vierailija
Onko vihdoin Jari-Matin vuosi?Eikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
Onko vihdoin Jari-Matin vuosi?Eikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
Mä luulen että tuo jarimatti painaa grigoria ihan päätoimisestiEikö me voitais toivoa sen ennemmin hoonaavan sitä Gregoria? Toi kaljuuntuva köyhän gayn versio Jari-Matti Latvalasta ei oikein innosta.
On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!Mua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
www.instagram.com
Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.On! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!
Mä taidan sitten olla se palstan häpeämätön annaliisaOn! On! Ja mua häiritsee se kanssa! Oon katsonut ihan samaa mut en kehdannut kommentoida!![]()
No niin niin joo ja homot shippaa Bojerea ja Fazer ei ole suklaataIhan eri näköisiltähän ne näyttää.
Ok. Sun arvio onkin aina paras ja luotettavin. Entä marko ja jarimatti? Saisko niistäkin analyysin?Ihan eri näköisiltähän ne näyttää.
On niissä kyl samaa näköä! Mulla ei näy tollasta mainosta kylläMua häiritsee tuo Mårdiksen kaksoisolento (tältä sivulta mainos).
Kattokaa itekkin vertailu, eikös olekin?
(Kuvassa vasemmalla)
www.instagram.com
Täällä se kuuluisa kolmas, jonka mielestä toi mies näyttää Mårdikselta. On muuten kivan näköinen mies ja tollanen tukka mihin vois upottaa kätensä.Mä taidan sitten olla se palstan häpeämätön annaliisa
Ja vist!On samaa näköä mutta kyllä Må on paaaaljon suloisempi
vatsalihaNo nyt mä selasin sitä grigorin instaa ja totta kai klikkasin vahinkotykkäyksen yhteen vatsalihakuvaan
Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.No niin niin joo ja homot shippaa Bojerea ja Fazer ei ole suklaata
Vatsaliha kuulostaa vielä paremmaltavatsaliha No, melkein osaan krijottaa
Ilmeisesti mulla oli jo vähän mielessä jotain mikä sit freudilaisittain lipsahti, ensin sinne instaan ja sit tänneVatsaliha kuulostaa vielä paremmalta
Sun tutka on ollut joka kerta väärässä, ei millään pahalla.Hyvin nuo erottaa ja on myös Fazerin sininen tietenkin suklaata.
vatsaliha No, melkein osaan krijottaa
eli Peksi?Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
35 on numero uno.Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.Mårdis on siis Kärdelle oikein hyvä lomapoikkis. Mutta Ykkönen nyt vaan on ykkönen.. T. AL
Hahaa luin sun ajatukset ja ehtisin ensin.Kirjotit väärin. Anna mä autan: ykkönen nyt vaan on kolmevitonen.
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja