K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.

Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä 😁
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista? 🥲😄😁
 
Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.

Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä 😁
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista? 🥲😄😁
Paras puhdistusaine kengille on Garnierin misellin vesi. Tai siis ekaks putsaat sil. Esim. Tiktokissa on videoita miten sitä käytetää.
 

Yhteistyössä