V
vierailija
Vieras
Ja todisteet tähän missä?
Ei oo sullakaan todisteita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja todisteet tähän missä?
Mitå ostit? Mä en keksi mitä ostasin
Ei olekaan, mutta kuten sanoin, on kuitenkin edes jotain sen puolesta että eivät olleet yhdessä. Toiseen suuntaan ei ole mitään.Ei oo sullakaan todisteita.
Eikö se riitä todisteeksi, jos Bojan on itse sanonut heidän olevan ystäviä ja kollegoita? Joka tapauksessa vahvemmat todisteet sen puolesta että eivät seukanneet kuin sen puolesta että olisivat olleet yhdessä.
Ai samalla tavallako ne aidot tunteet koetaan kuin K ja B välillä?Jos kokisit aitoja tunteita, niin tietäisit että B ja S seurustelivat.
Ei olekaan, mutta kuten sanoin, on kuitenkin edes jotain sen puolesta että eivät olleet yhdessä. Toiseen suuntaan ei ole mitään.
Ai samalla tavallako ne aidot tunteet koetaan kuin K ja B välillä?
Älä vaihda puheenaihetta. Nyt puhuttiin todisteista, ei jostain aistimuksista ja uskonasioista.Rakkaus ja aidot tunteet mitä Bojanin ja Sadien välissä oli eivät näy sun kaltaiselle ihmiselle. Vain heille joilla on kyky nähdä todellinen rakkaus.
Älä vaihda puheenaihetta. Nyt puhuttiin todisteista, ei jostain aistimuksista ja uskonasioista.
Mä ostin imurin ja shiatsuistuimen ja paljon pikkusälää. Oli kuin karkkikaupassa ois ollut.Mitå ostit? Mä en keksi mitä ostasin
Sä et ees tiedä mitä sana todiste tarkoittaa. Mars kouluun takasin!Aidot tunteet on paras todiste. Sinä et vaan kykene näkemään niitä.
www.instagram.com
Sä et ees tiedä mitä sana todiste tarkoittaa. Mars kouluun takasin!
Mä ostin imurin ja shiatsuistuimen ja paljon pikkusälää. Oli kuin karkkikaupassa ois ollut.
![]()
Huomenta Suomi on Instagram: "Viikonloppu alkaa Helsingissä aurinkoisissa merkeissä – mites siellä, missä viikonvaihdettasi vietät? 🌞 Lauantaina herkutellaan niin live-musiikilla, pääsiäiseen sopivilla herkuilla ja kulttuurilla Niina Backmanin ja Teresa Meriläinen-Aho johdolla! 💛 Artisti Ilta on uuden edessä, kun esikoislapsen syntymä lähestyy – miten artistinura tulee jatkumaan? Kysymme sitä häneltä ennen kuin upeaääninen artisti esittää uuden kappaleensa Valitojen valtakunta. 🎼 Huomisaamuna pohdimme, mistä apua katupölyn aiheuttamiin oireisiin, millainen merkitys kosketuksella on ihmisen hyvinvoinnille ja otamme varaslähdön pääsiäiseen airfryerissa valmistuvien herkkujen muodossa. Niina vierailee aamun aikana Kansallisteatterissa, missä keskustellaan Kaarlo Bergbomin kootut kärsimykset -esityksestä yhdessä näyttelijä Carl-Kristian Rundmanin ja ohjaaja Tiina Puumalaisen kanssa kahvikupposten äärellä ☕️🎭 Lisäksi tapaamme Elias Salosen, joka on uusi vakiojäsen Suurmestari-ohjelmassa – unohtamatta Euroviisu-tähtiä: Käärijää ja KAJ-kolmikkoa! 😍 Nähdään kello 8.55–12 MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa – aurinkoa viikonloppuusi! 📺"
235 likes, 6 comments - mtvhuomentasuomi on April 4, 2025: "Viikonloppu alkaa Helsingissä aurinkoisissa merkeissä – mites siellä, missä viikonvaihdettasi vietät? 🌞 Lauantaina herkutellaan niin live-musiikilla, pääsiäiseen sopivilla herkuilla ja kulttuurilla Niina Backmanin ja Teresa...www.instagram.com
Huomenna KAJta ja Kärtsää Huonenta Suomessa
![]()
Huomenta Suomi on Instagram: "Viikonloppu alkaa Helsingissä aurinkoisissa merkeissä – mites siellä, missä viikonvaihdettasi vietät? 🌞 Lauantaina herkutellaan niin live-musiikilla, pääsiäiseen sopivilla herkuilla ja kulttuurilla Niina Backmanin ja Teresa Meriläinen-Aho johdolla! 💛 Artisti Ilta on uuden edessä, kun esikoislapsen syntymä lähestyy – miten artistinura tulee jatkumaan? Kysymme sitä häneltä ennen kuin upeaääninen artisti esittää uuden kappaleensa Valitojen valtakunta. 🎼 Huomisaamuna pohdimme, mistä apua katupölyn aiheuttamiin oireisiin, millainen merkitys kosketuksella on ihmisen hyvinvoinnille ja otamme varaslähdön pääsiäiseen airfryerissa valmistuvien herkkujen muodossa. Niina vierailee aamun aikana Kansallisteatterissa, missä keskustellaan Kaarlo Bergbomin kootut kärsimykset -esityksestä yhdessä näyttelijä Carl-Kristian Rundmanin ja ohjaaja Tiina Puumalaisen kanssa kahvikupposten äärellä ☕️🎭 Lisäksi tapaamme Elias Salosen, joka on uusi vakiojäsen Suurmestari-ohjelmassa – unohtamatta Euroviisu-tähtiä: Käärijää ja KAJ-kolmikkoa! 😍 Nähdään kello 8.55–12 MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa – aurinkoa viikonloppuusi! 📺"
235 likes, 6 comments - mtvhuomentasuomi on April 4, 2025: "Viikonloppu alkaa Helsingissä aurinkoisissa merkeissä – mites siellä, missä viikonvaihdettasi vietät? 🌞 Lauantaina herkutellaan niin live-musiikilla, pääsiäiseen sopivilla herkuilla ja kulttuurilla Niina Backmanin ja Teresa...www.instagram.com
Jere ei ole perunut mitään. Jos B haluaisi olisi nytkin Suomessa. Jurellakin aikaa mopoilla ja retkeillä kaverien kanssa.No Jere sen perui, hänen syynsä.
Jere ei ole perunut mitään. Jos B haluaisi olisi nytkin Suomessa. Jurellakin aikaa mopoilla ja retkeillä kaverien kanssa.
Kiitos!![]()
Jos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....
Mua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissaSe on kyllä ankeutta. Siitä paistaa yliyrittäminen mikä vie siitä kaiken hauskuuden. Toiset vaan ei ole hauskoja, vaikka kuinka yrittää.
Mutta et oo varma?Hahaa luin sun ajatukset ja ehtisin ensin.