K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta mun mielestä on hullua lukea, että valtio rahoittaa rock bändien menoa ulkomaille? Siis miksi vtussa? Kaikkeen sitä tukea saakin. Tai on saanut, nythän sitäkin oli ilmeisesti leikattu.

Toisaalta mun mielestä on hullua lukea, että valtio rahoittaa rock bändien menoa ulkomaille? Siis miksi vtussa? Kaikkeen sitä tukea saakin. Tai on saanut, nythän sitäkin oli ilmeisesti leikattu.

Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.
Ei ole enää yksikköä A joka viedään paikkaan B.

Käärijä istuu kuin nenä päähän tähän uuteen moninapaiseen ja monitaiteelliseen somemaailmaan. Hän on performanssotaiteilija eikä mikään vtun Roxette.

Ruotsalaiset itse pyrkivät eroon tuosta 90 luvulta peräisin olevalta musateollisuusautomaatti imagostaan ja se on pitkään kahlinnut luovuutta.

Tuon syvän kyllästymisen seurausta oli KAJn voitto.

Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.
Ei ole enää yksikköä A joka viedään paikkaan B.

Käärijä istuu kuin nenä päähän tähän uuteen moninapaiseen ja monitaiteelliseen somemaailmaan. Hän on performanssotaiteilija eikä mikään vtun Roxette.

Ruotsalaiset itse pyrkivät eroon tuosta 90 luvulta peräisin olevalta musateollisuusautomaatti imagostaan ja se on pitkään kahlinnut luovuutta.

Tuon syvän kyllästymisen seurausta oli KAJn voitto.
Miten tää sun kommentti otti kantaa verotulojen käytöstä artistivientiin? Opettele kirjoittamaan lainaamatta kommenttia, johon sulla ei ole mitään sanottavaa!!!!!!!!! 😠😠😠😡😤

Onkohan Klle nyt tulossa mitään festarikiinnityksiä kesälle? Onko moni festari vielä ilmoittamassa lisää artisteja? Luulisi kyllä että ois tulossa. Siksi esim varmaan Provinssi-ilmoitusta vielä pihdataan, jos sillon on samaan aikaan joku muu mihin neuvottelut vielä käynnissä?

Yhteistyössä