit, ne ois toimineet karnevaaleilla varmasti kuin unelma!
Kun matkalaukku on puolityhjä pakkaan mukaan aina yhden tyhjän kenkälaatikon ja sit sellaisen toisen pahvijutskan. Ei hölsky tavarat.
Tyhmä olet. Aina kannattaa pakata vedenpitävät kengät tai vettä kestävät kengät festareille mukaan.
 
Tyhmä olet. Aina kannattaa pakata vedenpitävät kengät tai vettä kestävät kengät festareille mukaan.
Niin, tavallaan opin sen nyt. Se vaan, että mä ostinkin tuollaiset Lontooseen, todella mukavat Sketchersit. Nekin jätin kotiin ja nyt mietin, että ehkä hyvä niin, koska ne ois kuraantuneet ihan täysin ja nekään ei kyllä olleet korkeavartiset eivätkä mitään 100% pidempiakaisesti vettä pitävät.
Ainoat kunnon jalkineet siellä ois olleet saappaat.
Ja siis en mä nytkään hienohipiäisenä kastellut jalkojani, mutta se tietenkin rajoitti sitä, mistä saattoi kulkea.
 
Niin, tavallaan opin sen nyt. Se vaan, että mä ostinkin tuollaiset Lontooseen, todella mukavat Sketchersit. Nekin jätin kotiin ja nyt mietin, että ehkä hyvä niin, koska ne ois kuraantuneet ihan täysin ja nekään ei kyllä olleet korkeavartiset eivätkä mitään 100% pidempiakaisesti vettä pitävät.
Ainoat kunnon jalkineet siellä ois olleet saappaat.
Ja siis en mä nytkään hienohipiäisenä kastellut jalkojani, mutta se tietenkin rajoitti sitä, mistä saattoi kulkea.
Vaan mummot käyttää sketcersejä🤣
 
Niin, tavallaan opin sen nyt. Se vaan, että mä ostinkin tuollaiset Lontooseen, todella mukavat Sketchersit. Nekin jätin kotiin ja nyt mietin, että ehkä hyvä niin, koska ne ois kuraantuneet ihan täysin ja nekään ei kyllä olleet korkeavartiset eivätkä mitään 100% pidempiakaisesti vettä pitävät.
Ainoat kunnon jalkineet siellä ois olleet saappaat.
Ja siis en mä nytkään hienohipiäisenä kastellut jalkojani, mutta se tietenkin rajoitti sitä, mistä saattoi kulkea.
Sketchersit🤣🤣🤣
 

Yhteistyössä