V
vierailija
Vieras
Höpö höpö
Sieltä tuli komea vahvistus taas asialle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö
Päinvastoin, tosi usein mennyt minulla oikein, kuten S analyysienkin korjaukset.
Nyt sitä jarimatti analyysia niinku olis jo!
Bojan on vahvistanut, että ystävä ja kollega on/oli.S ja B deittaili yhdessä. Ei sulla oo todisteita sitä vastaan.
Höpö höpö
Bojan on vahvistanut, että ystävä ja kollega on/oli.
Se lomailikin täällä. Et voi todistaa että ei ollut.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.
Eri höpöttäjä vain.Jaha. Sehän saikin jo Höpö höpö-ratifioinnin ja sertifikaatit kylkeen, joten sehän tarkoittaa että Marko ja Jari-Matti ovat kuin kaksi marjaa.
Eri höpöttäjä vain.
Se lomailikin täällä. Et voi todistaa että ei ollut.
No Jere sen perui, hänen syynsä.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.
No Jere sen perui, hänen syynsä.
Eikön ton puljun omistajalla ollut jotkut aika äärimielipiteet, ei ole enää tullut tilattua.Nää sikpäiväthän on ihan sikamaiset, niin paljon lähti ostoskoriin
Sikahalvalla saa nyt kuitenkin.Eikön ton puljun omistajalla ollut jotkut aika äärimielipiteet, ei ole enää tullut tilattua.
Eiköhän se ollut vaan fanin höpöhöpöjuttuja.Jere sanonut faneille ettei mitään ole peruttu. Kumpia faneja tässä nyt uskotaan?
Eiköhän se ollut vaan fanin höpöhöpöjuttuja.
No tästä sanomisesta ei ole mitään todistetta, joku fani sanoi että kuuli Bojanin sanovan jne.Bojan sanoi myös lomailevansa Suomessa helmikuussa.
No tästä sanomisesta ei ole mitään todistetta, joku fani sanoi että kuuli Bojanin sanovan jne.
Sen sijaan tuo ystävä/kollega juttu on ihan julkisesti sanottu ja sen voi vieläkin tarkistaa siitä tallenteesta.
Eikö se riitä todisteeksi, jos Bojan on itse sanonut heidän olevan ystäviä ja kollegoita? Joka tapauksessa vahvemmat todisteet sen puolesta että eivät seukanneet kuin sen puolesta että olisivat olleet yhdessä.Ja seukkaili Sadien kanssa. Et voi todistaa että ei ole seukannut.
Ja todisteet tähän missä?Olivat ystäviä ja kollegoja siinä vaiheessa kun B sanoi noin. Sitä ennen taas.![]()
Mitå ostit? Mä en keksi mitä ostasinNää sikpäiväthän on ihan sikamaiset, niin paljon lähti ostoskoriin