V
vierailija
Vieras
Mun ilveksen korvatupsukka pervälissä twinnaa Janin tupsukan kanssa
Tarkkaan olet Janin tupsukoita syynännyt noin niinkun Janin inhoajaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun ilveksen korvatupsukka pervälissä twinnaa Janin tupsukan kanssa
Nyt alkaa vaikuttaa aidon miesvierailijan puheilta
Sanoittanut, t0rvi. Bojan tekee kyllä kautta linjan hyviä sanoituksia. Samaa ei ihan voi sanoa Käärijästä…
No eihän vaikuta.Nyt alkaa vaikuttaa aidon miesvierailijan puheilta
Jos masterilla on iso meisseli, niin pitääkö alamaisen ottaa konvehtirasiallinen poppersia?
No eihän vaikuta.
Jes, löytyi! Voi hyvin olla se, en kyllä niskasta näitä tunnistaSe oli tägättynä siihen edelliseen kuvakoosteeseen Markon instassa missä oli myös se kuva Dzejlan kanssa.
Kieli poskessa? Tarkoitatko että se tekee jotain huumoripläjäyksiä?Toinen heistä sanoittaa kieli poskessa, toinen tosissaan, silti jälkimmäinen on se, joka on koomisempi.
Mua kiinnostelee se markon grigori
Kieli poskessa? Tarkoitatko että se tekee jotain huumoripläjäyksiä?
Milloin sanoittaminen on lakannut olemasta kirjoittamista? Sanellaanko ne? Morsetetaan? Vai savumerkein?
Säästäkää mut Bojanin huumorilta kiitos.![]()
TämäToinen heistä sanoittaa kieli poskessa, toinen tosissaan, silti jälkimmäinen on se, joka on koomisempi.
Sen päätyö on nykyään käsilaukun kantelu.Palveluksia? Miksi toi ei sun mielestä ole ihan vaan sen työtä?
Kärtsän peppu kyllä kieltämättä viehättää.Haluan morsettaa Kärtsän pakaroita.
Touchee. Tosik ei ihmisen ole pakko olla hauska, mutta luontaisesti epähauskojen ei kannata päkistääSe on kyllä ankeutta. Siitä paistaa yliyrittäminen mikä vie siitä kaiken hauskuuden. Toiset vaan ei ole hauskoja, vaikka kuinka yrittää.
Se mies joka on melkein kaikissa markon postauksissa. Tossa uusimmassa videopätkässä se on se joka harjaa hiuksiaan.Grigori?
Ei ku se onkin grigor. Meni sekasin mun työkaverin kanssa, harmi ettei se näytä yhtään toltaSe mies joka on melkein kaikissa markon postauksissa. Tossa uusimmassa videopätkässä se on se joka harjaa hiuksiaan.
Eikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
Mä luulen että tuo jarimatti painaa grigoria ihan päätoimisestiEikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!Mua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
www.instagram.com