V
vierailija
Vieras
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!
On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!![]()
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.
On niissä kyl samaa näköä! Mulla ei näy tollasta mainosta kylläMua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
www.instagram.com
Mä taidan sitten olla se palstan häpeämätön annaliisa
On samaa näköä mutta kyllä Må on paaaaljon suloisempi
vatsalihaNo nyt mä selasin sitä grigorin instaa ja totta kai klikkasin vahinkotykkäyksen yhteen vatsalihakuvaan
Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.No niin niin joo ja homot shippaa Bojerea ja Fazer ei ole suklaata
vatsaliha No, melkein osaan krijottaa
Ilmeisesti mulla oli jo vähän mielessä jotain mikä sit freudilaisittain lipsahti, ensin sinne instaan ja sit tänneVatsaliha kuulostaa vielä paremmalta
Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.
Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.
Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.Sun tutka on ollut joka kerta väärässä, ei millään pahalla.
Höpö höpöSä oot vissiin se, joka ei tunnistasi miestä, vaikka sellainen seisoisi sun edessä sillaan.
Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.