V
vierailija
Vieras
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa.
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa. Jotkut eivät taida ymmärtää, mitä juoruilu tai tietojen levittely tarkoittaa. Kaikki tiesivät jo K:n postauksesta, että isä oli paikalla. Se, että isä on nähty siellä tanssimassa ei ole mikään juoru tai tietojen levittämistä.Ja mitä kamalaa siinä tiedossa on? Että joku on tanssinut K:n isän kanssa?