K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.

Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä 😁
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista? 🥲😄😁
 
Nämä kirjoittajien arvailut on kyllä typerisitä jutuista typerimpiä. Mun kirjoituksia on tämänkin ketjun historian aikana väitetty milloin kenenkin jutuiksi ja aina on mennyt pieleen. Huvittavaa.
 
Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.

Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä 😁
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista? 🥲😄😁
Paras puhdistusaine kengille on Garnierin misellin vesi. Tai siis ekaks putsaat sil. Esim. Tiktokissa on videoita miten sitä käytetää.
 

Yhteistyössä