vierailija
Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.Sun tutka on ollut joka kerta väärässä, ei millään pahalla.
Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.Sun tutka on ollut joka kerta väärässä, ei millään pahalla.
Höpö höpöSä oot vissiin se, joka ei tunnistasi miestä, vaikka sellainen seisoisi sun edessä sillaan.
Sulla on joka kerta mennyt väärin mitä tulee täällä kirjoittelevien sukupuoleen.Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.
Sieltä tuli komea vahvistus taas asialle.Höpö höpö
S ja B deittaili yhdessä. Ei sulla oo todisteita sitä vastaan.Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.
Höpö höpöNyt sitä jarimatti analyysia niinku olis jo!
Bojan on vahvistanut, että ystävä ja kollega on/oli.S ja B deittaili yhdessä. Ei sulla oo todisteita sitä vastaan.
Jaha. Sehän saikin jo Höpö höpö-ratifioinnin ja sertifikaatit kylkeen, joten sehän tarkoittaa että Marko ja Jari-Matti ovat kuin kaksi marjaa.Höpö höpö
Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.Bojan on vahvistanut, että ystävä ja kollega on/oli.
Se lomailikin täällä. Et voi todistaa että ei ollut.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.
Eri höpöttäjä vain.Jaha. Sehän saikin jo Höpö höpö-ratifioinnin ja sertifikaatit kylkeen, joten sehän tarkoittaa että Marko ja Jari-Matti ovat kuin kaksi marjaa.
Sinulle myönnettiin juuri seli seli-sertifikaatti.Eri höpöttäjä vain.
Höpö höpö.Eri höpöttäjä vain.
Ja seukkaili Sadien kanssa. Et voi todistaa että ei ole seukannut.Se lomailikin täällä. Et voi todistaa että ei ollut.
No Jere sen perui, hänen syynsä.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.
Jere sanonut faneille ettei mitään ole peruttu. Kumpia faneja tässä nyt uskotaan?No Jere sen perui, hänen syynsä.
Eikön ton puljun omistajalla ollut jotkut aika äärimielipiteet, ei ole enää tullut tilattua.Nää sikpäiväthän on ihan sikamaiset, niin paljon lähti ostoskoriin
Sikahalvalla saa nyt kuitenkin.Eikön ton puljun omistajalla ollut jotkut aika äärimielipiteet, ei ole enää tullut tilattua.
Eiköhän se ollut vaan fanin höpöhöpöjuttuja.Jere sanonut faneille ettei mitään ole peruttu. Kumpia faneja tässä nyt uskotaan?
Niinkun se helmikuinen Suomen lomakin.Eiköhän se ollut vaan fanin höpöhöpöjuttuja.
No tästä sanomisesta ei ole mitään todistetta, joku fani sanoi että kuuli Bojanin sanovan jne.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.