vierailija
Onko vihdoin Jari-Matin vuosi?Eikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
Onko vihdoin Jari-Matin vuosi?Eikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
Mä luulen että tuo jarimatti painaa grigoria ihan päätoimisestiEikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!Mua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
![]()
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!
Mä taidan sitten olla se palstan häpeämätön annaliisaOn! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!![]()
No niin niin joo ja homot shippaa Bojerea ja Fazer ei ole suklaataIhan eri näköisiltähän ne näyttää.
Ok. Sun arvio onkin aina paras ja luotettavin. Entä marko ja jarimatti? Saisko niistäkin analyysin?Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.
On niissä kyl samaa näköä! Mulla ei näy tollasta mainosta kylläMua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
![]()
Täällä se kuuluisa kolmas, jonka mielestä toi mies näyttää Mårdikselta. On muuten kivan näköinen mies ja tollanen tukka mihin vois upottaa kätensä.Mä taidan sitten olla se palstan häpeämätön annaliisa
Ja vist!On samaa näköä mutta kyllä Må on paaaaljon suloisempi
vatsalihaNo nyt mä selasin sitä grigorin instaa ja totta kai klikkasin vahinkotykkäyksen yhteen vatsalihakuvaan
Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.No niin niin joo ja homot shippaa Bojerea ja Fazer ei ole suklaata
Vatsaliha kuulostaa vielä paremmaltavatsaliha No, melkein osaan krijottaa
Ilmeisesti mulla oli jo vähän mielessä jotain mikä sit freudilaisittain lipsahti, ensin sinne instaan ja sit tänneVatsaliha kuulostaa vielä paremmalta
Sun tutka on ollut joka kerta väärässä, ei millään pahalla.Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.
vatsaliha No, melkein osaan krijottaa
eli Peksi?Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
35 on numero uno.Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Hahaa luin sun ajatukset ja ehtisin ensin.Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.