Lokakuiset 2025 🍁

vierailija
Kiva, Taikaakin, kun on pahoinvointi jo vähentynyt! Mä jotenkin oon niin tottunut tähän, että pahoinvoinnit ei lopu viikkoon 12, että en osaa odottaa muuta. 😄Kolmannesta oksensin vikan kerran viikolla 23, mutta toki se ei enää ollut sellaista kokoaikaista se pahoinvointi enkä suinkaan oksentanut enää joka päivä (enkä siis muutenkaan pahimaan aikaan oksentele mitenkään joka aterian jälkeen, vaan yleensä sillain n. 3-5 kertaa viikossa). Mulla on kyllä ihan loppuun asti sellainen paha maku suussa, mikä aiheuttaa välillä etovaa oloa myös raskauden loppupuolella. Sitten onkin niin uskomatonta, kun se jää sinne synnärille!

Mulla on ylimääräinen ultra viikolla 16 eli viikon päästä, mutta en mä muuten menisi, jos ei tarvisi mennä. Koitan jaksaa aina ootella noita määrättyjä. Mites muut?

- Aleksandra

• Rakkaus
Reactions: Taikaakin
vierailija
Kiitos Aleksandra ❤ Ja tervetuloa Cakepops! ❤

Mulla on edelleenkin pahoinvointia vaikka nyt on jo rv 18 menossa. Syön edelleen pahoinvointilääkettä.. ja nyt aamulla oksensin kuitenkin. Kuitenkin siis paljon parempi olo.. että se oksentaminen on enää ihan satunnaista.

Meillä ultrattiin neuvolassa tässä välissä ennen rakenneultraa niin ei tarvinnut mennä välissä muualle 😂 muuten oisin ehkä maksanut yksityisellä ultrasta.

-aa

Ihana kun täällä kirjoittelu jatkunut! En oo ehtinyt tänne luurimaan ollenkaan.
Mulla olisi nyt lomaviikko mutta esikoinen tuli kipeäksi, meneehän se loma nyt sitten näinkin.. 🥴
Joko teillä tuntuu liikettä?

vierailija
Harmi, aa, että sullakim edelleen pahoinvointia! :/ Tsemppiä sen kanssa!

Kiva, kun ultrattiin välissä!

Harmi, kun joudutte sairastelemaan lomaviikolla, Sofiika! Toivottavasti pääsette vähällä!
Mä en ole vielä tuntenut liikkeitä (vko 16), mutta en ehkä vielä osaa odottaa. Kolmosesta tunsin vasta viikolla 23, kun istukka oli edessä, mutta nelosesta muistaakseni jo viikolla 17-18. Mites muut?

- Aleksandra

Mä kuvittelen välillä tuntevani jotain mut en kyllä tie onko vai eikö. Kovasti hän liikkuu, kun dopplerilla kuuntelen sydänääniä🤭 Esikoisesta tunsin epäselvästi jotain 15+ ja selkeästi 17+. Aika näyttää 🤭 nyt vasta kuitenkin 14+2

Mä en oo tuntenu mitään liikkeitä mutta istukka on kuulemma edessä että voi mennä pitkäänkin ennenku tunnen mitään. Nyt on 13+5 meneillään ja vatsa alkaa kyllä näkyä jo tosi selkeästi 🫣😃.

Tsemppiä kaikille jotka painii pahoinvoinnin kanssa 🫶 itse päässyt sen suhteen vähällä, mutta närästely on välillä inhottavaa. Renniellä pärjäilly tähän asti. Hassua miten varhaisessa vaiheessa voi närästelyäkin tulla 😄

Oon miettinyt kun oon jatkanut juosemista raskauden aikana, että kuinkahan pitkälle sitä uskaltaa jatkaa. Vähä ristiriitaista viestiä saa neuvolastakin 🙈 oon nyt toistaiseksi jatkanu kun ei tunnu pahalta

vierailija
Nt-ultra nyt takana ja kaikki oli hyvin 🥺❤ riskiluvut ei hälyttäneet ja pieni otti niin rennosti, että ultraajaa nauratti 😂 oli kyllä niin symppis ultraaja, että toivottavasti saan hänet ensi kerrallakin ❤ rakenneultra sit seuraavaksi kesäkuussa ❤
HOPEANOPEA:lle laitoin yv viestin whatsapp ryhmään liittymisen toiveesta 😊

/Villivadelma

Nt-ultra nyt takana ja kaikki oli hyvin 🥺❤ riskiluvut ei hälyttäneet ja pieni otti niin rennosti, että ultraajaa nauratti 😂 oli kyllä niin symppis ultraaja, että toivottavasti saan hänet ensi kerrallakin ❤ rakenneultra sit seuraavaksi kesäkuussa ❤
HOPEANOPEA:lle laitoin yv viestin whatsapp ryhmään liittymisen toiveesta 😊

/Villivadelma
Onnea hyvistä ultrauutisista! Laitoin nyt linkin. Pahoittelut viiveestä.

vierailija
Ihanaa, Havu89 kun oot pystynyt jatkamaan juoksemista! Mä haaveilen aina ennen raskautta, että nyt kyllä liikun samalla tavalla ja juoksen, mutta sitten se olo on niin kokonaisvaltainen, syke korkealla (tai tuntuu voimakkaana) ja hengästyttää niin kovin, että ei vaan pysty. Mutta eiköhän sitä pysty jatkamaan niin kauan kuin se tuntuu hyvältä. 😊

Ihanaa, jos tuntee jo liikkeitä! Mä en vielä tunne, mutta eiköhän aika pian!

Onnea, Villivadelma, ultrasta! 😍

- Aleksandra

• Rakkaus
Reactions: Havu89
vierailija
Hei täytyy tännekin tulla kertomaan ilouutinen! Eilen ylimääräisessä ultrassa ei näkynyt vauvelin päässä poikkeuksen poikkeusta! Lääkäri tutki kaikki niiiiin tarkasti ja oli silminnähden ihmeissään ja onnellinen, ja rakenneultra-kätilökin katsoi samaa. Lääkäri oli jo aukaissut kirjankin jostain kohdasta, mitä epäili, mutta ei tarvittu sitä. Sovittiin vielä neljän viikon päähän, että kaikki katsotaan uusiksi virallisessa rakenneultrassa, kun vielä vauveli kasvaa, mutta nyt saa hetkeksi huuokaista EIKÄ tarvinnut edes harkita lapsivesipunktiota. On ihan superkiitollinen olo!!!

- Aleksandra

vierailija
Ihana kuulla, aa! 🤗🤗Sitä saa hehkuttaa kyllä! Meillä myös siinä ylimääräises 17. viikon ultrassa oli näkevinään pojan, mutta varmistetaan se vielä! Ihan kiva ois päästä taas käyttämään kuusi vuotta odottaneita isoveljien vauvanvaatteita! 😍

Muuten menee aika samalla tavalla. Olo ei oikein meinaa helpottaa, mutta onneksi ei enää ole tarvinnut oksentaa. Mites sinä, aa, jakselet ja entäs muut?

- Aleksandra

vierailija
Tuntuu, että on enemmän poikia tulossa 😆🥰 en nyt yhtään muista, että oliko teillä jotain ”toivetta” siitä sukupuolesta 😆? Ja koska on rakenneultra?

Kyllä pitkään kestää toi pahoinvointi :/ mulla on myös sitä pahoinvointia nyt kun lopetin ihan kokonaan sen pahoinvointilääkkeen.. lääkäri sano eilen et ehkä kannattaa ottaa se takasin käyttöön 1tbl päivässä 😬
Muuten kyllä jaksan ihan hyvin!

-aa

Yhteistyössä